סמנכ"ל התקשורת של תנובה אלונה אריאלי להב פורשת
לאחר 8.5 שנים בתפקידה, סמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל של קבוצת תנובה - אלונה אריאלי להב תפרוש מתפקידה בתום שנת 2016.
במסגרת תפקידה ניהלה אריאלי להב את האסטרטגיה התקשורתית של תנובה וחברות הבנות, את פעילות הרגולציה של הקבוצה אל מול גורמי הממשל, את תחום הדיגיטל הקונצרני, האחריות החברתית והתקשורת הפנים ארגונית המיועדת לכ-6500 עובדים בכ- 30 אתרים.
אריאלי להב הובילה את מערך התדמית התקשורתית של תנובה, כמו גם את ניהול המשברים. בין מהלכי התקשורת האסטרטגיים שיצא לדרך תחת ידיה בולט המיתוג מחדש של החברה תחת השם 'תנובה לגדול בבית ישראלי'. כמו כן, ב"משמרת שלה" התמודדה החברה עם המחאה החברתית ותחקיר כלבוטק על 'אדום אדום'. אירועים בולטים נוספים שהיו תחת הקדנציה שלה: העברת השליטה במכירת החברה לקבוצת ברייט פוד, השקת היולו, השקת מחלבת תל יוסף החדשה ועוד.
אריאלי להב מסרה היום: "תנובה הייתה לי לבית במשך יותר משמונה וחצי השנים האחרונות. זכיתי לתפקיד מאתגר, מורכב וממלא הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי בחברה עם עובדים ומנהלים מדהימים שנוגעים בכל בית ובכל משפחה בישראל. אני מודה לעובדים ולמנהלים של תנובה ולצוות המצוין שלי שליווה אותי לאורך השנים. תודה למנכ"לי תנובה שליוויתי לאורך השנים - ליעד כהן, אריק שור ואייל מליס, ולבעלי החברה בעבר ובהווה - אייפקס, מבטח שמיר, הקיבוצים וקבוצת ברייט פוד. עבורי 'האוטו שלנו גדול וירוק' זה לא רק שיר אלא דרך חיים. כעת אני עם פניי לאתגרים הבאים והמרגשים אשר עומדים לפתחי".
- מנכ"ל תנובה אייל מליס פורש מתפקידו
- "תנובה ופלוריסטם יעמידו תוך שנתיים חברה בעלת שווי משמעותי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אייל מליס מנכ"ל תנובה: "אני רוצה להודות לאלונה מעומק ליבי בשמי ובשם כל עובדי ומנהלי קבוצת תנובה על תרומתה המשמעותית לקידומה ולהצלחתה של תנובה לאורך תקופה כה ארוכה ומאתגרת. אלונה הובילה במקצוענות, במחויבות ובמסירות את מערכות היחסים של הקבוצה עם התקשורת ועם הרגולטורים השונים. היא מנהלת מוכשרת, אשת אסטרטגיה ושחקנית נשמה שהייתה שותפה מלאה להצלחות ולאתגרים של תנובה ולזכותה ירשמו הרבה הישגים. אני בטוח שהיא תמשיך להיות מנהלת מובילה בשוק גם בעתיד".
- 1.מלכהההההההההההה (ל"ת)עבדתי איתה 27/12/2016 14:47הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
