טרה. קמפיין שבועות
צילום: יח"צ

עלייה בהוצאה לפרסום בשבועות לעומת אשתקד - טרה מובילה

הפתעת השנה בקטגוריית הגבינות היא א.סיימן סחר בע"מ, יובאנית מותגים מצרפת, בעלת המותג "הגבינות של נני" 
משה בנימין |

מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום עבור אייס מעלה כי המחלבות ורשתות השיווק השקיעו השנה בפרסום למוצרי חלב כ-8 מליון שקלים במחיר מוערך, לעומת כ-7.3 מליון שקלים בשנה שעברה. גידול של כ-10%. 

 

שטראוס סקי שהובילה את הפרסום בקטגוריית הגבינות בשבועות 2016, אינה פעילה באופן מורגש השנה, ואת ההובלה בקטגוריית הגבינות תופסת טרה, המתגאה ב-100% רכיבים טבעיים באמצעות יהושע TBWA עם הקמפיין שבו מככב מנשה נוי

עם זאת, הפתעת קטגוריית הגבינות היא חברת א.סיימן סחר בע"מ יבואנית וותיקה של מוצרים מצרפת, בעלת המותג הגבינות של נני, המתמקמת במקום השני בקטגוריה, תחת הסלוגן: "גבינות מקוריות מסביב לעולם" באמצעות משרד הפרסום BB&A. במקום השלישי בקטגוריית הגבינות נמצאת תנובה עם השף הלבן, המציעה גבינה למאפים מתוקים ומלוחים באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.

 

טרה עם מנשה נוי. מובילה בהוצאה לפרסום

 

ואם בשבועות 2016 הייתה זו יינות ביתן שהובילה עם "מבצעים חגיגיים לשבועות", השנה לוקחת שופרסל בגדול את ההובלה בפרסום מוצרים לחג, תחת הסלוגן "הפכנו עולמות בשבילך" ומסע בינלאומי באיתור גבינות ושאר מוצרים לחג באמצעות אדלר חומסקי.

מעדני חלב - ספלנדיד מוביל

לא רק גבינות: בחגיגות החלב של שבועות לא נפקד מקומם של מעדני החלב ומוצרי החלב השונים. במקום הראשון בקטגוריות שאינן גבינות נמצא ספלנדיד של עלית תחת הסלוגן "סדרת הקינוחים - כשתגדל תבין", עוד בולט השף הלבן של תנובה עם בלילה להכנת עוגת גבינה, ויטבתה עם קרם ברולה.

  

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "חג השבועות מבטא השנה נפח פרסומי גבוה יותר עקב כניסת שחקנים חדשים לקטגוריית הגבינות הקשות שנפתחה לתחרות עם הורדת מכסים, והתפתחות מותגי הבית של שופרסל הנכנסת לתחומים חדשים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.