אלונה אריאלי להב
צילום: יח"צ

סמנכ"ל התקשורת של תנובה אלונה אריאלי להב פורשת

אריאלי להב הובילה את מערך התדמית התקשורתית של תנובה, כמו גם את ניהול המשברים. ב"משמרת שלה" התמודדה החברה עם המחאה החברתית ותחקיר כלבוטק על 'אדום אדום' וכן השיקה את המיתוג מחדש תחת הקונספט של 'לגדול בבית ישראלי'
משה בנימין | (1)

לאחר 8.5 שנים בתפקידה, סמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל של קבוצת תנובה - אלונה אריאלי להב תפרוש מתפקידה בתום שנת 2016. 

 

במסגרת תפקידה ניהלה אריאלי להב את האסטרטגיה התקשורתית של תנובה וחברות הבנות, את פעילות הרגולציה של הקבוצה אל מול גורמי הממשל, את תחום הדיגיטל הקונצרני, האחריות החברתית והתקשורת הפנים ארגונית המיועדת לכ-6500 עובדים בכ- 30 אתרים.  

אריאלי להב הובילה את מערך התדמית התקשורתית של תנובה, כמו גם את ניהול המשברים. בין מהלכי התקשורת האסטרטגיים שיצא לדרך תחת ידיה בולט המיתוג מחדש של החברה תחת השם 'תנובה לגדול בבית ישראלי'. כמו כן, ב"משמרת שלה" התמודדה החברה עם המחאה החברתית ותחקיר כלבוטק על 'אדום אדום'. אירועים בולטים נוספים שהיו תחת הקדנציה שלה: העברת השליטה במכירת החברה לקבוצת ברייט פוד, השקת היולו, השקת מחלבת תל יוסף החדשה ועוד. 

אריאלי להב מסרה היום: "תנובה הייתה לי לבית במשך יותר משמונה וחצי השנים האחרונות. זכיתי לתפקיד מאתגר, מורכב וממלא הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי בחברה עם עובדים ומנהלים מדהימים שנוגעים בכל בית ובכל משפחה בישראל. אני מודה לעובדים ולמנהלים של תנובה ולצוות המצוין שלי שליווה אותי לאורך השנים. תודה למנכ"לי תנובה שליוויתי לאורך השנים - ליעד כהן, אריק שור ואייל מליס, ולבעלי החברה בעבר ובהווה - אייפקס, מבטח שמיר, הקיבוצים וקבוצת ברייט פוד. עבורי 'האוטו שלנו גדול וירוק' זה לא רק שיר אלא דרך חיים. כעת אני עם פניי לאתגרים הבאים והמרגשים אשר עומדים לפתחי".

 

אייל מליס מנכ"ל תנובה: "אני רוצה להודות לאלונה מעומק ליבי בשמי ובשם כל עובדי ומנהלי קבוצת תנובה על תרומתה המשמעותית לקידומה ולהצלחתה של תנובה לאורך תקופה כה ארוכה ומאתגרת. אלונה הובילה במקצוענות, במחויבות ובמסירות את מערכות היחסים של הקבוצה עם התקשורת ועם הרגולטורים השונים. היא מנהלת מוכשרת, אשת אסטרטגיה ושחקנית נשמה שהייתה שותפה מלאה להצלחות ולאתגרים של תנובה ולזכותה ירשמו הרבה הישגים. אני בטוח שהיא תמשיך להיות מנהלת מובילה בשוק גם בעתיד".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מלכהההההההההההה (ל"ת)
    עבדתי איתה 27/12/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.