עידן כהן (מנכל) וישראל גורט (CTO). קרדיט: איל מרילוס
עידן כהן (מנכל) וישראל גורט (CTO). קרדיט: איל מרילוס

Reflectiz גייסה 22 מיליון דולר, הודות לסטנדרט אבטחה חדש

חברת הסייבר הישראלית Reflectiz הודיעה על השלמת סבב גיוס B בהובלת הקרן האמריקאית Fulcrum, שזוהי השקעתה הראשונה בישראל; ההון ישמש להרחבת פלטפורמת ה־AI לניהול חשיפת סיכונים באתרים, גיוס עובדים והתרחבות גלובלית

רן קידר |
נושאים בכתבה AI סייבר

חברת הסייבר Reflectiz, המפתחת פלטפורמת ניהול חשיפה והגנה על נכסי אינטרנט ארגוניים, הודיעה על השלמת סבב גיוס B בהיקף של 22 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון האמריקאית Fulcrum Equity Partners, הידועה בהשקעותיה בתחומי התוכנה והבריאות הדיגיטלית, ובהשתתפות הקרנות YYM , AFG ו-Capri.

זהו ההשקעה הראשונה של Fulcrum בחברה ישראלית, צעד הממחיש את הביקוש הגובר בעולם לפתרונות אבטחת אתרים מבוססי בינה מלאכותית. Reflectiz מתכננת להשתמש בהשקעה להאצת התרחבותה הגלובלית, גיוס עובדים למרכז הפיתוח ברמת גן ולמשרדיה בבוסטון, ולשדרוג היכולות הטכנולוגיות של פלטפורמת ה-AI שלה.

Reflectiz פועלת בתחום ניהול החשיפה של נכסי אינטרנט לאיומי סייבר, תוך שימוש במתודולוגיית CTEM (Continuous Threat Exposure Management), גישה שזוכה לתמיכה נרחבת בקרב מומחי אבטחה בעולם. לפי חברת המחקר גרטנר, אימוץ גישת CTEM צפוי להפחית שניים מכל שלושה מקרי פריצה עד 2026.

הפלטפורמה שפיתחה החברה מספקת נראות ובקרה מלאה על כל שרשרת האספקה הדיגיטלית של אתר הארגון, ללא צורך בהתקנת תוכנה מקומית (Agentless). המערכת מזהה בזמן אמת כל רכיב צד שלישי, קוד פתוח או שירות חיצוני המחוברים לאתר, ממפה את הסיכונים הנובעים מהם, ומספקת המלצות לטיפול מיידי.

בלב הטכנולוגיה של Reflectiz פועל מנגנון Deep Behavioral Analysis, מנוע ניתוח התנהגותי מתקדם המדמה פעילות של משתמש אנושי. מנגנון זה מאפשר לזהות חריגות ודפוסים חשודים ברמת קוד האתר, להתריע על פריצות אפשריות ואף לתקן אותן באופן אוטומטי באמצעות AI. כל התהליך נעשה מרחוק, מבלי לגשת לנתוני הארגון או לפגוע בתפקוד האתר.

"ארגונים משקיעים מיליוני דולרים באבטחת הקוד שהם מפתחים ובתהליכי פיתוח המוצר שלהם, בזמן שהסיכונים האמיתיים חודרים בשקט דרך שירותי צד שלישי ורכיבי קוד פתוח שאינם בשליטתם", אמר עידן כהן, מייסד-שותף ומנכ"ל Reflectiz. "התפיסה המסורתית של אבטחת אתרים פשוט לא רלוונטית יותר. המשימה שלנו היא לשנות את כללי המשחק: במקום שארגונים יסתכלו רק פנימה, אנחנו מספקים להם לראשונה נראות מלאה על כל שטח התקיפה החיצוני של האתר. זה העתיד, ולשם כל התעשייה הולכת".

לקוחות החברה כוללים מותגים מובילים מרשימת Fortune 500 וחברות ענק בתחומי הפיננסים, המסחר האלקטרוני, הביטוח והבריאות. הם עושים שימוש בפלטפורמה כדי להפחית סיכונים רגולטוריים, לייעל תהליכי אבטחה ולהגן על המוניטין הדיגיטלי שלהם.

קיראו עוד ב"BizTech"

ג'ים דאגלס, שותף ב-Fulcrum Equity Partners, ציין כי "Reflectiz מציגה פתרון מדויק ויעיל המאפשר לארגונים להגן על הנכסים הדיגיטליים שלהם באופן מקיף ומהיר. אנו מאמינים בחזון החברה ובפוטנציאל הגלובלי שלה, ונרגשים להיות חלק מהמסע הזה".

Reflectiz נוסדה בשנת 2019 על ידי עידן כהן (מנכ"ל) וישראל גורט (CTO), ומאז גייסה כ-28 מיליון דולר. החברה נחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום ניהול חשיפת אתרים, בזכות הגישה ה-Agentless שלה המאפשרת ניטור פרואקטיבי ועמידה בתקני אבטחה ורגולציה בינלאומיים מחמירים כגון GDPR, HIPAA ו־PCI-DSS. החברה מעסיקה כיום כ־40 עובדים וצפויה להכפיל את מצבת כוח האדם בעקבות הגיוס הנוכחי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
DOTI (עומר הכהן)DOTI (עומר הכהן)

כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי

פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים

רן קידר |
נושאים בכתבה אקזיט

סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.

הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.

שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי

לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.

הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.

דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".


DOTI (עומר הכהן)DOTI (עומר הכהן)

כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי

פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים

רן קידר |
נושאים בכתבה אקזיט

סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.

הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.

שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי

לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.

הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.

דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".