צמיחה בסגול: 3 לקוחות חדשים לפרפל אינטראקטיב ומעבר למגדלי ב.ס.ר
פרפל אינטראקטיב - סוכנות הפרסום הצעירה המתמחה בתחומי הדיגיטל מכינה את הקרקע לקראת 2014. הסוכנות מגייסת לשורותיה 3 תקציבי פרסום חדשים: יעקבי, פנסוניק ו-espresso club - כך נודע לאייס.
בנוסף לזאת, פרפל שלאחרונה חגגה 3 שנים להקמתה, תעתיק את מושבה מהרצליה למגדלי ב.ס.ר 3, לאור הגידול בהיקף העבודה שהוביל לגיוס כח אדם נוסף.
פרפל נמצאת בבעלותם של יואב מאור, אורי מנדי ודניאל אציל. בין לקוחותיה נמנים חברת התרופות 'כצט', מפלגת 'יש עתיד', 'לפ"מ', קניון 'שבעת הכוכבים', 'ה.שטרן', 'קלרינס', 'סווטש', 'אקרמן', 'סלטי שמיר', 'impress' ועוד.
אורי מנדי, מנכ"ל משותף אמר לאייס: "אנחנו שמחים ונרגשים לשתף פעולה עם המותגים הללו, מדובר במותגים שמתאימים מאוד לזירה החברתית, מוכרים ואהודים בקהל הרחב".
- 8.אורן 17/12/2013 23:37הגב לתגובה זויצא לי לעבוד איתם כמה פעמים ובלי קשר לתוצאות - הם היו מאוד מקצועיים ונעימים.
- 7.טנצר 17/12/2013 09:03הגב לתגובה זוהעבודה איתכם תמיד נעימה ומקצועית. שירות מעולה, שלא נדבר על מקוריות וחדשנות בתחום כל כך תחרותי.שאפו.
- 6.אני 18/11/2013 00:35הגב לתגובה זוכבר הרבה זמן לא כתבתי טוקבק, אבל לטובת התחום החברה הזאת חייבת לקרוס תחת היקום. פשוט מזעזעים בקטע אחר, לא מוכשרים, לא מכירים את השטח וכל לקוח שקיבלתי אחריהם התלונן על דברים שהשתיקה יפה להם (ראו ערך דף הפייסבוק שלהם המפוצץ פייקים)..לא מבין איך יש לחבורת הטמבלים האלה לקוחות..ממש ככה.
- רוני 21/11/2013 23:32הגב לתגובה זומעניין לראות שכל התגובות הדוחות והמגעילות מגיעות ממשתמשים אנונימיים בעלי כינויים טיפשים. אני עובדת במקאן וכותבת בשמי האמיתי. אני מכירה את החבר'ה מפרפל ומפרגנת להם מאוד! אולי תזדהה ותספר לנו מי אתה? ומיהי החברה המצליחה שלך אליה מגיעים כל הלקוחות "הפגועים"?
- אני 27/11/2013 17:07פרפלית שמשקרת שהיא ממקאן?
- 5.תום 14/11/2013 18:59הגב לתגובה זוחושב על פרפל ולא על הלקוחות. כל רעיון שיש הוא מיד שואל איך זה יקדם את פרפל. הלקוח הוא הדבר האחרון שמעניין אותו. לבריאות
- 4.אחת 14/11/2013 11:10הגב לתגובה זואוהבת המון, שיהיה המון בהצלחה, גאה בך!
- 3.אחד שמכיר 13/11/2013 23:45הגב לתגובה זולפי אופן ההתנהלות שלה, לפי הילדים המנהלים אותה, לפי ה(מנהל)ילד הסחי שחושב שהוא רגיש ומיוחד במיוחד לאור זה שהעבודה שהם עושים היא פשוט גרועה!!
- מגבון לח 15/11/2013 13:21הגב לתגובה זוהקנאה נוזלת לך מהמקלדת. צריך נייר לנגב את הדמעות?
- 2.מכיר אותם 13/11/2013 18:39הגב לתגובה זוכל הכבוד חברים המשיכו כך ! משנה מקום משנה מזל
- 1.בהצלחה תותחים (ל"ת)דנינו 13/11/2013 18:05הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
