איש השיווק במאי: רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג
רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג, נבחר לאיש השיווק של חודש מאי על ידי איגוד השיווק הישראלי. הבחירה בהראל מגיעה בזכות הובלת יקב טפרברג למקום ה-3 בגודלו בישראל.
באיגוד מסבירים, כי הראל, סמנכ"ל השיווק של היקב הוותיק בן ה-147, "לימד השנה את שוק היין הישראלי כיצד חשיבה פורצת דרך יכולה לייצר קפיצה אדירה במכר, וזאת חרף האתגרים המורכבים בשוק סטגנטי, ריכוזי, עמוס תחרות ורגולציה".
לפני 4 שנים החליטו בחברה, בניגוד לתחום השמרני לשנות כיוון אסטרטגי בצורה דרמטית ולהציג מהלך נרחב. המהלך כלל: חזון חדש, בניית והטמעת פורטפוליו מוצרים חדש לגמרי, הנחלת אסטרטגיית מיתוג חדשה והשקת שפה פרסומית ייחודית, לצד סדרת מהלכים שיווקיים כגון פעילות אי קומרס היוצרת לעיצוב בקבוק יין פרסונאלי ויצירת הפרסומת החיה הראשונה אי פעם בתיאטרון.
המיצוב החדש של היקב, ואסטרטגיית המותג החדשה בהובלת הראל נשענת על ערכי המשפחה והמסורת של היקב שתורגמו לשפה עיצובית חדשה תוך שינוי בפרוטפוליו היינות עם יצירת 5 סדרות חדשות. בתקופת החגים, בה עולה צריכת היינות, יצאו בטפברבג בקמפיינים שיווקיים שהביאו לעלייה במדד ה-TOM ובערכים נוספים שהיקב רצה למצב עצמו כמוביל שוק.
במקביל וכשהם מתמודדים באופן יצירתי עם מגבלות הפרסום על אלכוהול, יצא היקב במהלך חדשני ופורץ דרך של פרסומת בלייב על במת התיאטרון, בהשתתפות גיא זו-ארץ, מהלך שהביא ללמעלה ממיליון חשיפות, ובאזז תקשורתי על המהלך.
- 2.מהלכים פח אשפה - בטח מקאן קנו לו את הזכייה (ל"ת)מכיר 12/06/2017 15:30הגב לתגובה זו
- 1.שחכתם ... 12/06/2017 14:17הגב לתגובה זויחי ה4 ב100

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.