אפקט אילה חסון: 'יומן' קרסה ל-3.2% - 'שישי' עם המגישים היוצאים זינקה
מהדורות שישי עומדות במוקד נתוני הרייטינג של סוף השבוע. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי יומן (ערוץ 1) התרסקה מ-5% ל-3.2% בתכנית הראשונה ללא אילה חסון שעזבה לערוץ 10. את המהדורה שלשום הגיש אורן נהרי וחטיבת החדשות טרם הוחלט מי יהיה המגיש הקבוע של התכנית.
מי שהרוויחה מכך היא מהדורת שישי (ערוץ 10), עדיין עם טלי מורנו ואלון בן דוד, שקיבלה 8%, מול 6.9% שבוע לפני כן. מהדורה מוקדמת של אולפן שישי (חדשות 2) רשמה 12.4%, ואילו 'אולפן שישי' (חדשות 2) יציבה עם 15.7%.
בית ספר למוזיקה (קשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-15.4%, לקט של שי בשידור (ערוץ 10) הניב 5.7%, הסרט 'בננות' (קשת, ערוץ 2) זכה ב-4.8%, שידור חוזר של מה נסגר (ערוץ 10) קיבל 2.5%, והסרט 'זכרי אותי לנצח' (ערוץ 10) ניפק 2.1%.
יום שבת
שיא רייטינג עונתי ל'בית ספר למוזיקה' (קשת, ערוץ 2) עם 27.5% בפרק 'כרטיס כניסה למסיבת הסיום'. מנגד, גב האומה (ערוץ 10) שמרה על יציבות עם 12.5%, 'אנשים בשבת' (קשת, ערוץ 2) הניבה 16%, הסדרה לה פמיליה (ערוץ 10) נחלשה לנתון חד ספרתי של 9.5%, 'רפי רשף אינטימי' (ערוץ 10) 4.9%, בדיוק כמו 'ולפן שישי – הכתבות' (חדשות 2). שידור חוזר של הסדרה 'בני ערובה' (ערוץ 10) רשם 2.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) רשמה 14.5% ומולה 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) עם 5.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) חזקה עם 25.6%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 11% נאים מאד.
יום ה'
עובדה (קשת, ערוץ 2) קיבלה 25.2%, לפני סרט הדוקו 'כך כל רציתי להיות אבא' (קשת, ערוץ 2) עם 16.9%. הצינור (ערוץ 10) במהדורה מוקדמת אחרי החדשות עם 9.7%, ואחריה משחק היורוליג בין מלאגה למכבי תל אביב (ערוץ 10) שהחל ב-21:45 ורשם 9.8%. 'אנשים בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.8%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 8.7%, ומהדורה מאוחרת של 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 13.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 18%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 8.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון חזק של 24.7%, מול 11.6% ל'חדשות 10' ו-5.5% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 5.אורן נהרי (ל"ת)רהוט, מעניין, חכם 08/12/2015 18:43הגב לתגובה זו
- 4.דוד 02/12/2015 14:59הגב לתגובה זוברוך שפטרנו מהביריונית איילה שהשליטה טרור באולפן. נהרי רגוע איטיליגנט ונעים לאוזן. מאחל לו בהצלחה.
- 3.שרה 30/11/2015 08:06הגב לתגובה זוזהו המסמר האחרון בארון של מבט - שאורן נהרי ינחה. לא יכול היה להיות מנחה משמים יותר ממנו
- 2.ומה הפלא? אורן נהרי כל כך משעמם, כמו נעל בית משומשת.פוי (ל"ת)פרסומאי 29/11/2015 14:13הגב לתגובה זו
- 1.ברור שקרסה 29/11/2015 10:39הגב לתגובה זואורן נהרי אולי בעל ידע רב, אבל הקול המנומנם ומעורר הפיהוק, לא יכול להחזיק שום מישדר בפריים. הוא מתאים אולי לערוץ נישה ארכאי, או אולי לערוץ ההיסטוריה. אבל בטח לא להוביל מהדורה מרכזית קצבית ודינאמית. רשות השידור צריכה כבר להתפרק, הבזיון הזה לא יכול להמשיך כך. צריכים להביא דם חדש, אנשים נמרצים, צעירים, מוטיבציוניים, ולהגיד שלום ותודה רבה לוותיקי הבריגדה. עשיתם את שלכם, תרמתם את שלכם, עכשיו הזמן להעלות את הרייטינג.
- עזוב, זה אבוד. הם כבר מתים.פגרים מהלכים (ל"ת)אבני 29/11/2015 14:14הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
