MANGO - בית האופנה הספרדי עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה בשווי 1.5 מיליון דולר
MANGO ענקית האופנה הספרדית עולה לראשונה בעולם בקמפיין טלוויזיה בהפקה ישראלית מקורית על-ידי משרד הפרסום מק'אן אריקסון.
מותג האופנה הבינלאומי משיק לראשונה בעולם קמפיין טלוויזיה הנושא את הסיסמא MANGO – LOOK AT YOU. הקמפיין מבית מק'אן אריקסון מאפשר הצצה ראשונה לקולקציית אביב-קיץ 2008 של MANGO.
הקמפיין עתיד לעלות על מסכי הערוצים המסחריים: 2, 10, 24 והערוץ הרוסי, במהלך חודש אפריל, לצד השקת קולקציית אביב – קיץ 2008. בנוסף לסרטון פרסומת יכלול הקמפיין הפצת קטלוג MANGO במגזיני נשים מובילים ומודעות עיתונות ומגזינים. סך ההשקעה בקמפיין נאמד בכ -1.5 מיליון דולר.
אריק בן-זינו, מנכ"ל MANGO: "יותר ויותר נשים בישראל כיום, מעריכות סטייל ושואפות להתעדכן בטרנדים העולמיים החמים ביותר. רשת MANGO נמצאת כיום בפריסה רחבה המאפשרת ללקוחה שלנו חוויית קניה בינלאומית קרובה לביתה".
MANGO העולמית מונה כיום כ- 1,094 חנויות הפרוסות על פני 89 מדינות בכל רחבי העולם. עם פתיחת סניפי הדגל החדשים בבירה ירושלים ובדיזינגוף סנטר בתל-אביב תמנה MANGO בישראל 20 חנויות. את שנת 2007 סיימה הרשת העולמית עם מחזור מחירות של 1.333 מיליארד יורו.