נוסעים חלק: BBDO IM מקבוצת גיתם תעניק למובילאיי ייעוץ אסטרטגי שיווקי
חברת הייעוץ האסטרטגי BBDO IM מקבוצת גיתם (בניהולם של עמית לבני ועדו הר-טוב) ממשיכה לגייס לשירותיה לקוחות בעלי פרופיל גבוה. החברה תספק שירותי ייעוץ אסטרטגי שיווקי-תקשורתי למובילאיי, חברה ישראלית בינלאומית הנחשבת למובילה עולמית בפיתוח מערכות התראה לרכב למניעת תאונות דרכים.
לפני מספר חודשים הונפקה מובילאיי שהוקמה ב-1999 בבורסת ניו יורק (נייס) לפי שווי של 5.3 מיליארד דולר, מה שהפך אותה להנפקה המוצלחת ביותר של חברה ישראלית אי פעם. המערכת של מובילאיי שמה דגש על מניעת תאונות דרכים והצלת חיי נוהגים ומשתמשי דרך, ומבוססת על מצלמה בעלת טכנולוגית ראייה מלאכותית.
ניסו מויאל, סמנכ"ל השיווק של החברה: "מובילאיי מציעה את הפתרון המתקדם והטוב ביותר בעולם למניעת תאונות דרכים. כחברה המובילה בתחום, אנחנו פועלים להגביר את מאמצי השיווק וההסברה בארץ ובעולם, ובמתן פתרונות מותאמים למניעת תאונות דרכים ולהצלת חיי ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך".
אסף אזולאי, מנכ"ל BBDO IM: "אנו מלאי גאווה לשתף פעולה עם מובילאיי - חברה ישראלית בינלאומית, ומובילה עולמית בפיתוח פתרונות להפחתת תאונות הדרכים. אנו בטוחים שבעבודה ביחד נביא להישגים בהתאם למטרותיה העסקיות".

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.