לא נחים: פוגל יטפל במותגי סימונס, סילי ונייט סליפ; תקציב פרסום רביעי בחודש

הפריחה של פוגל אוגילבי ממשיכה עם צירופו של תקציב רביעי תוך חודש. חברת מערכות נוחות משווקת המותגים עתידה לפרסם בהיקף של 8 מ' שקלים
משה בנימין | (14)

במשרד הפרסום פוגל אוגילבי לא ישכחו מהר את החודש האחרון. בחודש זה גייס המשרד לא פחות מ-4 תקציבים חדשים ומכובדים: טמפו (באופן חלקי), האוניברסיטה הפתוחה, מותג הרכב קאדילק, וכעת מערכות נוחות, משווקת מותגי המזרנים סימונס, סילי, ד ר רילקס, דינמיק ובעלת רשת נייט סליפ.

תקציב הפרסום של מערכות נוחות עתיד לעמוד על כ-8 מיליון שקלים. פוגל אוגילבי זכה בתקציב הפרסום לאחר מכרז סגור שערכה החברה בקרב מספר משרדים. בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום של סך המותגים על 8.7 מיליון שקלים, כאשר הפרסום נעשה על ידה באופן עצמאי. המתחרה המוביל בשוק המזרנים היא חברת עמינח משווקת מזרני קינג קויל שתקציב הפרסום שלה מטופל בימים אלו על ידי גליקמן נטלר סמסונוב.

מנכ"ל פוגל אוגילבי, ניר פרח, מסר בתגובה: "אנחנו גאים לצרף לשורותינו המתרחבות גם את המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם השינה, ושמחים שמצאנו שותפים נוספים לאג נדה הקריאייטיבית הייחודית שלנו".

מנהלת השיווק של קבוצת מערכות נוחות, ענבר ורדי, אישרה את הידיעה ומסרה כי: "קבוצת מערכות נוחות, בעלת המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם השינה, סימונס וסילי ורשת החנויות נייט סליפ מצאה בפוגל אוגילבי את השותפים הקריאייטיביים המתאימים ביותר במסגרת מהלך כולל לחידוש הקו הפרסומי של החברה ומותגיה אל עבר יעדי המיצוב והמכירות שהצבנו לנו לשנים הבאות".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    ממתי פרח מנכ"ל???? (ל"ת)
    רוני 28/11/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יריב 28/11/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    נפגעי פוגל
  • 7.
    רז 28/11/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לפרח ולצוות. הרבה בהצלחה :)
  • 6.
    להלהלנד 27/11/2013 23:04
    הגב לתגובה זו
    תקציבים חדשים הם יודעים לגייס יופי, ובמקביל לצמצם את הצוות שמטפל בהם, כדי "לסחוט" את העובדים עוד יותר. משרד בלי נשמה.
  • ריקה 27/11/2013 23:36
    הגב לתגובה זו
    כאשר דיברת על :" לצמצם את הצוות" האם דיברת על פיטוריך שלך? מאמי , אותך פיטרו פשוט כי הברחת הן לקוחות והן עובדים בגלל יחסי האנוש שלך. ואנחנו הרי יודעות מי את..תירגעי חמודה.
  • צביקוש 28/11/2013 14:31
    לצערי כך מדברים בפוגל.
  • צביקוש 28/11/2013 14:12
    היזהרו
  • 5.
    lalaland 27/11/2013 23:01
    הגב לתגובה זו
    תקציבים חדשים הם יודעים לגייס יופי, ובמקביל לצמצם את הצוות שמטפל בהם, כדי "לסחוט" את העובדים עוד יותר. משרד בלי נשמה.
  • 4.
    צוחק וצוחק 27/11/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    לקוח סוג ח שלא נותן להרוויח שקל אנשים לא נעימים בכלל בחברה הזו אללק פוגל עוד משרד..
  • לאה 27/11/2013 23:17
    הגב לתגובה זו
    אני מניחה שאם היית זוכה במכרז אז הלקוח הזה לא היה לקוח סוג ח , נכון? תפסיד בכבוד מותק כדי שלא יהיו לך קמטים בגיל צעיר וחלילה אולקוס של מרירות.
  • 3.
    ניר פרח הולך לישון טוב הלילה (ל"ת)
    ג. עמיחי 27/11/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רמי 27/11/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לפוגל ומירן פחמן, אין פלא שהתוצאות לא מאחרות לבוא!!
  • 1.
    הופה! (ל"ת)
    חדווה עמרני 27/11/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.