לא נחים: פוגל יטפל במותגי סימונס, סילי ונייט סליפ; תקציב פרסום רביעי בחודש

הפריחה של פוגל אוגילבי ממשיכה עם צירופו של תקציב רביעי תוך חודש. חברת מערכות נוחות משווקת המותגים עתידה לפרסם בהיקף של 8 מ' שקלים
משה בנימין | (14)

במשרד הפרסום פוגל אוגילבי לא ישכחו מהר את החודש האחרון. בחודש זה גייס המשרד לא פחות מ-4 תקציבים חדשים ומכובדים: טמפו (באופן חלקי), האוניברסיטה הפתוחה, מותג הרכב קאדילק, וכעת מערכות נוחות, משווקת מותגי המזרנים סימונס, סילי, ד ר רילקס, דינמיק ובעלת רשת נייט סליפ.

תקציב הפרסום של מערכות נוחות עתיד לעמוד על כ-8 מיליון שקלים. פוגל אוגילבי זכה בתקציב הפרסום לאחר מכרז סגור שערכה החברה בקרב מספר משרדים. בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום של סך המותגים על 8.7 מיליון שקלים, כאשר הפרסום נעשה על ידה באופן עצמאי. המתחרה המוביל בשוק המזרנים היא חברת עמינח משווקת מזרני קינג קויל שתקציב הפרסום שלה מטופל בימים אלו על ידי גליקמן נטלר סמסונוב.

מנכ"ל פוגל אוגילבי, ניר פרח, מסר בתגובה: "אנחנו גאים לצרף לשורותינו המתרחבות גם את המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם השינה, ושמחים שמצאנו שותפים נוספים לאג נדה הקריאייטיבית הייחודית שלנו".

מנהלת השיווק של קבוצת מערכות נוחות, ענבר ורדי, אישרה את הידיעה ומסרה כי: "קבוצת מערכות נוחות, בעלת המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם השינה, סימונס וסילי ורשת החנויות נייט סליפ מצאה בפוגל אוגילבי את השותפים הקריאייטיביים המתאימים ביותר במסגרת מהלך כולל לחידוש הקו הפרסומי של החברה ומותגיה אל עבר יעדי המיצוב והמכירות שהצבנו לנו לשנים הבאות".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    ממתי פרח מנכ"ל???? (ל"ת)
    רוני 28/11/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יריב 28/11/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    נפגעי פוגל
  • 7.
    רז 28/11/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לפרח ולצוות. הרבה בהצלחה :)
  • 6.
    להלהלנד 27/11/2013 23:04
    הגב לתגובה זו
    תקציבים חדשים הם יודעים לגייס יופי, ובמקביל לצמצם את הצוות שמטפל בהם, כדי "לסחוט" את העובדים עוד יותר. משרד בלי נשמה.
  • ריקה 27/11/2013 23:36
    הגב לתגובה זו
    כאשר דיברת על :" לצמצם את הצוות" האם דיברת על פיטוריך שלך? מאמי , אותך פיטרו פשוט כי הברחת הן לקוחות והן עובדים בגלל יחסי האנוש שלך. ואנחנו הרי יודעות מי את..תירגעי חמודה.
  • צביקוש 28/11/2013 14:31
    לצערי כך מדברים בפוגל.
  • צביקוש 28/11/2013 14:12
    היזהרו
  • 5.
    lalaland 27/11/2013 23:01
    הגב לתגובה זו
    תקציבים חדשים הם יודעים לגייס יופי, ובמקביל לצמצם את הצוות שמטפל בהם, כדי "לסחוט" את העובדים עוד יותר. משרד בלי נשמה.
  • 4.
    צוחק וצוחק 27/11/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    לקוח סוג ח שלא נותן להרוויח שקל אנשים לא נעימים בכלל בחברה הזו אללק פוגל עוד משרד..
  • לאה 27/11/2013 23:17
    הגב לתגובה זו
    אני מניחה שאם היית זוכה במכרז אז הלקוח הזה לא היה לקוח סוג ח , נכון? תפסיד בכבוד מותק כדי שלא יהיו לך קמטים בגיל צעיר וחלילה אולקוס של מרירות.
  • 3.
    ניר פרח הולך לישון טוב הלילה (ל"ת)
    ג. עמיחי 27/11/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רמי 27/11/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לפוגל ומירן פחמן, אין פלא שהתוצאות לא מאחרות לבוא!!
  • 1.
    הופה! (ל"ת)
    חדווה עמרני 27/11/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״