למרות המשבר - ערוץ 10 הגיש בקשה לרישיון: "אם לא יקרה נס, נסיים שידורינו"
ערוץ 10 הגיש הערב (יום א') לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, בקשה לקבלת רישיון. במקביל, נעשים הניסיונות לפתור את הבעיות התקציביות אליהם נקלע הערוץ, במסגרתן הוא נאלץ לשלם לרשות השנייה ולמשרד האוצר כ-60 מיליון שקלים כבר בשבועות הקרובים, ולא יאלץ לסיים את שידוריו ב-27 בינואר.
במייל שהעביר מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי לפני שעה קלה לעובדי הערוץ, נכתב: "לאחר לבטים רבים החלטנו כעת להגיש בקשה לרישיון. לצערי אין שום התקדמות רגולטורית בעניין דחיית החוב".
עוד כתב ורשבסקי כי "אם לא יקרה נס בחודש הקרוב, נאלץ בצער לסיים את שידורינו. אם אכן יקרה הנס המיוחל, ולא נגיש הלילה את הבקשה לרישיון, אז גם נס לא יעזור. נזכור כולנו שמעולם לא זכה בלוטו אדם שלא מילא כרטיס".
בכל מקרה ערוץ 10 יכנס כבר מחר להליך של הפרה, לאחר שלא החזיר את חובותיו הרגולטוריים, אבל בערוץ מקווים כי במידה ויימצא הפיתרון, הערוץ יוכל להמשיך לפעול תחת רישיון, בשבילו יאלץ להמציא ערבויות בסך של 167 מיליון שקלים. בכיר בערוץ 10 מסר כי "כידוע, בימים אלה נמצא ערוץ 10 לקראת סגירתו בסוף החודש. אבל התלמוד הבבלי למדנו שאפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם, אל לו להתייאש מן הרחמים".
ברשות השנייה אישרו כי ערוץ 10 הגיש בקשה להגשת רישיון.
- 7.תסיימו תסיימו-תקחו"קצת"מקירשנבאום ואיילון"... (ל"ת)שכר מופקע לבכירים 04/01/2012 12:17הגב לתגובה זו
- 6.אזרח 02/01/2012 15:42הגב לתגובה זועל חוב של 1200 ש"ח ביטוח לאומי עיקל לי את חשבון הבנק...(לא שהיה שם משהו אבל אפילו דף חשבון לא יכולתי להוציא...)
- 5.הקרח - מנכל הערוץ דומה לגיי מהאח הגדול. (ל"ת)ג'וני 02/01/2012 11:55הגב לתגובה זו
- 4.זוז מזוז 02/01/2012 09:22הגב לתגובה זוכדרכו בקודש עד היום
- 3.יוסי 02/01/2012 09:14הגב לתגובה זוחאלס מי שיקרא את כול הכותרת על ערוץ 10 יחשבו שמדובר באיזה אסון בינלאומי זה ערוץ טלוויזיה כושל הוא ייסגר ויפתח אחר במקומו זה הכול נמאס כבר מהצביעות כאלו סוף העולם היגע בגלל שסוגרים את הערוץ הכושל הזה
- 2.שמעון 01/01/2012 23:34הגב לתגובה זומה הבעייה לדחות את החוב בתוספת הריבית הנהוגה על משיכת יתר בחריגה. ברור לכל שהכל הצגה, אין בעייה אמיתית למימן להעמיד את הערבות הנדרשת ולבקש את המימון מהבנקים המסחריים, ובעת מצוק מהשוק האפור. גם לי יש קשיים בתשלום המשכנתא והבנק לא מתגמש והמדינה לא עוזרת, אבל מה אני מקצץ בהוצאות-נראה לי שקיצוץ בהוצאות של עשרת מקבלי המשכורות הגבוהות יכול לשנות את הפרוספקט לגבי הערוץ וגם את התייחסות הכנסת. די להתבכיין עת הצימצומים הגיעה. אני מאחל לכם בכל לב שתעברו את המשבר ושתהוו דוגמה לכל השוק בחלוקה צודקת יותר של העוגה.
- 1.תומר 01/01/2012 23:23הגב לתגובה זובבית
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
