כמו מודעות גוגל - רק בתמונות: הסטארט-אפ הישראלי שמנסה לכבוש את העולם ומתחיל בווגאס
2 סטודנטים שהכירו במהלך הלימודים בקריה האקדמית אונו, מנסים לכבוש את העולם עם סטארט-אפ חדש בתחום הפרסום הדיגיטלי. רון לוינסון ומיכאל פינגרוט מנסים להפוך לסינדרלה הבאה עם מיזם img.Ads אותו פיתחו בשנים האחרונות במסגרת סדנה לפיתוח סטארט-אפים בתחום התקשורת והפרסום, בהנחייתה של ד"ר מיכל שפירא.
לוינסון ופינגרוט הם בוגרי המחזור הראשון בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, שנמצאים בימים אלו בלאס וגאס במסגרת כנס ההיי-טק Collision Conference. שנה לאחר שהקימו את img.Ads, הוזמנו השניים להופיע בכנס ולהציג בה את החברה לצד סטארט-אפים שנבחרו בקפידה מכל רחבי העולם.
הכנס מתקיים זו השנה השנייה ונחשב לבמה יוקרתית בקרב קהילת ההיי-טק העולמית. img.Ads היא החברה הישראלית היחידה בתחום הפרסום והשיווק שתציג השנה בכנס, במסגרת מושב ה- Collide, שמיועד לחברות סטארט-אפ צעירות.
לונסון ופינגרוט פיתחו מערכת פרסום המבוססת על תמונות ברחבי האינטרנט ומאפשרת התאמה מלאה בין תמונות באתרי תוכן לקמפיין פרסומי של מותגים מוכרים. הרעיון שלהם מזכיר מאוד את המודל המצליח בעולם של Google ad words u ומן הסתם שואב ממנו את רוב ההשראה. במקום לרכוש מגוגל "מילה" שלצידה תופיע מודעת פרסום באתר אינטרנט - החברה שלהם מציעה פרסום של מודעת פרסום המבוססת על ניטור של תמונות המופיעות באתרי תוכן. לדוגמה, לצד כתבה שבה מופיעה תמונה של בר רפאלי תופיע מודעת פרסום של קרולינה למקה ולצד כתבה שבה מופיע פח מחזור תופיע מודעת פרסום של תאגיד מחזור כלשהו.
בימים אלו החברה משלימה סבב גיוס הון של 300 אלף דולר בהובלת מספר אנשי עסקים בינ"ל, לצורך הגדלת מצבת כוח האדם ופיתוח מוצרים נוספים. החברה פיתחה אלגוריתם ייחודי ורשמה אותו כפטנט מוגן בארה"ב במדינות נוספות בעולם. רוב מניות החברה מוחזקות על ידי לוינסון שהיה זה שהגה את הרעיון והקים את החברה. אליו הצטרף פינגרוט והשניים גם צירפו למערך CTO (סמנכ"ל טכנולוגיה). במקביל להשלמת הגיוס, לאייס נודע כי בעלי החברה מנהלים מגעים עם איש פרסום מוכר בישראל שעשוי להפוך למשקיע בחברה.
בשיחה עם אייס, מסבירים השניים כי "כך יכולות החברות לנהל את הנוכחות הוויזואלית שלהם און-ליין". לדבריהם אין בעולם עוד מערכת כזו שמתייחסת לרכיב התמונה ויודעת להתאים בצורה מלאה בין קמפיין פרסומי לבין תוכן התמונה (אדם, מוצר, מותג או סצנה).
פינגרוט, שמשמש כסמנכ"ל שיווק של החברה הצעירה, אומר לאייס כי "הסטארט-אפ עצמו הוקם בשנה השניה לתואר וחלק עיקרי ממנו גובש בזכות תכנים שנחשפנו אליהם בתכנית הלימודים. למעשה גילינו שישנו צורך בשוק הפרסום והשיווק הדיגיטלי עבור מוצר פרסום חדש, הן עבור מותגים שרוצים לנהל את הנוכחות הוויזואלית שלהם ברשת בצורה חכמה יותר והן עבור אתרי תוכן ופורטלים שמחפשים מקור חדש של הכנסות. זאת גאווה גדולה מאוד עבורנו לנסוע ולייצג את סצנת הסטארט-אפים הישראלית בכנס כל כך יוקרתי ומשמעותי בארה"ב".
- 2.חברים שלי מי הם באייס? מה מיוחד בזה? קרית אונו? (ל"ת)רועי 10/05/2015 15:47הגב לתגובה זו
- 1.קייזרמן ויקטור 05/05/2015 19:50הגב לתגובה זוהיות ומדובר בחידוש עולמי, מאחלים לזוג הצעיר חשיפה רחבה והצלחה!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
