פבלו רוזנברג כאן גל תורן
צילום: מסך: כאן 11
רייטינג

ותודה ל'טיול אחרי צבא': שוב כאן 11 מנצח את ערוץ 10

הדוקו-ריאליטי של כאן קיבל 6.6% מול 5.5% לשידור החוזר של 'החיפוש' בערוץ 10. 'דייט ראשון' בקשת קיבל קצת מעל 20%
אלכסנדר כץ | (3)

התכנית דייט ראשון (קשת, ערוץ 2) הניבה אמש (יום א') 20.2% - כך עולה מנותני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מיד לאחר מכן שודרה תכנית לקידום חזרתה של מאסטר שף בשם '12 שעות עם מאסטר שף' (קשת, ערוץ 2) שקיבלה 14.3%.

 

אבל החדשות היו בגזרת ערוץ 10 וכאן 11. השידור החוזר של החיפוש (ערוץ 10) הסתפק ב-5.5%, והפסיד לפרק בסדרת הדוקו-ריאליטי טיול אחרי צבא (כאן 11) שרשם 6.6%.

 

'הכי טעים בעולם' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.4%, שידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) ניפק 7.5%, לה פמיליה (ערוץ 10) זכתה ב-4.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 4.7% ו'קארפול קריוקי' (כאן 11) בו אירח ניקי גולדשטיין את סטטיק ובן אל עם 2.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.3%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) קיבלה 12.1%. מנגד הניבה 'הכל כלול' (ערוץ 10) רק 5.7% ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3.1%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 18% מול 9% ל'חדשות 10' ו-5.1% ל'חדשות הערב' (כאן 11).

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תוכנית מקסימה אבל העם כרגיל תקוע מול ערוץ הזבל 2 (ל"ת)
    דליה 04/10/2017 00:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יאללה אין עליהם 03/10/2017 01:35
    הגב לתגובה זו
    וב-15.10 גם "היהודים באים" חוזרת בעונה חדשה, ובקרוב גם "בואו לאכול" אז בכלל כיף חחחחחח
  • 1.
    "טיול אחרי צבא" - תוכנית אדירה (ל"ת)
    יעל 02/10/2017 12:04
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.