נוסעים חלק: BBDO IM מקבוצת גיתם תעניק למובילאיי ייעוץ אסטרטגי שיווקי
חברת הייעוץ האסטרטגי BBDO IM מקבוצת גיתם (בניהולם של עמית לבני ועדו הר-טוב) ממשיכה לגייס לשירותיה לקוחות בעלי פרופיל גבוה. החברה תספק שירותי ייעוץ אסטרטגי שיווקי-תקשורתי למובילאיי, חברה ישראלית בינלאומית הנחשבת למובילה עולמית בפיתוח מערכות התראה לרכב למניעת תאונות דרכים.
לפני מספר חודשים הונפקה מובילאיי שהוקמה ב-1999 בבורסת ניו יורק (נייס) לפי שווי של 5.3 מיליארד דולר, מה שהפך אותה להנפקה המוצלחת ביותר של חברה ישראלית אי פעם. המערכת של מובילאיי שמה דגש על מניעת תאונות דרכים והצלת חיי נוהגים ומשתמשי דרך, ומבוססת על מצלמה בעלת טכנולוגית ראייה מלאכותית.
ניסו מויאל, סמנכ"ל השיווק של החברה: "מובילאיי מציעה את הפתרון המתקדם והטוב ביותר בעולם למניעת תאונות דרכים. כחברה המובילה בתחום, אנחנו פועלים להגביר את מאמצי השיווק וההסברה בארץ ובעולם, ובמתן פתרונות מותאמים למניעת תאונות דרכים ולהצלת חיי ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך".
אסף אזולאי, מנכ"ל BBDO IM: "אנו מלאי גאווה לשתף פעולה עם מובילאיי - חברה ישראלית בינלאומית, ומובילה עולמית בפיתוח פתרונות להפחתת תאונות הדרכים. אנו בטוחים שבעבודה ביחד נביא להישגים בהתאם למטרותיה העסקיות".
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
