צמיחה בסגול: 3 לקוחות חדשים לפרפל אינטראקטיב ומעבר למגדלי ב.ס.ר

סוכנות האינטראקטיב הצעירה שחגגה לאחרונה 3 שנים להקמתה מתכוננת ל-2014 ומגייסת לשורותיה את תקציבי 'פנסוניק', 'יעקבי' ו'אספרסו קלאב'
משה בנימין | (11)

פרפל אינטראקטיב - סוכנות הפרסום הצעירה המתמחה בתחומי הדיגיטל מכינה את הקרקע לקראת 2014. הסוכנות מגייסת לשורותיה 3 תקציבי פרסום חדשים: יעקבי, פנסוניק ו-espresso club - כך נודע לאייס.

בנוסף לזאת, פרפל שלאחרונה חגגה 3 שנים להקמתה, תעתיק את מושבה מהרצליה למגדלי ב.ס.ר 3, לאור הגידול בהיקף העבודה שהוביל לגיוס כח אדם נוסף.

פרפל נמצאת בבעלותם של יואב מאור, אורי מנדי ודניאל אציל. בין לקוחותיה נמנים חברת התרופות 'כצט', מפלגת 'יש עתיד', 'לפ"מ', קניון 'שבעת הכוכבים', 'ה.שטרן', 'קלרינס', 'סווטש', 'אקרמן', 'סלטי שמיר', 'impress' ועוד.

אורי מנדי, מנכ"ל משותף אמר לאייס: "אנחנו שמחים ונרגשים לשתף פעולה עם המותגים הללו, מדובר במותגים שמתאימים מאוד לזירה החברתית, מוכרים ואהודים בקהל הרחב".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אורן 17/12/2013 23:37
    הגב לתגובה זו
    יצא לי לעבוד איתם כמה פעמים ובלי קשר לתוצאות - הם היו מאוד מקצועיים ונעימים.
  • 7.
    טנצר 17/12/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    העבודה איתכם תמיד נעימה ומקצועית. שירות מעולה, שלא נדבר על מקוריות וחדשנות בתחום כל כך תחרותי.שאפו.
  • 6.
    אני 18/11/2013 00:35
    הגב לתגובה זו
    כבר הרבה זמן לא כתבתי טוקבק, אבל לטובת התחום החברה הזאת חייבת לקרוס תחת היקום. פשוט מזעזעים בקטע אחר, לא מוכשרים, לא מכירים את השטח וכל לקוח שקיבלתי אחריהם התלונן על דברים שהשתיקה יפה להם (ראו ערך דף הפייסבוק שלהם המפוצץ פייקים)..לא מבין איך יש לחבורת הטמבלים האלה לקוחות..ממש ככה.
  • רוני 21/11/2013 23:32
    הגב לתגובה זו
    מעניין לראות שכל התגובות הדוחות והמגעילות מגיעות ממשתמשים אנונימיים בעלי כינויים טיפשים. אני עובדת במקאן וכותבת בשמי האמיתי. אני מכירה את החבר'ה מפרפל ומפרגנת להם מאוד! אולי תזדהה ותספר לנו מי אתה? ומיהי החברה המצליחה שלך אליה מגיעים כל הלקוחות "הפגועים"?
  • אני 27/11/2013 17:07
    פרפלית שמשקרת שהיא ממקאן?
  • 5.
    תום 14/11/2013 18:59
    הגב לתגובה זו
    חושב על פרפל ולא על הלקוחות. כל רעיון שיש הוא מיד שואל איך זה יקדם את פרפל. הלקוח הוא הדבר האחרון שמעניין אותו. לבריאות
  • 4.
    אחת 14/11/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    אוהבת המון, שיהיה המון בהצלחה, גאה בך!
  • 3.
    אחד שמכיר 13/11/2013 23:45
    הגב לתגובה זו
    לפי אופן ההתנהלות שלה, לפי הילדים המנהלים אותה, לפי ה(מנהל)ילד הסחי שחושב שהוא רגיש ומיוחד במיוחד לאור זה שהעבודה שהם עושים היא פשוט גרועה!!
  • מגבון לח 15/11/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    הקנאה נוזלת לך מהמקלדת. צריך נייר לנגב את הדמעות?
  • 2.
    מכיר אותם 13/11/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד חברים המשיכו כך ! משנה מקום משנה מזל
  • 1.
    בהצלחה תותחים (ל"ת)
    דנינו 13/11/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.