
צילום: יח"צ
עלייה בהוצאה לפרסום בשבועות לעומת אשתקד - טרה מובילה
הפתעת השנה בקטגוריית הגבינות היא א.סיימן סחר בע"מ, יובאנית מותגים מצרפת, בעלת המותג "הגבינות של נני"
מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום עבור אייס מעלה כי המחלבות ורשתות השיווק השקיעו השנה בפרסום למוצרי חלב כ-8 מליון שקלים במחיר מוערך, לעומת כ-7.3 מליון שקלים בשנה שעברה. גידול של כ-10%.
שטראוס סקי שהובילה את הפרסום בקטגוריית הגבינות בשבועות 2016, אינה פעילה באופן מורגש השנה, ואת ההובלה בקטגוריית הגבינות תופסת טרה, המתגאה ב-100% רכיבים טבעיים באמצעות יהושע TBWA עם הקמפיין שבו מככב מנשה נוי.
עם זאת, הפתעת קטגוריית הגבינות היא חברת א.סיימן סחר בע"מ יבואנית וותיקה של מוצרים מצרפת, בעלת המותג הגבינות של נני, המתמקמת במקום השני בקטגוריה, תחת הסלוגן: "גבינות מקוריות מסביב לעולם" באמצעות משרד הפרסום BB&A. במקום השלישי בקטגוריית הגבינות נמצאת תנובה עם השף הלבן, המציעה גבינה למאפים מתוקים ומלוחים באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.