חן ענבר
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

פותחים שנה עברית חדשה: תקציב 'פירות בראשית' יטופל בענבר מרחב G

תקציב הפרסום של התאגיד שמוחזק על ידי 4 קיבוצים מהגליל העליון יטופל במשרד לאחר סבב מגעים עם מספר משרדים. צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקל
משה בנימין | (2)

לצד השינויים הרבים בשדרת ההנהלה של המשרד - ענבר מרחב G בבעלותם של חן ענבר וירון מרחב מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של תאגיד שיווק הפירות בראשית שהוקם ב-2005 לאחר איחוד שני בתי אריזה: 'פירות גולן' ו'פרי פסגות' - כך נודע לאייס.

התקציב עושה את דרכו למשרד לאחר סבב פגישות שכלל בחינת מצגות והצעות, שקיים התאגיד עם מספר משרדי פרסום בשבועות האחרונים. על פי אתר החברה, התאגיד מייצר ומשווק כ-50,000 טון פירות בשנה. כיום שותפים בו 4 קיבוצים מהגליל העליון: יפתח, מלכיה, סאסא ויראון ו-8 מושבים וקבוצים מרמת הגולן: אלרום, אורטל, עין זיוון, מרום גולן, קשת,יונתן, רמת מגשימים ואלוני הבשן. בנוסף עובד התאגיד עם עוד מגדלים פרטיים ובסך הכל עם 30 מטעים בגליל ובגולן. ההערכה היא כי תקציב הפרסום יעמוד על כ-2 מיליון שקלים בשנה הקרובה.

אסף קרת, מנכ"ל 'בראשית': "ראינו מספר מצגות מכובדות, ובחרנו בסופו של דבר להתקדם עם חברה שהציגה חשיבה רעננה במיוחד, וכזו שבעלי המשרד בעצמם יהיו מעורבים בפעילות הפרסומית".

חן ענבר, מבעלי ענבר מרחב G: "שמחים לקבל עוד תקציב מזון טעים במיוחד שמגיע מהצפון".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מרטין 08/09/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    רואים שענבר מרחב הם חלק מקבוצת G, כי היח"צ של גילי עובד עבורם שעות נוספות ומוציא אייטמים על שטויות
  • 1.
    סחתיין, מגיע לכם. כל טוב!!! (ל"ת)
    סחי 07/09/2014 22:59
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.