חברת סטמפלי גייסה 61 מיליון דולר בהובלת Blackstone
חברת סטמפלי, חברת הפינטק העוסקת באוטומצית AI של תשלומי חשבוניות לעסקים, גייסה 61 מיליון דולר בסבב גיוס D בהובלת Blackstone, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Insight Partners SignalFire, Bloomberg Beta ו-NextWorld Capital.
יחד עם סבב הגיוס הנוכחי, גייסה עד היום החברה יותר מ-148 מיליון דולר. בחברה טענו כי כספי הגיוס יאפשרו לחברה להאיץ את הצמיחה, להעמיק את אחיזתה בשוק האמריקאי ולהמשיך לייצר חדשנות בתחום ה- AI במוצרים הקיימים ובמוצרים חדשים. בחברה הסבירו כי הם מתכוונים בשנה הקרובה להרחיב את מצבת כוח האדם שלה במשרדיה בתל אביב ובארה"ב.
אייל פלדמן ועופר פלדמן. צילום דוברות
בינה מלאכותית
כיום, אחת המשימות העיקריות של סמנכ"לי הכספים היא לאמץ ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית שיאיצו את זרימת העבודה, יקצרו תהליכים וימנעו טעויות יקרות שעשויות לעלות לארגון הרבה כסף. עם זאת, יכולות הבינה המלאכותית עדיין לא מדויקות, מה שמציב בפני מנהלי הכספים אתגר: כיצד ניתן לאמץ כלי AI עבור פונקציות פיננסיות רגישות שאין בהן מקום לטעויות. בסטמפלי מסבירים כי הם מציעים לחברות וארגונים פלטפורמה, מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת אוטומציה מלאה ומהירה בטיפול בחשבוניות, מעקב הוצאות, ניהול תהליכי אישור תשלומים מורכבים, זיהוי הונאות ומשימות פיננסיות רגישות אחרות.
- אנלייט קיבלה 403 מיליון דולר למימון פרויקטים בארה"ב
- Coralogix מגייסת 110 מיליון דולר ומצטרפת למועדון היוניקורן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בחברה טוענים כי כל זה מתבצע במהירות, ללא ההפרעה ביישומים של תהליכים קיימים במערכות ה-ERP. מעבר לתשלום חשבוניות, סטמפלי מציעה ללקוחותיה חבילה משולבת של מוצרי פינטק נוספים כגון Stampli Card ו-Stampli Direct Pay.
סטמפלי, הוקמה ב-2015 ע"י האחים אייל פלדמן (מנכ"ל) ועופר פלדמן (סמנכ"ל טכנולוגיה), עוסקת באוטומציה לתשלום חשבוניות ושירותי תשלומים. רק באוגוסט האחרון עברו דרך המערכות של סטמפלי כמיליון חשבוניות בשווי כולל של 5 מיליארד דולרים. החברה מונה כ-250 עובדים, כ-80 מהם במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר בארה"ב.
אייל פלדמן, מייסד-שותף ומנכ"ל סטמפלי אמר כי "מיום היווסדה סטמפלי כיוונה להיות חברה גדולה שתעניק ערך אמיתי ללקוחות שלה. בשנתיים האחרונות החברה צומחת בקצב גבוה והחלטנו לבחור את Blackstone כשותפה לדרך בשל הערך האדיר והסינרגיה שיש לנו איתה ועם פורטפוליו הענק שלה לו היא מסייעת גם בתחום הטכנולוגי שאנחנו עוסקים בו. מבחינתו יש פה התאמה מושלמת והבעת אמון אדירה שלהם בחברה שלנו. ביחד נהפוך את סטמפלי לאחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם".
- המטב”ח וקרן ההשקעות של וויקס מביאים את קרנות ההון סיכון לנגב
- מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"
יפעת אורון, שותפה ומנכ״לית בלקסטון ישראל ציינה כי "הטרנספורמציה הדיגיטלית הפכה לאתגר המרכזי שארגונים מתמודדים איתו בשנים האחרונות - והמעבר הזה מגיע עם כאבי גדילה לא פשוטים. סטמפלי יושבת בדיוק בצומת הזה עם צוות חזק ופתרון AI, מהיר ופשוט. סטמפלי מצטרפת לפורטפוליו שלנו והפתרון החדשני שלה יוכל לשמש את חברות הפורטפוליו האחרות של בלקסטון ויחד ניקח את סטמפלי לשלב הבא בצמיחתה כחברה מובילה בתחום".
בחברה ציינו כי ההשקעה הנוכחית של Blackstone הנה חלק מהאסטרטגיה שלה ולהתמקד בעסקים המניעים את הדיגיטציה של הכלכלה ע"י אימוץ בינה מלאכותית. Blackstone רואה בסטמפלי חברה שממוקמת בצורה מושלמת בצומת המגמות הללו.
לדבריהם עם אחזקות ביותר מ-230 חברות ו-12,600 נכסי נדל"ן, Blackstone מבינה באופן ייחודי את ההכרח האסטרטגי לבצע אוטומציה של תהליכים מסורתיים, עם היתרונות של טכנולוגיית AI. שיתוף הפעולה עם סטמפלי, יאפשר לה לצייד את הפורטפוליו שלה עם הכלים והטכנולוגיות הנדרשים כדי להצליח.
בנוסף, Blackstone הינה חלוצה במחויבות שלה להשקיע משאבים משמעותיים כדי לייעל את הרכש בכל הפורטפוליו שלה ולקבל תובנות מעשיות מהנתונים הללו. השותפות של סטמפלי עם Blackstone תאפשר לסטמפלי להנות מהיכולות הנרחבות, התפוצה והגישה לחברות אחזקות של החברה וחברות פרייבט אקוויטי אחרות.
- 1.ברון 03/10/2023 18:41הגב לתגובה זולפי איזה שווי גויס כעת ולפני שנתיים? כמה $ נותר בקופה? האם בכל ההיסטוריה של חברה היה ולו רבעון אחד ללא הפסד? מתי הם מתכננים להתחיל להרוויח? התכנון של המשקיעים כעת - בשביל לא למחוק השקעה קודמת - זה למצוא קונה נדיב תוך שנתיים…

מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"
סונדאר פיצ'אי על העתיד - אינטרנט, משקפיים חכמים, בינה מלאכותית והחזון
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל סבור שהבינה המלאכותית תחולל מהפכה הגדולה יותר מזו של האינטרנט. הוא מזכיר שכאשר האינטרנט החל את דרכו, גוגל כלל לא הייתה קיימת, ובאותו אופן הוא צופה שבעתיד הקרוב ייווצרו חברות, מוצרים וקטגוריות שכיום איננו יכולים אפילו לדמיין. פיצ'אי אומר את משנתו בתקשורת האמריקאית, ראיונות ופודקאסטים, אספנו את עיקרי הדברים מהזמן האחרון
משקפיים חכמים: מיליונים ינסו את המוצר בשנה הקרובה
גוגל חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגי האופנה הבינלאומיים Gentle Monster ו-Warby Parker, ומתכננת להשיק גרסאות למפתחים עוד השנה. לדברי פיצ'אי, המוצרים שיגיעו למפתחים יהיו קרובים מאוד לגרסאות הסופיות שיגיעו לשוק הרחב.
הוא צופה שמיליוני אנשים ינסו את הטכנולוגיה. עם זאת, עדיין לא מדובר במוצר שיהפוך למיינסטרים ברמה של האייפון. האתגר המרכזי, לדבריו, הוא לשכנע אנשים לענוד מכשיר על הפנים שלהם לאורך זמן - רף שגבוה משמעותית מאשר להחזיק טלפון בכיס.
פיצ'אי מתמודד עם ביקורת חריפה מצד מפרסמים ובעלי אתרים, שבעצם מאשימים את גוגל בגניבת תוכן ובשימוש בו ללא תמורה כלכלית. הוא טוען שגוגל היא החברה היחידה שעדיין מתעדפת שליחת תעבורה לאתרי אינטרנט, בעוד שמתחרים חדשים מצהירים בגלוי שאינם מתכוונים לעשות זאת. הוא מציג מידע כי דפי האינטרנט הזמינים לסריקה של גוגל גדל ב-45% בשנתיים האחרונות בלבד - נתון שלדבריו סותר את הטענות על "מות האינטרנט". כשנשאל אם הגידול נובע מתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, הוא מסביר שלחברה יש מגוון טכניקות לזיהוי תוכן שנוצר על ידי מכונות, וזה לא מסביר את המגמה הכללית.
- גוגל משנה כיוון: האם הבינה המלאכותית שלה בדרך לשימושים צבאיים?
- גוגל מזנקת אחרי פריצת דרך בתחום המחשוב הקוונטי; מה ההשפעות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הוא משוכנע שכמו בכל המעברים הטכנולוגיים של 25 השנים האחרונות, גם הפעם התוצאה הסופית תהיה חיובית עבור בעלי האתרים.
האם עידן החיפוש המסורתי מגיע לקיצו?
לראשונה מזה 22 שנה נרשמה ירידה בחיפושים בדפדפן Safari של אפל, מה שהוביל לירידה זמנית במחיר המניה של גוגל. פיצ'אי דוחה את החששות ומתעקש שהחברה רואה צמיחה כוללת בשאילתות חיפוש, כולל במכשירי אפל.

כשה-AI עובד נגדך: מדוע תשתיות לבדן כבר לא מספיקות
בעידן של מתקפות סייבר חכמות, עסקים כבר לא יכולים להסתפק בתשתיות תקשורת בסיסיות – הגיע הזמן לחשוב מחדש על תשתיות, רשתות ואבטחה
קשה לחשוב על צמד מילים מדובר יותר בעת האחרונה מאשר "בינה מלאכותית". היא משנה את עולמנו ומכתיבה כללים חדשים כל יום, ובעיקר מעוררת עניין, שאלות והיערכות מחודשת במגזר העסקי.
ה-AI כבר היום משפר את הדרך שבה עסקים מתנהלים: תהליכים מתייעלים, שירותים מתקדמים מתגלגלים במהירות לשוק, ונוצרות יכולות חדשות שלא היו אפשריות עד לאחרונה. ארגונים משתמשים ב-AI כדי לנתח נתונים במהירות, לחזות התנהגות לקוחות, לייעל תהליכי שרשרת אספקה ולהציע שירותים אוטומטיים חכמים שמעצימים את חוויית הלקוח.
אבל לא רק אנחנו משתמשים בטכנולוגיה הזו. האקרים ותוקפי סייבר עושים בה שימוש יום-יומי כדי לעקוף הגנות מסורתיות, לזהות פרצות בצורה חכמה יותר, ולבצע מתקפות מדויקות, שקטות ומורכבות מאי פעם. הם משתמשים ב-AI כדי להסתוות, ללמוד דפוסי פעולה של משתמשים לגיטימיים, ולחדור למערכות בעזרת תוכן שנראה אנושי לחלוטין, החל מאימיילים מעולמות הפישינג ועד תקיפות מבוססות צ'אט.
המציאות הזו מחייבת כל ארגון, בכל גודל ובכל תחום, להסתכל מחדש על מה שהוא יודע, או חושב שהוא יודע, על תשתיות, רשתות ואבטחה. כבר לא מספיק "להיות מחובר". עכשיו צריך לדעת שאתה מחובר נכון, חכם ובעיקר בטוח
- LayerX נכנסת לגוגל: סריקת סיכונים אוטומטית לכל תוסף בדפדפן
- האם הדלת האחורית של החברה שלכם פתוחה לרווחה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מדברים: איומי הסייבר מתעצמים
בשנת 2024 בלבד, הנזק העולמי מתקיפות סייבר חצה את רף 9.5 טריליון דולר, סכום אדיר, בסדר גודל של כלכלה של מדינה שלמה. מדובר בפגיעה שאינה רק טכנולוגית, אלא גם כלכלית, תדמיתית ותפעולית עבור ארגונים רבים.