מסך מלא: 'אולטופ טרמינל' קיבלה זיכיון מול 'נצבא' למיסוך תחנות מרכזיות בארץ
חברת אולטופ זכתה השבוע בזיכיון ובבלעדיות בשוק השילוט הדיגיטלי בתחנות המרכזיות בישראל למשך 10 השנים הקרובות.
ההשקעה במיזם מוערכת בכ-25 מיליון שקל וכוללת התקנת תשתיות, רכישת מסכים ומחשבים והצבתם ברציפים, בשדרות ובאולמות הנוסעים.
במהלך החודשים הקרובים יחלו המסכים לפעול, ובשלב הראשון ייפרסו על פני התחנות בת"א, נתניה, ראשל"צ, אשדוד, רמלה ,חצור, וערד. כשאת יחסי הציבור של המהלך, ילווה משרד היח"צ של ברק רום.
מנכ"ל נצבא, פריאל פרי אטיאס: "הפקדנו את העבודה המורכבת בידיים מעולות ואני בטוח שבתקופה הקרובה ייהנו הנוסעים הרבים משירותים טכנולוגיים מתקדמים שיאפשרו להם לתכנן את הזמן בצורה מקסימלית. בתחנות המרכזיות בישראל מבקרים מדי חודש מיליוני נוסעים ואלפי קווי נסיעה מתופעלים מדי יום, במאות צירי נסיעה לאורכה ולרוחבה של המדינה".
מבדיקות שערכה אולטופ טרמינל עולה כי קהל הצרכנים ברחבי התחנות המרכזיות מוגדר כאוכלוסיה "עממית" הכוללת את הקהל המגזרי, סטודנטים חיילים, תיירים ומבוגרים. לדברי אולטופ,מדובר בכחצי מיליון נוסעים ביום.
המסכים החדשניים יציגו מידע הכולל זמני יציאת קווי אוטובוסים. המידע יעודכן בזמן אמת, וכן מסכים אשר ישדרו פרסומים. עובדה זו הופכת את המסכים לאטרקטיביים ביותר, בהיותם פונים ל"קהל שבוי" שממתין לנסיעה.
- 17.רום 06/10/2012 22:33הגב לתגובה זוהתחיל בקול תרועה ונגמר בקול ענות חלושה
- 16.מיכאל 06/10/2012 22:28הגב לתגובה זובנתיים יש להם רק מפרסם אחד . למה?
- 15.ברק עמום 06/10/2012 22:26הגב לתגובה זוזה שקוף ולא עושה לכם טוב
- 14.06/10/2012 22:21הגב לתגובה זואני עובר בתחנה המרכזית כל יום ,90 אחוז מהזמן המסכים האלה לא פועלים.
- 13.אלה, את כותבת נפלא! (ל"ת)אלון 30/06/2011 12:33הגב לתגובה זו
- 12.תמי ערד 30/06/2011 08:07הגב לתגובה זוואוו, רעיון פצצה
- 11.אייל דביר 29/06/2011 22:15הגב לתגובה זוסוף סוף יהיה אפשרות לקהל השבוי בתחנות המרכזיות, מקווה שעלויות הפרסום יהיו סבירות
- תגובה מטעם 06/10/2012 22:23הגב לתגובה זומה זה קהל שבוי?
- 10.גולדפיש 29/06/2011 17:40הגב לתגובה זובהצלחה
- אחד שמבין 29/06/2011 21:51הגב לתגובה זואין ספק שמסכים דיגיטאליים ישדרגו את התחנות המרכזיות. אבל איך ישימו מסכים בתחנות פתוחות , מה עם גשם, רוח, חול, ונדליזם? לא נראה לי שזה יחזיק.
- 9.איצקו 29/06/2011 17:33הגב לתגובה זוהתגובות לידיעה מדהימות מצד אחד , אבל מוגזמות בסגנון הירידות של ז'וזו' חלסטרה על מ.כוערת בזמנו .חבר'ה -זה כל כך שקוף שבן אדם אחד מטעם כותב את התגובות.........לא להגזים..... יש גם גולשים אינטלגנטים באתר
- 8.נועית חן 29/06/2011 16:52הגב לתגובה זוזה בהחלט יביא רווחה לקהל הנוסעים הסוציו אקונומי בינוני-נמוך. זה קהל שמפרסמים כמו רשתות מזון ובנקים רואים בו מטרה מעולה. את משרד היח"צ של ברק רום אני מכירה אישית - הם היחידים בארץ שמספקים ביטוח תוצאות-לא הביאו את הסחורה: הם מחזירים את הכסף. יכול להיות שבגלל זה הם נבחרו
- 7.נתן חזום 29/06/2011 15:52הגב לתגובה זוקודם כל סחתיין על אייס על הסקופ - לא ראיתי את זה בשום מקום עד כה. שנית - מיזם חשוב שיספק לקהל השבוי בתחנות המרכזיות חדשות, עדכוני תנועה ומידע חשוב. בקשר למשרד של ברק רום - לא מכיר אישית אבל יש לי קולגות שעבדו איתו וחושבים שמדובר במקצוען
- 6.מאיה 29/06/2011 15:48הגב לתגובה זואויי פלאי הטכנולוגיה , מזל שהם קיימים , ברכות לברק רום !!! שחקת אותה הכי קול שיש .
- 5.יערה טובל 29/06/2011 15:44הגב לתגובה זואיזה יופי !!!! חשוב ביותר במיוחד שאני כולי בהסטריה לגבי השינויים בתחבורה הציבורית העתידיים לבוא. כך אולי תפתר הבעיה .
- 4.שיר צפריר 29/06/2011 15:41הגב לתגובה זוזה דבר שבאירופה ובארה"ב מושך תקציבי פרסום ענקיים. שם, כל תחנה מרכזית נראית כמו טרמינל בשדות התעופה. הבאתם ידיעה פצצה-ברכות לאייס על העירנות. בקשר למשרד היח"צ של ברק רום שנבחר למשימה? אחד הטובים בארץ ללא ספק
- 3.אבי ברדוגו 29/06/2011 15:29הגב לתגובה זומעניין מי מהמפרסמים הגדולים במשק יחטוף ראשון את ההזדמנות. ברכות גם לברק רום שאיכשהוא תמיד משיג את הלקוחות הכי שווים
- 2.דנה גל 29/06/2011 15:28הגב לתגובה זוברכות לאולטופ - זה הולך לשנות לגמרי את מפת תקציבי הפרסום בישראל. טכנולוגיה שכזו תטריף את המפרסמים הגדולים. הבחירה במשרד היח"צ של ברק רום היא בול למרכז המטרה
- 1.העתיד כבר כאן אנשים! (ל"ת)מסך מגע 29/06/2011 15:26הגב לתגובה זו