רייטינג

על אש קטנה: מאסטר שף יציבה ותקועה עם 26.5%

בערוץ 10 מציינים כי השיבושים בשידור שנגרמו אמש עקב השתלטות האקרים פלסטינאים השפיעו על הרייטינג של מהדורת החדשות 
משה בנימין | (1)

בהשוואה לפרק ביום שלישי בשבוע הקודם, תכנית ריאליטי הבישולים מאסטר שף רושמת ירידה ניכרת מ-29.1% ל-26.5%, כך גם בהשוואה לפרק ששודר ביום ב' האחרון שהשיג 28.2%. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.

בערוץ 10 תכנית 'המקור' מתחזקת ל-11.3% (שיא לעונה) אל מול השבוע שעבר. 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 15.7%, 'נשואים פלוס' (קשת, ערוץ 2) עם 6.6%. הצינור (ערוץ 10) עם 7.2%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.5%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 5%, פינס (ש.ח, ערוץ 10) עם 3.8%.

ראש בראש בפרה פריים: רפי רשף (ערוץ 10) עם 8.1%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 8.2%, גיא פינס (ערוץ 10) עם 10.7%, עושים סדר (חדשות 2) עם 7%, שש (חדשות 2) עם 9.2%, אנשים (קשת, ערוץ 2) עם 10.8%, תכנית חסכון (חדשות 2) עם 14.3%. 

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם נתון נאה של 24.2% ו-612 אלף צטפים מול ערב חלש לחדשות 10 עם 9.2%  ו-220 אלף צופים. מבט בערוץ 1 עם 5%.

גורמים בערוץ 10 מסבירים כי בעקבות שיבושי השידור אמש, מהדורת חדשות עשר התחילה ביותר מ-13% ועם תחילת השיבושים שמקורם בהשתלטות האקרים פלסטינאים על השידור בשעה שמונה ושתי דקות הרייטינג ירד מ-12.7% תוך דקה ל-7.3%. התקלה שכללה השחרת המסך והשתקה של סאונד השידור השפיעה על מדידת הרייטינג המבוססת על הפיפל מיטר, מכיוון שזה בודק סאונד. בערוץ 10 נמצאים בקשר מאז הבוקר עם ראש הוועדה למדרוג לדון בעניין.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פנינה 30/11/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    השופטים לא היו צריכים לשלוח הביתה את מתן.הוא עשה אוכל טוב בכל התוכניות,את הקובה האדומה עם הסלק מאוד אהבו והיו עוד מאכלים שהכין וצוות השופטים אהב.
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.