סמנכ"ל התקשורת של תנובה אלונה אריאלי להב פורשת
לאחר 8.5 שנים בתפקידה, סמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל של קבוצת תנובה - אלונה אריאלי להב תפרוש מתפקידה בתום שנת 2016.
במסגרת תפקידה ניהלה אריאלי להב את האסטרטגיה התקשורתית של תנובה וחברות הבנות, את פעילות הרגולציה של הקבוצה אל מול גורמי הממשל, את תחום הדיגיטל הקונצרני, האחריות החברתית והתקשורת הפנים ארגונית המיועדת לכ-6500 עובדים בכ- 30 אתרים.
אריאלי להב הובילה את מערך התדמית התקשורתית של תנובה, כמו גם את ניהול המשברים. בין מהלכי התקשורת האסטרטגיים שיצא לדרך תחת ידיה בולט המיתוג מחדש של החברה תחת השם 'תנובה לגדול בבית ישראלי'. כמו כן, ב"משמרת שלה" התמודדה החברה עם המחאה החברתית ותחקיר כלבוטק על 'אדום אדום'. אירועים בולטים נוספים שהיו תחת הקדנציה שלה: העברת השליטה במכירת החברה לקבוצת ברייט פוד, השקת היולו, השקת מחלבת תל יוסף החדשה ועוד.
אריאלי להב מסרה היום: "תנובה הייתה לי לבית במשך יותר משמונה וחצי השנים האחרונות. זכיתי לתפקיד מאתגר, מורכב וממלא הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי בחברה עם עובדים ומנהלים מדהימים שנוגעים בכל בית ובכל משפחה בישראל. אני מודה לעובדים ולמנהלים של תנובה ולצוות המצוין שלי שליווה אותי לאורך השנים. תודה למנכ"לי תנובה שליוויתי לאורך השנים - ליעד כהן, אריק שור ואייל מליס, ולבעלי החברה בעבר ובהווה - אייפקס, מבטח שמיר, הקיבוצים וקבוצת ברייט פוד. עבורי 'האוטו שלנו גדול וירוק' זה לא רק שיר אלא דרך חיים. כעת אני עם פניי לאתגרים הבאים והמרגשים אשר עומדים לפתחי".
- מנכ"ל תנובה אייל מליס פורש מתפקידו
- "תנובה ופלוריסטם יעמידו תוך שנתיים חברה בעלת שווי משמעותי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אייל מליס מנכ"ל תנובה: "אני רוצה להודות לאלונה מעומק ליבי בשמי ובשם כל עובדי ומנהלי קבוצת תנובה על תרומתה המשמעותית לקידומה ולהצלחתה של תנובה לאורך תקופה כה ארוכה ומאתגרת. אלונה הובילה במקצוענות, במחויבות ובמסירות את מערכות היחסים של הקבוצה עם התקשורת ועם הרגולטורים השונים. היא מנהלת מוכשרת, אשת אסטרטגיה ושחקנית נשמה שהייתה שותפה מלאה להצלחות ולאתגרים של תנובה ולזכותה ירשמו הרבה הישגים. אני בטוח שהיא תמשיך להיות מנהלת מובילה בשוק גם בעתיד".
- 1.מלכהההההההההההה (ל"ת)עבדתי איתה 27/12/2016 14:47הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
