פרסום ראשון

מי ומי במירוץ למשרת מנכ"ל דרורי שלומי

מספר מועמדים פוטנציאליים נמצאים ברשימות של יורם דרורי וטובית שלומי. בין שמות הפרסומאים על הכוונת נמצאים נסים מויאל, ספי שקד, יובל לב ועוד
משה בנימין | (6)

תהליך איתור המנכ"ל למשרד הפרסום דרורי שלומי BBDO האיץ בשבועות האחרונים - כך נודע לאייס. מאז סיום תפקידו של המנכ"ל הקודם רונן גלפרין (בסוף אוגוסט) שכיהן בתפקיד כשנה החלו בעלי המשרד יורם דרורי וטובית שלומי בגיבוש רשימת מועמדים פוטנציאליים בעלי שם שיוכלו להיכנס לתפקיד.

לאייס נודע כי בתקופה האחרונה נערכו פגישות בין בעלי המשרד למספר בכירים כאשר על הכוונת נמצאים כ-8 מועמדים. לאחר הניסיון שלא עלה יפה עם רונן גלפרין (כיהן כסמנכ"ל שיווק בויזה כ.א.ל בטרם מונה למנכ"ל המשרד) מכוונים כעת בדרורי שלומי למינוי מנכ"ל שצבר קילומטראז' רציני ונסיון עשיר בענף הפרסום.

השמות שעלו בינתיים הם נסים מויאל, המשנה למנכ"ל 'יהושע TBWA' שפרש מהמשרד לפני מספר חודשים ויובל לב, לשעבר במקאן אריקסון וכיום יועץ לאסטרטגיה שיווקית. שמות נוספים שעלו הם שירה ברקן ממקאן אריקסון שקיבלה פנייה לגבי התפקיד אך בין הצדדים לא התקיימה פגישה.

שם נוסף שעלה במסדרונות דרורי-שלומי ויכול לשמש כליהוק מעניין הוא ספי שקד שפרש מהשותפות בענבר מרחב שקד ומחפש אף הוא את האתגר הבא בשוק. ברשימה המלאה נכללים שמות נוספים של סמנכ"לי שיווק ופרסומאים שחלקם מגששים בסביבת המשרד ומנסים להציע את עצמם לתפקיד.

בתמונה הגדולה: מינוי מנכ"ל שיכול להצביע על עידן חדש

השנה האחרונה לימדה את יורם דרורי וטובית שלומי, בעלי המשרד כמה לקחים חשובים. מחד, הם הבינו שההחלטה לשים את הכסף על איש שיווק צעיר ומבטיח לא הוכיחה את עצמה ומנגד הם הזכירו לעצמם ולכל מנכ"ל עתידי שעשוי להצטרף אליהם שהם עדיין מנווטים את הספינה באופן פעיל.

בכיר בענף אומר על המשרד, כי "המשרד צריך כעת מנכ"ל בעל שם. מישהו 'סקסי' שיכול לעזור להם לעשות את הקפיצה לה הם מחכים ולהביא איתו לקוחות. יורם וטובית עשו עבודה מעולה עד עכשיו אבל הגיעו לתקרת הקשרים שלהם בצירוף לקוחות". הוא מוסיף ואומר: "במבט על המשרד ניתן לראות שבשנתיים האחרונות הוא לא השתתף ו/או זכה במכרזים בולטים בשוק. בנוסף, למרות הצמיחה שלו, גיוון הלקוחות דורש שיפור. הם צריכים להיכנס לקטגוריות נוספות, לצרף לקוחות מאתגרים ולנסות לרענן את התדמית".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מיכל 27/10/2011 08:21
    הגב לתגובה זו
    הוא היחצן. זו טעות הבנה
  • 5.
    גיא 26/10/2011 23:22
    הגב לתגובה זו
    מי רוצה לנהל את המשרד המגוחך הזה?
  • 4.
    המעורר 26/10/2011 19:50
    הגב לתגובה זו
    רק מי שיודע להביא כסף והוא מולטי דיסיפלינארי. לקוחות הולכים אחרי מנהלים שמבינים את הביזנס שלהם, ולא אחרי מי שיודע לעשות פרסומת שלושים שניות - שממילא עבר זמנה. דרורי ושלומי לא מבינים שהעולם השתנה. חבל על הזמן שלהם וחבל על מי שיבוא אליהם, כל עוד הם לא מבינים את זה. בהצלחה
  • 3.
    ניסים בהצלחה (ל"ת)
    דונה 26/10/2011 15:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תתעוררו ותשתנו כבר! 26/10/2011 14:09
    הגב לתגובה זו
    או ד"ר קבורקיאן או מכת חשמל
  • 1.
    אלעד 26/10/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה מיצה עצמו מזמן. שום גימיק לא באמת ינער ממנו את האבק הרב שהצטבר במשך השנים.