בזק נפרדת מיהושע TBWA: כל תקציב הפרסום של החברה עובר לאדלר-חומסקי

במסגרת המהלך החליטה בזק לרכז את סגירת הסכמי המדיה עבור כלל הקבוצה בידי אדלר-חומסקי
משה בנימין |

חברת בזק הודיעה היום כי לאחר שנים ארוכות של עבודה משותפת ומוצלחת, החברה נפרדת ממשרד הפרסום יהושע TBWA וכי היא מעבירה את הטיפול המלא בתקציב הפרסום של החברה במגזר הכללי לידי משרד הפרסום אדלר חומסקי.

החברה מוסרת, כי השינוי בוצע כחלק מתהליך מתמשך של חידוד והידוק הקו הפרסומי של החברה, וכחלק מתפיסת עולם שגובשה במסגרת המהלך המוצלח של המיתוג מחדש שערכה החברה לאחרונה. למעשה, כל מהלך המיתוג מחדש שהושק בדצמבר האחרון, והפרסום שבא מאז בעקבותיו כבר נעשה באופן בלעדי על ידי אדלר חומסקי.

במקביל, קבוצת בזק סיימה בימים אלה את מהלך הארגון מחדש וההתייעלות בתקציבי הפרסום שלה. במסגרת המהלך הוחלט כי משרד הפרסום אדלר חומסקי, ירכז את סגירת הסכמי המדיה עבור כלל הקבוצה, וזאת כדי לייצר סינרגיה תפעולית ולהביא להוזלת עלויות הפרסום ולטיוב תהליך רכישת המדיה.

הרכש עצמו יבוצע בהתאם להסכמי המדיה ע"י משרדי הפרסום השונים שמפעילות החברות בקבוצה.

סמנכ"ל השיווק של בזק, רן גוראון: "אני מודה מאד לצוות המסור ממשרד הפרסום יהושע TBWA בכלל, ולרמי יהושע, המוביל את המשרד, בפרט על שנים של הליכה משותפת עם בזק ועל בניה מוצלחת לאורך שנים של מותג האינטרנט של החברה המתקרב כיום למיליון לקוחות. אנחנו מערכים מאוד את המשרד ויכולותיו בתחומי האסטרטגיה, הקריאייטיב והטיפול בנו כלקוח".

"נהננו יחד משנים של שיתוף פעולה פורה ומוצלח ביותר. השינוי המיתוגי שעברה בזק הביא לצורך במיקוד מאמצי הפרסום אצל חברה אחת, ואדלר חומסקי המלווה אותנו שנים עם עבודה מצויינת, נבחרה להוביל מהלך זה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה