20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אפריקה מגורים: צניחה של 59% במספר היח"ד שנמכרו; המנכ"ל: "הציבור מבולבל סביב צעדי הממשלה"

 |  51
עונת הדו"חות
Share
עונת הדו"חות לרבעון השני של השנה באחוזת בית בעיצומה. זרוע הנדל"ן של אפריקה ישראל, חברת אפריקה מגורים (-0.03%) אפריקה מגורים 6,878 -0.03% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה מגורים בסיס:6,880 פתיחה:6,880 גבוה:6,917 נמוך:6,741 תמורה:881,843 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , דיווחה היום (ה') על צניחה של 59% במספר יחידות הדיור שמכרה במהלך הרבעון.


בסך הכל מדובר בחוזים ל-61 יחידות דיור שנחתמו ברבעון השני לעומת 148 יחידות ברבעון המקביל אשתקד. הנתון משקף את ההאטה המתמשכת בענף הנדל"ן למגורים, כאשר את מחצית השנה הראשונה של השנה סיכמה אפריקה עם 188 יחידות דיור שנמכרו לעומת 302 יחידות דיור במחצית הראשונה אשתקד.

עם זאת, מתחילת השנה ביצע החברה מספר עסקאות משמעותיות לרכישת קרקעות, בהיקף של כמיליארד שקל, אשר צפויה לספק לה זרם פרויקטים יציב באזורי ביקוש.  צבר פרויקטים עומד נכון להיום על 1,652 יחידות דיור בביצוע ובשיווק טרם ביצוע בלמעלה מ-20 אתרים מתוכן נמכרו 949 יח"ד כאשר השווי החוזי של המכירות הינו כ-1.7 מיליארד שקל (חלק החברה). מכירות של יח"ד בביצוע באו לידי ביטוי בדוחות הכספיים בהתאם לשיעור ההשלמה. מכירות של יח"ד בשיווק טרם באו לידי ביטוי בדוחות הכספיים ויוכרו עם התקדמות העבודות. בסך הכל, לחברה (כולל שותפים) זכויות לכ-6,750 יח"ד, מתוכן כ-5,050 יח"ד עם תב"ע מאושרת. החברה צופה כי סך כל הפרויקטים החדשים שיפתחו עד סוף שנת 2017 כוללים תוספת של כ-500 יח"ד, ובנוסף צפוי תחילת השיווק של פרויקט 'מחיר למשתכן' בגליל ים  שיכלול כ-650 יח"ד בו זכתה החברה.אורן הוד, מנכ"ל אפריקה מגורים: "ההאטה במכירת הדירות אשר נרשמה במהלך הרבעון נובעת מבלבול בקרב הרוכשים הפוטנציאלים, לאור אי הוודאות סביב צעדי הממשלה לצד הגידול בשיעור ריבית המשכנתאות. העסקאות המבוצעות באזורי הביקוש בהם אנו פועלים מעידות על רמת מחירים דומה לרבעונים הקודמים. מתחילת השנה ביצענו מספר עסקאות משמעותיות לרכישת קרקעות, בהיקף של כמיליארד שקל, אשר יספקו לנו זרם פרויקטים יציב באזורי ביקוש מובילים. אנו רואים בכך עדות נוספת לחוסן הפיננסי של החברה. אחת העסקאות שביצענו היא, רכישת חלקו של השותף בפרויקט סביוני גבעת שמואל. פרויקט זה כולל כ-600 יח"ד והוא תואם את האסטרטגיה העסקית של החברה להגדיל את היקף פעילותה בפרויקטים גדולים, הכוללים ייזום והקמה של שכונות סביונים גדולות, אשר מספקות ללקוחותינו פתרון כולל לצורכי המגורים שלהם. במהלך השנה החברה צפויה לפתוח פרויקטים בחריש, בגבעת שמואל, בקריית ביאליק ובנתניה פרויקט פנוי בנוי."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

51 תגובות ב-42 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
42 פחחחחחחחח 20/08/2017 10:24 הציבור מבולבל ? לא נראה לי
לי נראה שהציבור התפקח אנשים מבינים שהכל זה משחק פרמידה והם לא רוצים להיות הפראיירים האחרונים הנדלן מזמן איבד קשר למציאות בישראל
41 ג. 18/08/2017 15:52 בואו נתרגם:
לשתי החברות יחד יש 1600 דירות לא מכורות - כלומר כ- 40% מהדירות שהן בונות כיום (יחד) לא מכורות. אבל קצב המכירה הולך ומואט וברבעון האחרון הן מכרו יחד רק 3% מהדירות שהן בונות כיום-קצב שנתי של 9% מהדירות ושנה ואולי פחות- כי ישנה ירידה ניכרת בין רבעון 1 ו-2. קטסטרופה. בקרוב מאוד הן יבינו שהן חייבות תזרים ויפתחו בהורדות מחירים גדולות. שאר הגזלנים לא יוכלו לעמוד מנגד ויורידו אף הם. מרחץ הדמים בשוק הנדלן מתחיל.
40 הסטוריון 18/08/2017 12:31 איזו היסטריה בשוק הדיור
נראה לי שאנו עדים להיסטוריה סוף סוף אקשן
39 מידע פנימי 18/08/2017 01:31 כולם מוכרים או מנסים למכור כולל בנקאים ואנשי עסקים
השוק בקריסה. זהירות
38 יובל המבולבל 17/08/2017 21:14 המספרים הם רשמיים או שרשמיים הם יותר גבוהים?
בקיצור שימכרו בפחות, הם עדיין ירוויחו יותר מהייטקיסטים. אבל לא יפשטו רגל
37 מתווך נדלן בלי בגרות 17/08/2017 18:17 שטויות לא מכרו בגלל החגים הרבים שהיו השנה הכל הצגה
השנה היו מלא חגים בגלל זה לאנשים לא היה זמן לקנות דירות, היה חנוכה ואחרי זה פורים ופסח השנה היה ארוך, אנשים לא התאוששו מפסח ואז בא להם עצמאות ודי מהר שבועות. היה גשום בחורף ואיך שהגיע הקיץ נהיה ממש חם אז לאנשים אין כח לצאת לקנות דירה. הכל זה שקרים של קחלון ושל התשקורת. מי שלא קנה השנה בגלל החגים הצטרף לביקושים הכבושים והם יתפרצו ברגע שיהיו פחות חגים בעזרת השם שנה הבאה ואז המחירים יאמירו.
לא פראייר עם בגרות 17/08/2017 21:19 אני מציע שנקצץ בחגים בשנה הבאה שיהיה זמן לקנות דירות
הבעיה שאחרי החגים לאנשים לא נשאר כסף לקנות דירות, זה נהיה יותר מדי יקר, החברות נשארות עם מלאי דירות לא מכור, הריבית על המשכנתאות עולה, אלפי דירות בבנייה פעילה ויש את תוכנית למשתכן. אז בעצם למה לקנות ולא לחכות שהמחירים יפלו בענק?!
36 הצדיק מסדום 17/08/2017 15:31 המחירים מבולבלים
המחירים יורדים משחקים עם הנתונים...המתינו למדד אוגוסט הירזה רשמית על ירידת מחירים...לא קונים..קניית דירה זה כמו לזרוק כסף לפח
משקיע בורסה 18/08/2017 09:25 הרבה אנשים הפסידו בטבע ולא נשאר כסף לדירה
טבע מחקה חלק גדול מההון הישראלי הטיפש כך שלא נישאר לו כסף לקנות דירה ב2 מיליון, אולי מיליון...
35 שמואל 17/08/2017 14:29 הציבור לא מבולבל, הוא מבין מעולה שהנדל"ן קורס! (ל"ת)
34 משה 17/08/2017 14:04 ציבור לא מבולבל
אתם לא נאיבים אתם יודעים יפה שהמחירים בשמים ולציבור ניגמר הכסף זה טיבעי שאתם רוצים להמשיך למכור במחירים האלה ולהרויח הון תועפות אבל המשקיעים מחו"ל לא באים כי יש מקומות נילאים במדינות אחרות וברבע מחיר מאשר פה ותאמינו לי שזה בדוק ונכון אני בעצמי רכשתי דירת 3 חדרים במצב מצויין ומרוהטת קומפלט באיזור התיירות במערב ובמחיר של 69000 יורו כולל עמלת עורך דין ומיסים
33 ניקו 17/08/2017 13:54 הסבר פשוט- לציבור נגמר הכסף!
שיוריד מחירים. לפחות ב 40% ואז אולי נקנה. אנחנו לא מוכנים להשתעבד ל 30 שנה משכנתא. המחירים לא ריאליים ואי אפשר לעמוד בתשלומים.
32 עומר 17/08/2017 13:47 בדיחה טובה
מחירי בועה כבר לא יקבלו היענות, נגמרה החגיגה.
31 ג'קי 17/08/2017 13:38 צעדי הממשלה ברורים
הממשלה שמייצגת את צבור הבוחרים (העם) פועלת להוריד מחירי הדירות אבל השופטים שמייצגים את עצמם וממנים עצמם בשיטת "חבר מביא חבר" פועלים להעלותם כי זה מעשירם. בקרוב נדע מי מושך בחוטים העם (דמוקרטיה) או השופטים (דיקטטורה שיפויטת)
30 קולט אינטרסנטים 17/08/2017 13:32 זוהי שירת הברבור של שוק הנדלן הישראלי....
הלחץ התזרימי מתחיל לתת את אותותיו... פיצוץ בועה נעים, חברי מחאה יקרים...
29 לא קונים דירה במחיר 17/08/2017 13:24 לא קונים דירה במחיר בועה
הציבור לא מבולבל בכלל ההפך הוא הנכון הציבור התפכח מי שמבולבל זה הקבלנים ועד שלא יורידו מחירים הם ייחנקו עם הדירות.
28 מורן עדי 17/08/2017 13:19 הציבור לא מבולבל, הציבור התעורר
אנחנו לא מבולבלים פשוט הפסקנו להיות פראיירים. אנחנו לא נהייה עבדים עד הפנסיה. להוריד את המחירים!!!!!
27 חחחחח 17/08/2017 13:09 61 רוכשים
61 רוכשים מטומטמים, עדר של מפגרים שהולך כצאן לטווח במחשבה שהמחירים תמיד יעלו, בלי לפקוח את העיניים ולהסתכל קצת ימינה שמאלה ולמטה בשביל לראות את מגדל הקלפים שעליו בנו את חלומותיהם. עשיתם את טעות חייכם, כבו את האור כשאתם יוצאים.
טבח 17/08/2017 14:12 טבח
הם הולכים כמובן כצאן לטבח. ולא לטווח. טעות שלי, אבל הם עדיין מטומטמים.
26 אדי 17/08/2017 12:58 אני לא מבולבל, אני פשוט לא קונה דירה במחיר בועה!!! (ל"ת)
25 משה 17/08/2017 12:44 אני מבולבל
אני רוצה לקנות דירה במודיעין, אפריקה מגורים מציעה דירה ב 1.6 מיליון ובמחיר למשתכן דירה דומה עולה 1.1 מיליון. אני ממש מבולבל, לא יודע מה לבחור
אריק 17/08/2017 13:47 לא זה ולא זה. שניהם זה מחיר בועה. (ל"ת)
הייטקיסט 18/08/2017 09:26 אם הוא עשיר אין סיבה שלא יקנה ב1.1, ב1.6 זה טירוף (ל"ת)
24 מנכל אשדר 17/08/2017 12:24 הציבור באמת מבולבל
גם אני התבלבלתי, וביטלתי את כל החופשות של אנשי המכירות באוגוסט. עכשיו אתרי המכירות ממש עמוסים. עמוסים בעובדים ובילדים שלהם, שלא הצליחו למצוא להם סידור. סך הכל אווירה נחמדה באתרי המכירות, השמחה והשובבות של הילדים הצליחה לשפר את אווירת הנכאים של החודשים האחרונים. העובדים כבר לא חושבים על צימצומים אפשריים (רק אחרי החגים, לא לפני) , ונראה לי שאני אבטל חופשות גם בספטמבר כי אז יתפרצו כל הביקושים הכבושים מההגרלה הגדולה השנייה של מחיר למשתכן.
המשקיעים שוקעים 17/08/2017 12:58 שכחת ליטול את הכדורים שנתן לך הפסיכיאטר? (ל"ת)
אוהב אנשים שנונים 17/08/2017 13:23 מה איתך גבר, אתה לא קולט שהוא ציני? (ל"ת)
23 לא מבין לבד 17/08/2017 12:20 אני מבולבל. צריך שיסבירו לי
כחלון אמר לא לקנות אבל הקבלנים אמרו לקנות. אני מבולבל. כבר הכנתי את ה2 מיליון ועכשיו בילבלו אותי
22 אנניטו 17/08/2017 12:07 בלבול זה 10-15%....
60 פאקינג אחוז ירידה במכירות זה התפקחות!!! הפימפום לא עובד כאתמול שלשום... להוריד מחיר עכשיו!
21 איציק ר 17/08/2017 12:04 מחיר הקרקע מוגזם. חייבים לשחרר קרקעות לבנייה ובכמויות. (ל"ת)
20 אהרון דנוס 17/08/2017 11:53 הציבור מבולבל? אתם אלה שהתבלבלתם!!
אולי אתם היזמים והקבלנים הם אלה שהתבלבלו עם מחירי התופת שגזלתם מהציבור בעשר השנים האחרונות. הגיע הזמן שתתחילו לרעוד מפחד לגורל הפרוייקטים שלכם. המחירים עומדים לרדת בחמישים אחוז.
הייטקיסט ומילואימניק 18/08/2017 09:28 המטומטמים עוד קנו קרקעות במיליארד במחירי שיא!
זה שוק חופשי, אם הממשלה תנסה להציל אותכם שתקרסו... נעלה על הכנסת עם טנקים פה לא יחזור הסאב פריים האמריקאי ואף אחד לא יציל מטומטמים חזירים!
19 חיים 17/08/2017 11:50 הציבור הפך שפוי
הציבור לא מבולבל, פשוט הפך שפוי יותר. לא מוכן להשקיע יותר בבועה.תורידו מחירים .הגלגל התהפך. עכשיו אתם לחותים וזה מעולה
18 איציק 17/08/2017 11:47 המחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדיור
הציבור לא מבולבל. פשוט הצטרף למחאה.
17 בעל דירה להשקעה 17/08/2017 11:44 אני לא מבין מי האנשים שעדיין קונים?! הם לא רואים לאן זה
הולך?!@ מי שקונה עכשיו יצטער על זה בטווח הקצר
16 אלון 17/08/2017 11:37 נגמרה החגיגה
אף אחד כבר לא קונה מכם... מה תעשו? תמכרו רק במחיר למשתכן?
15 הבועה מתפוצצת 17/08/2017 11:34 הציבור לא מבולבל. הציבור הפסיק לשלם מחירי בועה. (ל"ת)
14 אבי 17/08/2017 11:33 הציבור לא מבולבל
הציבור רואה את הפרויקטים שלך במודיעין, חריש וכפר יונה ורואה מולם (אפילו באותו רחוב) פרויקטים של מחיר למשתכן בהנחה של 30%, אז למה שיקנו אצלך?
13 אבי 17/08/2017 11:33 אמא שלו מבולבלת (ל"ת)
12 ירון 17/08/2017 11:31 מנכ"ל יקר - בוא אני אסדר לך את הבילבול
גם כשתורידו מחירים לא יהיו לך קונים. ואגב...אתם תורידו....והרבה.
11 אין כסף 17/08/2017 11:30 נגמר (ל"ת)
10 ביקוש היצע 17/08/2017 11:29 כלכלה - תתחילו להוריד מחירים.
מספיק עם מחירי הבועה המטורפים
9 חיים ברו 17/08/2017 11:28 הציבור מבולבל? הציבור מרושש ישראלים תפרנים עד העצם של
התחת,
8 גילית 17/08/2017 11:27 איזה מבולבל
העם לא מבולבל, הוא נהיה חכם יותר ומודע יותר למה שהוא מוציא במחירים של היום לא שווה לקנות דירה, כבר עדיף לעבור לחו"ל והוא לא יקבל דירה בכסף הזה, אלא יקבל טירה ויחיה עם תנאים יותר טובים!!!!!!!!!
7 עסקים כרגיל? 17/08/2017 11:25 החברות התעקשו להעלות מחיר ב 0.1% גם אם יש רק שליש קונים
התבשרנו על עליה של 0.1% במחיר הדירות במדד האחרון שפורסם. יופי. אז הקבלנים נחושים לשדר עסקים כרגיל, המחירים תמיד עולים. זה הופך דירה מסתם 4 קירות לנכס, נכס מופלא, שרק עולה, שמי שקונה תמיד יתעשר ממנו. אפשר להבין אותם למה אסור אסור אסור להם להוריד מחיר. אבל שימו לב, במחיר הגבוה שהם מתעקשים עליו, כמות האנשים שמוכן לסגור עסקה הוא חצי ואפילו פחות... לאורך זמן המשחק של הקבלנים לא אפשרי, וכשהמחירים יתחילו ליפול, והציבור יתיישב על הגדר הנוחה (גדר של אמריקן קומפורט), הקבלנים יהיו תקועים עם מלאי ממש גבוה
גיא 17/08/2017 11:39 כאילו עליה
המחירים "עלו" ב-0.1% אבל לא מספרים לך שנותנים הטבות ששוות 5%
6 ג'ונסון 17/08/2017 11:23 הנה הגל!
הנה זה מתחיל!
5 רן 17/08/2017 11:17 עלק מבולבל
לך תבלבל למישהו אחר במוח
4 רועי 17/08/2017 11:09 תתחילו להוריד מחירים
אחרת ברבעון הבא לא תמכרו גם חצי מזה.
3 רמי 17/08/2017 11:04 לא הציבור מבולבל
המנכ"ל מבולבל. הוא עדיין מחפש את הגבינה שלו, לא מבין שהיא כבר לא תחזור.
2 קונה בפוטנציאל 17/08/2017 11:01 מי שמבולבל זה מנכ"ל אפריקה מגורים
הציבור לשם שינוי לא מבולבל. הוא לא רוצה לקנות במחירי עתק. תורידו מחירים אז אנשים יקנו
1 דן 17/08/2017 11:00 הציבור מבולבל ?
מי שמבולבל זה הקבלנים שמוכרים דירות במחירי בועה - למרבית הציבור אין את הסכומים הללו - תמכרו לסעודים .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש