החברה שעוזרת למעסיקים לשלם בזמן גייסה 225 מיליון דולר
חברת הפינטק של היזם הישראלי רן גבר, המספקת פתרונות של תשלום לפי דרישה, השלימה מהלך משולב של גיוס הון ומימון חוב, שמביא את סך הגיוסים בה ל- 245 מיליון דולר; בעקבות הגיוס החברה תפתח מרכז בישראל שיעסיק מהנדסי תוכנה
חברת הפינטק Tapcheck, המספקת פתרונות של תשלום לפי דרישה, הודיעה על השלמת גיוס של 225 מיליון דולר, בעסקה משולבת של גיוס הון ומימון חוב. במסגרתה, הושקעו בחברה 25 מיליון דולר כחלק מהרחבת הסבב הקודם (A) בהובלת קרן ההשקעות PeakSpan Capital. בנוסף, החברה גייסה מסגרת אשראי של 200 מיליון דולר, שסופקה על ידי Victory Park Capital. מאז ההקמה החברה גייסה 245 מיליון דולר במצטבר.
Tapcheck נוסדה בשנת 2019 על ידי היזם הישראלי רן גבר, מנכ"ל החברה, וזוגתו קיילינג גבר (COO), שביקשו לתת מענה לאתגרים הפיננסיים שנוצרים בעקבות
מחזורי השכר המסורתיים. החברה מאפשרת לעובדים גישה מיידית לשכר שהרוויחו, עוד לפני מועד התשלום החודשי ולשלוט על יום התשלום שלהם. בכך היא מסייעת להפחית לחץ כלכלי עבור עובדים שצריכים גישה לממון, ומצד המעסיק היא תומכת ברווחת העובדים ובשימור כח אדם. הפלטפורמה של Tapcheck משתלבת באינטגרציה עם כ-300 מערכות ניהול שכר ונוכחות. היא מבטיחה חישובי שכר מדויקים וחוויית משתמש נטולת תקלות. השירות ניתן ללא עלות למעסיקים, ומאפשר לעובדים לגשת לשכרם שהרוויחו, ללא
חשש מעמלות נסתרות, משיכות יתר או שגיאות בתלוש
השכר.
בעקבות הגיוס Tapcheck תתרחב להעסקה בישראל של מפתחי ML engineers, שיצטרפו ל-200 עובדי החברה הקיימים. ההשקעה החדשה תסייע בפיתוח מוצרים נוספים שיאפשרו לעוד מיליוני עובדים גישה מוקדמת לשכרם. בנוסף, ההון יסייע להרחבת פתרון ה-Mastercard של החברה, ולהאצת פיתוח של יכולות AI.
רן גבר, מייסד-משותף ומנכ"ל: "בשנים האחרונות הכלכלה חווה חוסר יציבות וטלטלות משמעותיות. עבור רבים, ההשלכות מורגשות היטב גם כשהם עובדים במקום מסודר, אך נאלצים להתמודד עם פערי תזרים של ימים
ואף שבועות עד לקבלת השכר החודשי. אני גאה בכך שהטכנולוגיה
שלנו מאפשרת לייצר פתרון גמיש ונגיש, שמסייע לאנשים לנווט טוב יותר במציאות הפיננסית המשתנה. מה שמשמח אפילו יותר הוא שעל רקע הצמיחה העסקית של Tapcheck, אנו מתחילים להעסיק עובדים גם בישראל. כיזם ישראלי, אין גאווה גדולה יותר מלראות את החברה
שאני מוביל מרחיבה את פעילותה לישראל, במיוחד בתקופה מאתגרת זו."
- 1.שרית 14/04/2025 17:48הגב לתגובה זומדהים גאה בך כל כך
DOTI (עומר הכהן)כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים
סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.
הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.
שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי
לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.
הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".
DOTI (עומר הכהן)כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים
סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.
הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.
שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי
לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.
הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".
