לא נחים: פוגל יטפל במותגי סימונס, סילי ונייט סליפ; תקציב פרסום רביעי בחודש
במשרד הפרסום פוגל אוגילבי לא ישכחו מהר את החודש האחרון. בחודש זה גייס המשרד לא פחות מ-4 תקציבים חדשים ומכובדים: טמפו (באופן חלקי), האוניברסיטה הפתוחה, מותג הרכב קאדילק, וכעת מערכות נוחות, משווקת מותגי המזרנים סימונס, סילי, ד ר רילקס, דינמיק ובעלת רשת נייט סליפ.
תקציב הפרסום של מערכות נוחות עתיד לעמוד על כ-8 מיליון שקלים. פוגל אוגילבי זכה בתקציב הפרסום לאחר מכרז סגור שערכה החברה בקרב מספר משרדים. בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום של סך המותגים על 8.7 מיליון שקלים, כאשר הפרסום נעשה על ידה באופן עצמאי. המתחרה המוביל בשוק המזרנים היא חברת עמינח משווקת מזרני קינג קויל שתקציב הפרסום שלה מטופל בימים אלו על ידי גליקמן נטלר סמסונוב.
מנכ"ל פוגל אוגילבי, ניר פרח, מסר בתגובה: "אנחנו גאים לצרף לשורותינו המתרחבות גם את המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם השינה, ושמחים שמצאנו שותפים נוספים לאג נדה הקריאייטיבית הייחודית שלנו".
מנהלת השיווק של קבוצת מערכות נוחות, ענבר ורדי, אישרה את הידיעה ומסרה כי: "קבוצת מערכות נוחות, בעלת המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם השינה, סימונס וסילי ורשת החנויות נייט סליפ מצאה בפוגל אוגילבי את השותפים הקריאייטיביים המתאימים ביותר במסגרת מהלך כולל לחידוש הקו הפרסומי של החברה ומותגיה אל עבר יעדי המיצוב והמכירות שהצבנו לנו לשנים הבאות".
- חוזרים למסלול: פוגל אוגילבי נכנס למערך הפרסום של UMI - זכה בתקציב קאדילק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 9.ממתי פרח מנכ"ל???? (ל"ת)רוני 28/11/2013 14:32הגב לתגובה זו
- 8.יריב 28/11/2013 14:32הגב לתגובה זונפגעי פוגל
- 7.רז 28/11/2013 09:34הגב לתגובה זוכל הכבוד לפרח ולצוות. הרבה בהצלחה :)
- 6.להלהלנד 27/11/2013 23:04הגב לתגובה זותקציבים חדשים הם יודעים לגייס יופי, ובמקביל לצמצם את הצוות שמטפל בהם, כדי "לסחוט" את העובדים עוד יותר. משרד בלי נשמה.
- ריקה 27/11/2013 23:36הגב לתגובה זוכאשר דיברת על :" לצמצם את הצוות" האם דיברת על פיטוריך שלך? מאמי , אותך פיטרו פשוט כי הברחת הן לקוחות והן עובדים בגלל יחסי האנוש שלך. ואנחנו הרי יודעות מי את..תירגעי חמודה.
- צביקוש 28/11/2013 14:31לצערי כך מדברים בפוגל.
- צביקוש 28/11/2013 14:12היזהרו
- 5.lalaland 27/11/2013 23:01הגב לתגובה זותקציבים חדשים הם יודעים לגייס יופי, ובמקביל לצמצם את הצוות שמטפל בהם, כדי "לסחוט" את העובדים עוד יותר. משרד בלי נשמה.
- 4.צוחק וצוחק 27/11/2013 21:49הגב לתגובה זולקוח סוג ח שלא נותן להרוויח שקל אנשים לא נעימים בכלל בחברה הזו אללק פוגל עוד משרד..
- לאה 27/11/2013 23:17הגב לתגובה זואני מניחה שאם היית זוכה במכרז אז הלקוח הזה לא היה לקוח סוג ח , נכון? תפסיד בכבוד מותק כדי שלא יהיו לך קמטים בגיל צעיר וחלילה אולקוס של מרירות.
- 3.ניר פרח הולך לישון טוב הלילה (ל"ת)ג. עמיחי 27/11/2013 18:18הגב לתגובה זו
- 2.רמי 27/11/2013 18:14הגב לתגובה זוכל הכבוד לפוגל ומירן פחמן, אין פלא שהתוצאות לא מאחרות לבוא!!
- 1.הופה! (ל"ת)חדווה עמרני 27/11/2013 17:28הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
