לא נחים: פוגל יטפל במותגי סימונס, סילי ונייט סליפ; תקציב פרסום רביעי בחודש
במשרד הפרסום פוגל אוגילבי לא ישכחו מהר את החודש האחרון. בחודש זה גייס המשרד לא פחות מ-4 תקציבים חדשים ומכובדים: טמפו (באופן חלקי), האוניברסיטה הפתוחה, מותג הרכב קאדילק, וכעת מערכות נוחות, משווקת מותגי המזרנים סימונס, סילי, ד ר רילקס, דינמיק ובעלת רשת נייט סליפ.
תקציב הפרסום של מערכות נוחות עתיד לעמוד על כ-8 מיליון שקלים. פוגל אוגילבי זכה בתקציב הפרסום לאחר מכרז סגור שערכה החברה בקרב מספר משרדים. בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום של סך המותגים על 8.7 מיליון שקלים, כאשר הפרסום נעשה על ידה באופן עצמאי. המתחרה המוביל בשוק המזרנים היא חברת עמינח משווקת מזרני קינג קויל שתקציב הפרסום שלה מטופל בימים אלו על ידי גליקמן נטלר סמסונוב.
מנכ"ל פוגל אוגילבי, ניר פרח, מסר בתגובה: "אנחנו גאים לצרף לשורותינו המתרחבות גם את המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם השינה, ושמחים שמצאנו שותפים נוספים לאג נדה הקריאייטיבית הייחודית שלנו".
מנהלת השיווק של קבוצת מערכות נוחות, ענבר ורדי, אישרה את הידיעה ומסרה כי: "קבוצת מערכות נוחות, בעלת המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם השינה, סימונס וסילי ורשת החנויות נייט סליפ מצאה בפוגל אוגילבי את השותפים הקריאייטיביים המתאימים ביותר במסגרת מהלך כולל לחידוש הקו הפרסומי של החברה ומותגיה אל עבר יעדי המיצוב והמכירות שהצבנו לנו לשנים הבאות".
- חוזרים למסלול: פוגל אוגילבי נכנס למערך הפרסום של UMI - זכה בתקציב קאדילק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 9.ממתי פרח מנכ"ל???? (ל"ת)רוני 28/11/2013 14:32הגב לתגובה זו
- 8.יריב 28/11/2013 14:32הגב לתגובה זונפגעי פוגל
- 7.רז 28/11/2013 09:34הגב לתגובה זוכל הכבוד לפרח ולצוות. הרבה בהצלחה :)
- 6.להלהלנד 27/11/2013 23:04הגב לתגובה זותקציבים חדשים הם יודעים לגייס יופי, ובמקביל לצמצם את הצוות שמטפל בהם, כדי "לסחוט" את העובדים עוד יותר. משרד בלי נשמה.
- ריקה 27/11/2013 23:36הגב לתגובה זוכאשר דיברת על :" לצמצם את הצוות" האם דיברת על פיטוריך שלך? מאמי , אותך פיטרו פשוט כי הברחת הן לקוחות והן עובדים בגלל יחסי האנוש שלך. ואנחנו הרי יודעות מי את..תירגעי חמודה.
- צביקוש 28/11/2013 14:31לצערי כך מדברים בפוגל.
- צביקוש 28/11/2013 14:12היזהרו
- 5.lalaland 27/11/2013 23:01הגב לתגובה זותקציבים חדשים הם יודעים לגייס יופי, ובמקביל לצמצם את הצוות שמטפל בהם, כדי "לסחוט" את העובדים עוד יותר. משרד בלי נשמה.
- 4.צוחק וצוחק 27/11/2013 21:49הגב לתגובה זולקוח סוג ח שלא נותן להרוויח שקל אנשים לא נעימים בכלל בחברה הזו אללק פוגל עוד משרד..
- לאה 27/11/2013 23:17הגב לתגובה זואני מניחה שאם היית זוכה במכרז אז הלקוח הזה לא היה לקוח סוג ח , נכון? תפסיד בכבוד מותק כדי שלא יהיו לך קמטים בגיל צעיר וחלילה אולקוס של מרירות.
- 3.ניר פרח הולך לישון טוב הלילה (ל"ת)ג. עמיחי 27/11/2013 18:18הגב לתגובה זו
- 2.רמי 27/11/2013 18:14הגב לתגובה זוכל הכבוד לפוגל ומירן פחמן, אין פלא שהתוצאות לא מאחרות לבוא!!
- 1.הופה! (ל"ת)חדווה עמרני 27/11/2013 17:28הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
