סמנכ"ל התקשורת של תנובה אלונה אריאלי להב פורשת
לאחר 8.5 שנים בתפקידה, סמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל של קבוצת תנובה - אלונה אריאלי להב תפרוש מתפקידה בתום שנת 2016.
במסגרת תפקידה ניהלה אריאלי להב את האסטרטגיה התקשורתית של תנובה וחברות הבנות, את פעילות הרגולציה של הקבוצה אל מול גורמי הממשל, את תחום הדיגיטל הקונצרני, האחריות החברתית והתקשורת הפנים ארגונית המיועדת לכ-6500 עובדים בכ- 30 אתרים.
אריאלי להב הובילה את מערך התדמית התקשורתית של תנובה, כמו גם את ניהול המשברים. בין מהלכי התקשורת האסטרטגיים שיצא לדרך תחת ידיה בולט המיתוג מחדש של החברה תחת השם 'תנובה לגדול בבית ישראלי'. כמו כן, ב"משמרת שלה" התמודדה החברה עם המחאה החברתית ותחקיר כלבוטק על 'אדום אדום'. אירועים בולטים נוספים שהיו תחת הקדנציה שלה: העברת השליטה במכירת החברה לקבוצת ברייט פוד, השקת היולו, השקת מחלבת תל יוסף החדשה ועוד.
אריאלי להב מסרה היום: "תנובה הייתה לי לבית במשך יותר משמונה וחצי השנים האחרונות. זכיתי לתפקיד מאתגר, מורכב וממלא הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי בחברה עם עובדים ומנהלים מדהימים שנוגעים בכל בית ובכל משפחה בישראל. אני מודה לעובדים ולמנהלים של תנובה ולצוות המצוין שלי שליווה אותי לאורך השנים. תודה למנכ"לי תנובה שליוויתי לאורך השנים - ליעד כהן, אריק שור ואייל מליס, ולבעלי החברה בעבר ובהווה - אייפקס, מבטח שמיר, הקיבוצים וקבוצת ברייט פוד. עבורי 'האוטו שלנו גדול וירוק' זה לא רק שיר אלא דרך חיים. כעת אני עם פניי לאתגרים הבאים והמרגשים אשר עומדים לפתחי".
- מנכ"ל תנובה אייל מליס פורש מתפקידו
- "תנובה ופלוריסטם יעמידו תוך שנתיים חברה בעלת שווי משמעותי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אייל מליס מנכ"ל תנובה: "אני רוצה להודות לאלונה מעומק ליבי בשמי ובשם כל עובדי ומנהלי קבוצת תנובה על תרומתה המשמעותית לקידומה ולהצלחתה של תנובה לאורך תקופה כה ארוכה ומאתגרת. אלונה הובילה במקצוענות, במחויבות ובמסירות את מערכות היחסים של הקבוצה עם התקשורת ועם הרגולטורים השונים. היא מנהלת מוכשרת, אשת אסטרטגיה ושחקנית נשמה שהייתה שותפה מלאה להצלחות ולאתגרים של תנובה ולזכותה ירשמו הרבה הישגים. אני בטוח שהיא תמשיך להיות מנהלת מובילה בשוק גם בעתיד".
- 1.מלכהההההההההההה (ל"ת)עבדתי איתה 27/12/2016 14:47הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
