טרה. קמפיין שבועות
צילום: יח"צ

עלייה בהוצאה לפרסום בשבועות לעומת אשתקד - טרה מובילה

הפתעת השנה בקטגוריית הגבינות היא א.סיימן סחר בע"מ, יובאנית מותגים מצרפת, בעלת המותג "הגבינות של נני" 
משה בנימין |

מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום עבור אייס מעלה כי המחלבות ורשתות השיווק השקיעו השנה בפרסום למוצרי חלב כ-8 מליון שקלים במחיר מוערך, לעומת כ-7.3 מליון שקלים בשנה שעברה. גידול של כ-10%. 

 

שטראוס סקי שהובילה את הפרסום בקטגוריית הגבינות בשבועות 2016, אינה פעילה באופן מורגש השנה, ואת ההובלה בקטגוריית הגבינות תופסת טרה, המתגאה ב-100% רכיבים טבעיים באמצעות יהושע TBWA עם הקמפיין שבו מככב מנשה נוי

עם זאת, הפתעת קטגוריית הגבינות היא חברת א.סיימן סחר בע"מ יבואנית וותיקה של מוצרים מצרפת, בעלת המותג הגבינות של נני, המתמקמת במקום השני בקטגוריה, תחת הסלוגן: "גבינות מקוריות מסביב לעולם" באמצעות משרד הפרסום BB&A. במקום השלישי בקטגוריית הגבינות נמצאת תנובה עם השף הלבן, המציעה גבינה למאפים מתוקים ומלוחים באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.

 

טרה עם מנשה נוי. מובילה בהוצאה לפרסום

 

ואם בשבועות 2016 הייתה זו יינות ביתן שהובילה עם "מבצעים חגיגיים לשבועות", השנה לוקחת שופרסל בגדול את ההובלה בפרסום מוצרים לחג, תחת הסלוגן "הפכנו עולמות בשבילך" ומסע בינלאומי באיתור גבינות ושאר מוצרים לחג באמצעות אדלר חומסקי.

מעדני חלב - ספלנדיד מוביל

לא רק גבינות: בחגיגות החלב של שבועות לא נפקד מקומם של מעדני החלב ומוצרי החלב השונים. במקום הראשון בקטגוריות שאינן גבינות נמצא ספלנדיד של עלית תחת הסלוגן "סדרת הקינוחים - כשתגדל תבין", עוד בולט השף הלבן של תנובה עם בלילה להכנת עוגת גבינה, ויטבתה עם קרם ברולה.

  

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "חג השבועות מבטא השנה נפח פרסומי גבוה יותר עקב כניסת שחקנים חדשים לקטגוריית הגבינות הקשות שנפתחה לתחרות עם הורדת מכסים, והתפתחות מותגי הבית של שופרסל הנכנסת לתחומים חדשים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.