קבוצת לפידות משקיעה 500 אלף דולר בקמפיין פרסום למותג הטיפוח "קרבטרי & אוולין"

הקמפיין, באמצעות משרד המיתוג OPEN יעלה למשך שנה במודעות פרינט במדיה הכתובה
משה בנימין |

קבוצת לפידות תשקיע 500 אלף דולר בקמפיין פרסום ראשון למותג הטיפוח היוקרתי "קרבטרי & אוולין". סדרות הטיפוח יקודמו דרך מודעות פרינט בעיתונות באמצעות משרד המיתוג "OPEN".

קמפיין הפרסום, הינו פעילות פרסומית ראשונה למותג אשר מטרתה לגבות תהליך החדרה לרשתות הפארם המובחרות. הקמפיין יתקשר את סדרות הדגל המובילות בעולם - סדרות הטיפוח לבנדר ושושנת אוולין.

אלינור פיק, מנהלת השיווק של קרבטרי & אוולין, בקבוצת לפידות: "אנו בעיצומה של פעילות שיווקית מאסיבית להחדרת המותג וזאת תשמש כגיבוי לפעילות המותג ברשתות הפארם. קמפיין הפרסום הינו סנונית ראשונה בפעילות האסטרטגית, אנו צופים כי בשלב השני נערוך פעילות BTL ברשתות, אשר תביא לגידול משמעותי במכירות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה