רשת חברתית לנשים בלבד להחלפת כישורים בחינם
הרשתות החברתיות נכנסו בשנים האחרונות בסערה ונראה כי אין מדובר רק בטרנד אלא כמשהו שהולך להשאר ואף להתפתח. ראייה לכך, שבחודש נובמבר לראשונה מזה זמן רב, בדירוג סקר TIM האחרון שפורסם בשבוע שעבר, ירד אתר ynet מהמקום ה-3 ופינה את מקומו לרשת החברתית פייסבוק שבכל חודש רק מתחזקת ומטפסת בשיעורי החשיפה.
לכתבה: סקר TIM לחודש נובמבר: ynet יורד לראשונה מהמקום ה-3 ומפנה אותו לפייסבוק
נראה שרבים רוצים להשתלב במגמה ובכל הזדמנות נולדת רשת חברתית. לאחרונה החלה לפעול רשת חברתית לנשים בלבד תחת מותג קוטקס של 'חוגלה קימברלי', אשר מטרתו הראשונית לחזק את המותג ולבסס אותו בקרב נשים ומטרה נוספת, לאפשר לנשים להחליף שרותים וכישורים אחת עם השנייה וכל זאת ללא תמורה. האתר הוקם בשיתוף עם אתר ynet בהשקעה של כ-800 אלף שקל. אולי בכך האתר מנסה ליצור לעצמו רשת חברתית משלו בדומה לאתר המתחרה 'וואלה' אשר רכש את הרשת החברתית 'מקושרים'.
באתר החדש תוכל כל אחת לפרסם את כישוריה וגם לאתר בין מאגר הכישורים תמורה למה שהן מציעות. ניתן לעשות זאת על ידי ניווט בין מספר קטגוריות - אוכל, אופנה, עסקים, ספורט, תחביבים ועוד.
על פי נתוני החברה, מרגע עליית הפיילוט לאוויר נרשמו עשרות נשים לרשת. מקוטקס נמסר כי המהלך החדש הושק מתוך הכרה בחשיבות ובהשפעה של הרשתות החברתיות ומתוך רצון ליצור קשר ישיר ומעורבות עם הצרכניות של המותג.
המותג קוטקס הינו מותג בינלאומי אשר הושק בארץ ב-2004 ובעל נתח שוק כמותי של כ-17% (נילסן פאנל משולב, נתוני אוקטובר מצטבר).