מי ומי במירוץ למשרת מנכ"ל דרורי שלומי
תהליך איתור המנכ"ל למשרד הפרסום דרורי שלומי BBDO האיץ בשבועות האחרונים - כך נודע לאייס. מאז סיום תפקידו של המנכ"ל הקודם רונן גלפרין (בסוף אוגוסט) שכיהן בתפקיד כשנה החלו בעלי המשרד יורם דרורי וטובית שלומי בגיבוש רשימת מועמדים פוטנציאליים בעלי שם שיוכלו להיכנס לתפקיד.
לאייס נודע כי בתקופה האחרונה נערכו פגישות בין בעלי המשרד למספר בכירים כאשר על הכוונת נמצאים כ-8 מועמדים. לאחר הניסיון שלא עלה יפה עם רונן גלפרין (כיהן כסמנכ"ל שיווק בויזה כ.א.ל בטרם מונה למנכ"ל המשרד) מכוונים כעת בדרורי שלומי למינוי מנכ"ל שצבר קילומטראז' רציני ונסיון עשיר בענף הפרסום.
השמות שעלו בינתיים הם נסים מויאל, המשנה למנכ"ל 'יהושע TBWA' שפרש מהמשרד לפני מספר חודשים ויובל לב, לשעבר במקאן אריקסון וכיום יועץ לאסטרטגיה שיווקית. שמות נוספים שעלו הם שירה ברקן ממקאן אריקסון שקיבלה פנייה לגבי התפקיד אך בין הצדדים לא התקיימה פגישה.
שם נוסף שעלה במסדרונות דרורי-שלומי ויכול לשמש כליהוק מעניין הוא ספי שקד שפרש מהשותפות בענבר מרחב שקד ומחפש אף הוא את האתגר הבא בשוק. ברשימה המלאה נכללים שמות נוספים של סמנכ"לי שיווק ופרסומאים שחלקם מגששים בסביבת המשרד ומנסים להציע את עצמם לתפקיד.
בתמונה הגדולה: מינוי מנכ"ל שיכול להצביע על עידן חדש
השנה האחרונה לימדה את יורם דרורי וטובית שלומי, בעלי המשרד כמה לקחים חשובים. מחד, הם הבינו שההחלטה לשים את הכסף על איש שיווק צעיר ומבטיח לא הוכיחה את עצמה ומנגד הם הזכירו לעצמם ולכל מנכ"ל עתידי שעשוי להצטרף אליהם שהם עדיין מנווטים את הספינה באופן פעיל.
בכיר בענף אומר על המשרד, כי "המשרד צריך כעת מנכ"ל בעל שם. מישהו 'סקסי' שיכול לעזור להם לעשות את הקפיצה לה הם מחכים ולהביא איתו לקוחות. יורם וטובית עשו עבודה מעולה עד עכשיו אבל הגיעו לתקרת הקשרים שלהם בצירוף לקוחות". הוא מוסיף ואומר: "במבט על המשרד ניתן לראות שבשנתיים האחרונות הוא לא השתתף ו/או זכה במכרזים בולטים בשוק. בנוסף, למרות הצמיחה שלו, גיוון הלקוחות דורש שיפור. הם צריכים להיכנס לקטגוריות נוספות, לצרף לקוחות מאתגרים ולנסות לרענן את התדמית".
- 6.מיכל 27/10/2011 08:21הגב לתגובה זוהוא היחצן. זו טעות הבנה
- 5.גיא 26/10/2011 23:22הגב לתגובה זומי רוצה לנהל את המשרד המגוחך הזה?
- 4.המעורר 26/10/2011 19:50הגב לתגובה זורק מי שיודע להביא כסף והוא מולטי דיסיפלינארי. לקוחות הולכים אחרי מנהלים שמבינים את הביזנס שלהם, ולא אחרי מי שיודע לעשות פרסומת שלושים שניות - שממילא עבר זמנה. דרורי ושלומי לא מבינים שהעולם השתנה. חבל על הזמן שלהם וחבל על מי שיבוא אליהם, כל עוד הם לא מבינים את זה. בהצלחה
- 3.ניסים בהצלחה (ל"ת)דונה 26/10/2011 15:05הגב לתגובה זו
- 2.תתעוררו ותשתנו כבר! 26/10/2011 14:09הגב לתגובה זואו ד"ר קבורקיאן או מכת חשמל
- 1.אלעד 26/10/2011 13:55הגב לתגובה זוהמשרד הזה מיצה עצמו מזמן. שום גימיק לא באמת ינער ממנו את האבק הרב שהצטבר במשך השנים.