רמי יהודיחה מחזק את הסגל: שלי שפילמן יערי הופכת לשותפה ב-LEAD
לאחר 4 שנים במשרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי, שלי שפילמן יערי הופכת לשותפה - כך נודע לאייס. בכל היא מצטרפת לרמי יהודיחה ואריאל ברנסון כבעלת מניות.
במייל שהוציא היום (יום ג') ללקוחות המשרד, הודיע יהודיחה על צירופה כשותפה של שפילמן יערי, המשמשת כיום תחתיו כמשנה למנכ"ל. לשפילמן יערי ניסיון של 15 שנות ניסיון בעולם הפרסום, במגוון של תפקידי מפתח בתחום הניהול והאסטרטגיה. לפני הצטרפותה ל-LEAD היא שימשה כמנהלת לקוחות וחברת הנהלה במקאן אריקסון (תל אביב), מנהלת מחלקת אסטרטגיה בגלר נסיס לשעבר (כיום פובליסיס) וממקימי אתר עכבר און ליין.
"שלי שותפה לדרך ולחזון של LEAD מזה הרבה שנים, וכרגע היא תהפוך גם לשותפה בפועל של החברה, ביחד נמשיך להוביל מותגים לניצחונות שיווקיים", כתב יהודיחה במייל.
מינויה של שפילמן יערי לשותפה ממשיך את עיבוי מערך הניהול של LEAD, שנה וחצי לאחר שהמשרד רכש את פעילות חברת המיתוג אדלר ברנדס מאדלר חומסקי, וכתוצאה מכך הצטרף אריאל ברנסון כמנכ"ל משותף ושותף בחברה. LEAD כשלעצמו הוקם על ידי יהודיחה ב-2004, ובשנים האחרונות רשם זינוק מטאורי כשהוא מציג צמיחה עקבית בהיקפי פעילות הפרסום.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מבנה הבעלות על המשרד מורכב כיום מאדלר חומסקי - משרד האם המשמש כשותף בעל נתח המניות הגדול, לצד המייסד רמי יהודיחה שמחזיק בידיו נתח שקטן במעט מזה של אדלר חומסקי. ברנסון ושפילמן יערי, האחרונים להצטרף לרשימת השותפים מחזיקים ביתרת המניות.
על לקוחות משרד הפרסום נמנים בין השאר בנק יהב, בית ההשקעות אלטשולר שחם, זוגלובק, סובארו, גלובס, קרביץ, המרכז האקדמי ר"ג, פנגו, קנדה ישראל, יד 2, קניוני ארנה, מכללת אחווה, חברת התרופות דקסל, אפליקציית תן ביס, אגד ועוד.
- 4.בהצלחה לשניכם! (ל"ת)בני כהן 01/03/2016 18:47הגב לתגובה זו
- 3.עדי 01/03/2016 16:44הגב לתגובה זושלי היא ענקית, מבריקה והכי חשוב - כיף לעבוד איתה. כל מי שמסתכל מהצד רואה שהיא היתה שותפה במשרד מההתחלה, וכיף לראות שהיא מפורגנת על ידי רמי. מיוחדת במינה בענף!
- 2.תותחית מגיע לה! (ל"ת)אביתר 01/03/2016 15:43הגב לתגובה זו
- 1.ניב 01/03/2016 14:44הגב לתגובה זוגם להיות מנהלת לקוח וגם להיות פרו קריאייטיב גם להיות אסטרטגית בחסד וגם להעריך דאחקה טובה ומפגרת גם להחזיק את המערכת קצר וגם לתת לאנשים לפרוח מפרגנת, אמיתית, בגובה העיניים. תענוג לעבוד איתה. שלי, מגיע לך ביג טיים.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
