כמו מודעות גוגל - רק בתמונות: הסטארט-אפ הישראלי שמנסה לכבוש את העולם ומתחיל בווגאס
2 סטודנטים שהכירו במהלך הלימודים בקריה האקדמית אונו, מנסים לכבוש את העולם עם סטארט-אפ חדש בתחום הפרסום הדיגיטלי. רון לוינסון ומיכאל פינגרוט מנסים להפוך לסינדרלה הבאה עם מיזם img.Ads אותו פיתחו בשנים האחרונות במסגרת סדנה לפיתוח סטארט-אפים בתחום התקשורת והפרסום, בהנחייתה של ד"ר מיכל שפירא.
לוינסון ופינגרוט הם בוגרי המחזור הראשון בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, שנמצאים בימים אלו בלאס וגאס במסגרת כנס ההיי-טק Collision Conference. שנה לאחר שהקימו את img.Ads, הוזמנו השניים להופיע בכנס ולהציג בה את החברה לצד סטארט-אפים שנבחרו בקפידה מכל רחבי העולם.
הכנס מתקיים זו השנה השנייה ונחשב לבמה יוקרתית בקרב קהילת ההיי-טק העולמית. img.Ads היא החברה הישראלית היחידה בתחום הפרסום והשיווק שתציג השנה בכנס, במסגרת מושב ה- Collide, שמיועד לחברות סטארט-אפ צעירות.
לונסון ופינגרוט פיתחו מערכת פרסום המבוססת על תמונות ברחבי האינטרנט ומאפשרת התאמה מלאה בין תמונות באתרי תוכן לקמפיין פרסומי של מותגים מוכרים. הרעיון שלהם מזכיר מאוד את המודל המצליח בעולם של Google ad words u ומן הסתם שואב ממנו את רוב ההשראה. במקום לרכוש מגוגל "מילה" שלצידה תופיע מודעת פרסום באתר אינטרנט - החברה שלהם מציעה פרסום של מודעת פרסום המבוססת על ניטור של תמונות המופיעות באתרי תוכן. לדוגמה, לצד כתבה שבה מופיעה תמונה של בר רפאלי תופיע מודעת פרסום של קרולינה למקה ולצד כתבה שבה מופיע פח מחזור תופיע מודעת פרסום של תאגיד מחזור כלשהו.
בימים אלו החברה משלימה סבב גיוס הון של 300 אלף דולר בהובלת מספר אנשי עסקים בינ"ל, לצורך הגדלת מצבת כוח האדם ופיתוח מוצרים נוספים. החברה פיתחה אלגוריתם ייחודי ורשמה אותו כפטנט מוגן בארה"ב במדינות נוספות בעולם. רוב מניות החברה מוחזקות על ידי לוינסון שהיה זה שהגה את הרעיון והקים את החברה. אליו הצטרף פינגרוט והשניים גם צירפו למערך CTO (סמנכ"ל טכנולוגיה). במקביל להשלמת הגיוס, לאייס נודע כי בעלי החברה מנהלים מגעים עם איש פרסום מוכר בישראל שעשוי להפוך למשקיע בחברה.
בשיחה עם אייס, מסבירים השניים כי "כך יכולות החברות לנהל את הנוכחות הוויזואלית שלהם און-ליין". לדבריהם אין בעולם עוד מערכת כזו שמתייחסת לרכיב התמונה ויודעת להתאים בצורה מלאה בין קמפיין פרסומי לבין תוכן התמונה (אדם, מוצר, מותג או סצנה).
פינגרוט, שמשמש כסמנכ"ל שיווק של החברה הצעירה, אומר לאייס כי "הסטארט-אפ עצמו הוקם בשנה השניה לתואר וחלק עיקרי ממנו גובש בזכות תכנים שנחשפנו אליהם בתכנית הלימודים. למעשה גילינו שישנו צורך בשוק הפרסום והשיווק הדיגיטלי עבור מוצר פרסום חדש, הן עבור מותגים שרוצים לנהל את הנוכחות הוויזואלית שלהם ברשת בצורה חכמה יותר והן עבור אתרי תוכן ופורטלים שמחפשים מקור חדש של הכנסות. זאת גאווה גדולה מאוד עבורנו לנסוע ולייצג את סצנת הסטארט-אפים הישראלית בכנס כל כך יוקרתי ומשמעותי בארה"ב".
- 2.חברים שלי מי הם באייס? מה מיוחד בזה? קרית אונו? (ל"ת)רועי 10/05/2015 15:47הגב לתגובה זו
- 1.קייזרמן ויקטור 05/05/2015 19:50הגב לתגובה זוהיות ומדובר בחידוש עולמי, מאחלים לזוג הצעיר חשיפה רחבה והצלחה!

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.