תדיראן הולדינגס: הרווח הנקי זינק ב-90% - המניה מזנקת
נראה כי האסטרטגיה ליציאה מתחום שיווק מוצרי חשמל ביתיים, עליה הכריזה חברת תדיראן הולדינגס בפברואר האחרון, מראה תוצאות ברבעון השלישי של השנה. החברה פרסמה דו"חות טובים לרבעון והמניה מזנקת 10.7% במחזור של 230 אלף שקל בלבד, אך בדומה לממוצע החודשי.
בשורה התחתונה הרווח הנקי זינק 90% לעומת הרבעון השלישי אשתקד והסתכם ב-25.1 מיליון שקל. שיעור הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2015 עמד על 10.4%, לעומת 6.7% בתקופה המקבילה אשתקד.
בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2015 הסתכם מחזור המכירות לכ- 556.7 מיליון ש"ח, גידול של כ- 14.3%. גידול זה נבע בעיקר מגידול כמותי וכספי בשוק המזגנים, בין היתר כתוצאה ממזג האוויר ששרר בחודשים אוגוסט-ספטמבר 2015. ברבעון השלישי של השנה מחזור המכירות של החברה הסתכם ב-242.3 מיליון שקל, גידול של 24.1%, אשר נבע בעיקר מגידול בשוק המזגנים. בהרווח התפעולי זינק 57% לעומת הרבעון השלישי אשתקד והסתכם ב-30.1 מיליון שקל. שיעור הרווח התפעולי עמד על 12.4%, לעומת 9.8% בתקופה המקבילה אשתקד.