רייטינג

מטורף: 'האח הגדול' עם רייטינג עצום לפרק הפתיחה - 45.5%, שיא כל העונות

יותר מ-1.5 מיליון איש צפו אמש 'האח הגדול' - שיא לפרקי השק מאז עלתה התכנית לאוויר. 20.6% ל'תכנית חיסכון', הפריים-טיים של ערוץ 10 נמחק
אלכסנדר כץ | (25)

ההשקה החזקה ביותר: 45.5% רייטינג - זה מה שרשם אמש (יום א') פרק הפתיחה של העונה הרביעית של 'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2) ומדובר בשיא לפרק השקה מאז החלה התכנית לפני 3.5 שנים. על פי נתונים ראשוניים, בפרק הפתיחה צפו לא פחות מ-1.53 מיליון איש.

הרייטינג אמש הוא שיא לפרק השקה: פרק ההשקה של העונה הראשונה בחודש ספטמבר 2008 הניב 30.3%, השקת העונה השנייה זכתה ל-31.5%, עונת ה-VIP רשמה כבר 35.1%, ואילו העונה שעברה, שהחלה ב-8 בדצמבר, הניבה 35.3%.

'הבית של האח' (קשת, ערוץ 2) הניבה 20%, ובסך הכל הערב של 'קשת' מחק את הפריים-טיים של ערוץ 10: שידור חוזר של 'כאן גרים בכיף' עם 4.3%, 'בטבעת זו' זכתה ל-2.5% בלבד, ומהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' כמעט ונמחקה - 1.2%. 'היום שהיה' עם 3.2%, 'לילה כלכלי' זכתה ל-5%, ו'צינור לילה' עם 3.9%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) רשמה שיא רייטינג עם 20.6%, שיא גם ל'אנשים' (קשת, ערוץ 2) ברצועת השידור הזו - עם 16.5%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.9%.

תגובות לכתבה(25):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    הצלף 03/01/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    הרי האח הגדול 50% מהעם זה בכלל לא מעניין והחלק השני מעדיף לראות תוכניות אחרות לחחלוטין הרי ברור שהכל בדיחה ופרסום לערוץ 2 מה הם לא יעשו כדי למחוק את ערוץ 10 תוכנית ששווה ל...
  • 20.
    עצוב (ל"ת)
    ישראלי 03/01/2012 09:14
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    סופר סתם 03/01/2012 04:06
    הגב לתגובה זו
    עלוב...אווילי...רק בגלל תוכניות כאלה קיימת ריגרסיה חברתית ...יש לבטל אותה ולחפש תוכן מועיל יותר מאשר צפיה רדודה באנשים רדודים...תוכנית שאינה תורמת דבר..חוץ מ בובלינים למיניהם שהופכים למושא חברתי עלוב ...הירשזון ..זו ההשלכה
  • 18.
    מישהו 02/01/2012 22:45
    הגב לתגובה זו
    קי הזה אתמול
  • 17.
    מישה לא מרגיש טוב 02/01/2012 22:42
    הגב לתגובה זו
    השירה שלו האוכל שאתם מאכילים אותנו כבר שנים פק תוקף הוא רקוב נמאס אתם כבר מספיק אסאמאסים קיבלתם לחשבון הבנק' שלכם אנחנו יוצאים להפסקת פרסומות קצרה ואחרי זה נאכיל אותכם בעוד קצת קאקא למוח
  • 16.
    מתן 02/01/2012 20:19
    הגב לתגובה זו
    שמים קבוצה של מספר אנשים בתוך כלוב כמו עכברי מעבדה וכמה דוקטורים לתקשורת לפסיכולוגיה וסוציולוגיה שמשחקים בהם כאוות נפשם בעזרת מימון הציבור שמשלם בעבור מיסרון 1 ₪ בכדי להשתתף בהימור המטורף שלהם כמו בזירת קרב תרנגולים כדי להוכיח להם את מה שהם כבר יודעים מראש מי יצא משם אם הכסף ושהוא יהיה הדבר הבא כאילו שכל הבעיות שלנו במדינה הסתיימו ותודה לכם על ההקשבה.
  • 15.
    סוף סוף תוכנית שווה ולא זבל היה שווה לחקות!!! (ל"ת)
    שלומי 02/01/2012 16:41
    הגב לתגובה זו
  • באסה 03/01/2012 08:31
    הגב לתגובה זו
    רק מטעויות הכתיב של המגיב (15 במספר) ניתן להבין מי הצופים... חבל שכל היתרון היחסי הכלכלי של ישראל (הון אנושי) הולך ונמחק. ותודה למערכת החינוך הקלוקלת
  • 14.
    ברור ערוץ 10 הליצנים שמו עוד פעם שידור חוזר (ל"ת)
    אין פייט 02/01/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    נמבוד 02/01/2012 15:31
    הגב לתגובה זו
    על ערוץ 2. זה בטוח. לגבי שאר המיליון וחצי...
  • מישו 02/01/2012 22:37
    הגב לתגובה זו
    אנחנו כלואים בתוך הסנביץ של המשקפופר וגם של השמן והשירה בציבור שלו הם אוכלים את הסנביץ אוכלים את הנשמה שלנו ואת הכסף שלנו האסאמאס שלנו הולך ישירות לחשבון הבנק שלהם נמאס מהשני דגים השמנים הללו 45 % רייטניג בשביל זה אני מתבייש עונה אחת סבבה נחמד אבל מעבר לזה מאוס כבר שנים שאנחנו אוכלים את החרא הזה נמאס צריך לבדוק את תאריך התפוגה של הסנביץ הזה אני אומר לכם הוא מריח רע הוא פג תוקף
  • 12.
    למזג האויר יש השפעה מדהימה על הרייטינג !! (ל"ת)
    ניר 02/01/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    חי במינוס 02/01/2012 13:48
    הגב לתגובה זו
    או מנכ'ל החברה לבדו מחליט?
  • 10.
    לפחות מחקו את גיא פינס=הרבה יותר גרוע (ל"ת)
    אלעד 02/01/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אחיתופל 02/01/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    לא פלא שמצביעים לליכוד
  • 8.
    יליד הארץ 02/01/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    איך מדברים עם חבריםןם לא על טלויזיה ואיך להשתעבד לטמטום 'ריאלי'. תודה למשרד החינוך
  • 7.
    בור 02/01/2012 10:15
    הגב לתגובה זו
    איכס.................
  • 6.
    צופה 02/01/2012 10:13
    הגב לתגובה זו
    לא אהבתי את הדמויות-בדומה לשנה שעברה-מחפשים דמויות קיצוניות וטיפוסים כאלה-כדי ליצור מריבות גרידא ליהוק זול ונמוך מאוד
  • 5.
    מאיר 02/01/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    https://www.facebook.com/#!/groups/200436873382972/
  • מישהו 02/01/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    לך דחוף נענע
  • 4.
    אבי 02/01/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    לא פלא שעושים ממנו קרקס כל שני וחמישי השמולנים יחד עם תשקורת של שונאי ישראל פעם"צדק חברתי" פעם "נוער גבעות" פעם "הדרת נשים" מטמטים את השכל ומסיחים את הדעת מהבעיות הבוערות !!!
  • 3.
    ירושלמי 02/01/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    אנחנו דבוקים בקנאות לכל זבלי הריאליטי
  • 2.
    ואיך זה קשור לאתר כלכלי? (ל"ת)
    צהוב עולה 02/01/2012 10:06
    הגב לתגובה זו
  • חי במינוס 02/01/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    להפסיד את הפרסומת של אותו ערוץ...
  • 1.
    עם ישראל כנראה רדוד...מקבל כל זבל שמשדרים לו (ל"ת)
    דן 02/01/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 


  


התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 


  


התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.