השיר ששיגע אתכם הופך לקמפיין: דלתא רכשה את הזכויות של "היום יום חמישי"
טיימינג ורלוונטיות הם שני ערכים שבשימוש נכון אפשר להוציא מהם המון. משרד הפרסום אדלר חומסקי ומותג האופנה דלתא מפגינים חשיבה יצירתית, לפחות ברמת ה-PR והוויראליות עם רכישת זכויות השיר "היום יום חמישי" שהפך לאחרונה להמנון הסוף השבוע של הפועלים המתוסכלים ברשתות החברתיות.
זכויותיו של שיר הילדים שזכה לגרסאות רבות וממים מצחיקים שייכות לקבוצת מדיה הופ המפעילה את ערוץ הופ!. השיר שמשודר בערוץ נרכש על ידי דלתא קידס לתקופה של כחצי שנה, עבור קמפיין הקיץ של המותג.
על פי הערכות בשוק הפרסום, אדלר חומסקי ודלתא שילמו לקבוצת 'מדיה הופ' כ-50 אלף שקל עבור זכויות השימוש בשיר לחצי שנה. מלחין השיר המקורי הוא אמיר לקנר ועל הרימיקס שלו אחראי תומר בירן.
השיר המקורי מערוץ הופ
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
והנה אחת מהגרסאות הויראליות שרצות ברשת
קרדיטים:
משרד הפרסום: אדלר חומסקי תקשורת שיווקית
במאי: שחר סגל
חברת הפקה: מיאלמה
מוסיקה: תומר בירן
קבוצת מדיה הופ
- 3.לולב 21/04/2016 11:52הגב לתגובה זובואו נעזוב שהשיר כבר לא להיט ויראלי ( ובדברים האלה טיימינג הוא הכל )ֿ, כל המהומה הייתה לקחת שיר ילדים, ולהוציא אותו מהקשר ולייעד אותו למבוגרים בצירוף סרטונים מופרכים. רק שכאן, לקחו שיר ילדים וצילמו... ילדים. מפוספס, חלש וממש לא מהלך גאוני.
- 2.לא אדלר 21/04/2016 08:50הגב לתגובה זומישהו נרדם
- 1.מהלך גאוני (ל"ת)*** 20/04/2016 16:03הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
