צובט בלב: צפו במהלך של אדלר ושגב משה לבית השנטי
שנה עברה והמהלך השנתי של משרד הפרסום אדלר חומסקי עבור בית השנטי התומך בנוער בסיכון הגיע. נדמה שבכל שנה אנו אומרים זאת, וגם הפעם, המהלך מקורי ומרגש מאוד וכמו שתראו בסרטון גרם ללא מעט אנשים להזיל דמעות.
במשרד הפרסום חברו לשף שגב משה ויחד איתו הכינו תפריט מפתיע עבור אורחיו של השף שהוזמנו לאירוע חגיגי להשקת התפריט החדש של מסעדת שגב-ארט לשנת 2017. המכנה המשותף לכל המנות הוא גם נקודת החיבור של המהלך לבית השנטי. כל המנות הוכנו ממרכיבים ומזון ששגב וילדי בית השנטי אספו מהפחים. רגע לפני שהאורחים נעצו את המזלג באוכל המונח על הצלחת הזמין אותם שגב לצפות בסרט שמראה להם איך האוכל הגיע לצלחת ומה הוא עבר בדרך.
המהלך השנתי נוצר כדי להעלות את המודעות לאותם 14 אלף בני נוער בסיכון שחיים בישראל, לקראת יום הילד הבינלאומי. אותם בני נוער חיים ברחוב, נאלצים לחפש שאריות מזון ואפילו מקום להעביר בו את הלילה. בבית השנטי, בית מחסה לנוער בסיכון, עוזרים להם לבחור בחיים ולצאת מהרחוב - שם הם חיים בתנאים שאף ילד לא צריך לחיות.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לצד התרומה החברתית של אדלר חומסקי לבית השנטי, חדי העין של ענף הפרסום כבר הספיקו לשלוח לאייס את מה שנראה כמו הגרסה המקורית של המהלך מ-2008, תחת ידיו של משרד הפרסום מקאן דיגיטל. כמו בקמפיין הנוכחי גם אז היה זה השף שגב משה שבישל ארוחה משאריות. אז היה מדובר בקמפיין עבור עמותת שורשים' לקראת החגים שנועד להזכיר לקהל את מצוקתם של אלפי קשישים חסרי כל.
האם ייתכן שבאדלר חומסקי לא היו מודעים למהלך של מקאן דיגיטל? בהחלט, בכל זאת עברו 8 שנים ואלפי קמפיינים מאז. האם ייתכן שהשף שגב משה שהיה שם גם בקמפיין הראשון לא זכר שהוא לקח חלק בדבר דומה? בזה כבר יותר קשה להאמין, ועדיין ישנה אפשרות שכזאת. עם זאת, בשורה התחתונה, בענף שאחד המשפטים הכי שגורים בו הוא "עשו את זה כבר", מישהו באדלר חומסקי היה צריך להשקיע קצת יותר מאמץ בחיפוש רפרנסים מהעבר כדי שלא להיגרר לסיטואציה לא נעימה שכזו.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- 6.קריאייטיב מקאן 2008 01/12/2016 11:11הגב לתגובה זומקאן עשו בדיוק אותו הדבר ב-2008. מילא הקריאייטיב של אדלר שלא עשה בדיקה הכי פשוטה, אבל למה שגב משה לא הרים דגל אדום ואמר: חברים. יש לי דז'ה וו? משה בנימין: יש מצב שתצליח להוציא מהם תגובה עניינית למה שכולם מגיבים פה שהיא לא מכבסת קלישאות של "מה שחשוב לנו זה לעשות טוב לקהילה?"
- 5.מצ'ועמם 01/12/2016 09:16הגב לתגובה זועשו את זה רק ארבעים מליון פעם ואף אחד בסרט של אדלר לא טעם את האוכל כי פחדו מתגובות הסועדים או שזה מבויים מדי. קיצר, עוד פעם מאותו הדבר.
- 4.הכל כשר לפרס בפסטיבל 01/12/2016 08:56הגב לתגובה זווחלאיק זה מבוים למוות, הבאתם אוטובוס ניצבים?
- 3.אלמוני 01/12/2016 08:22הגב לתגובה זושגב משה קצת ממחזר הייתי אומרת... הוא עשה את זה לפני כמה שנים עם עמותת שורשים https://youtu.be/RWL1l5l004o
- 2.מאוד יפה (ל"ת)רונן 30/11/2016 16:36הגב לתגובה זו
- 1.ציניות זולה טריק עלוב (ל"ת)אני ואני 30/11/2016 15:57הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
