
צילום: רוני ינקוביץ
השיר ששיגע אתכם הופך לקמפיין: דלתא רכשה את הזכויות של "היום יום חמישי"
משרד הפרסום אדלר חומסקי ומותג האופנה דלתא מפגינים חשיבה יצירתית, לפחות ברמת ה-PR והוויראליות
טיימינג ורלוונטיות הם שני ערכים שבשימוש נכון אפשר להוציא מהם המון. משרד הפרסום אדלר חומסקי ומותג האופנה דלתא מפגינים חשיבה יצירתית, לפחות ברמת ה-PR והוויראליות עם רכישת זכויות השיר "היום יום חמישי" שהפך לאחרונה להמנון הסוף השבוע של הפועלים המתוסכלים ברשתות החברתיות.
זכויותיו של שיר הילדים שזכה לגרסאות רבות וממים מצחיקים שייכות לקבוצת מדיה הופ המפעילה את ערוץ הופ!. השיר שמשודר בערוץ נרכש על ידי דלתא קידס לתקופה של כחצי שנה, עבור קמפיין הקיץ של המותג.
על פי הערכות בשוק הפרסום, אדלר חומסקי ודלתא שילמו לקבוצת 'מדיה הופ' כ-50 אלף שקל עבור זכויות השימוש בשיר לחצי שנה. מלחין השיר המקורי הוא אמיר לקנר ועל הרימיקס שלו אחראי תומר בירן.
השיר המקורי מערוץ הופ
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
והנה אחת מהגרסאות הויראליות שרצות ברשת
קרדיטים:
משרד הפרסום: אדלר חומסקי תקשורת שיווקית במאי: שחר סגל חברת הפקה: מיאלמה מוסיקה: תומר בירן קבוצת מדיה הופ
- 3.לולב 21/04/2016 11:52הגב לתגובה זובואו נעזוב שהשיר כבר לא להיט ויראלי ( ובדברים האלה טיימינג הוא הכל )ֿ, כל המהומה הייתה לקחת שיר ילדים, ולהוציא אותו מהקשר ולייעד אותו למבוגרים בצירוף סרטונים מופרכים. רק שכאן, לקחו שיר ילדים וצילמו... ילדים. מפוספס, חלש וממש לא מהלך גאוני.
- 2.לא אדלר 21/04/2016 08:50הגב לתגובה זומישהו נרדם
- 1.מהלך גאוני (ל"ת)*** 20/04/2016 16:03הגב לתגובה זו