יובל כספין עובר לעיצוב דלתות

מעצב האופנה משתף פעולה עם "עכביש דלתות פלדה מעוצבות" ומשיק קולקציית דלתות בעיצובו
אפרת אדיר |

"עכביש דלתות פלדה מעוצבות" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם המעצב יובל כספין. במסגרת השת"פ תשיק "עכביש דלתות פלדה", בהשקעה של 1 מיליון דולר, את קולקציית הדלתות המעוצבות, המשלבות פונקציונאליות, לצד עיצוב עדכני ואופנתי, דוגמת: דלתות עם מראה, עם מסגרת לתמונה (במקום שלט כניסה) וילון, תאורה וכד'. הקולקציה, כוללת מבחר רחב של דגמים חדשניים, שיוצגו החל מחודש אפריל 2007, בנקודות המכירה ברחבי הארץ. אורלי אליסיאן, סמנכ"ל "עכביש דלתות פלדה מעוצבות", מוסרת כי מטרת המהלך בשת"פ עם יובל כספין, הנו ליצור בידול לחברת עכביש מהחברות המתחרות. לדבריה: "כיום שוק הדלתות נחשב כתחום בנאלי ומסורתי ללא מעוף ויצירתיות ואנו מאמינים שהשת"פ עם כספין יוליך מהפכה חדשנית ויצירתית בתחום". לדבריה: "המהלך מוכיח את היכולת היצרנית והעיצובית של עכביש, לעבוד עם חומרים שאינם מקובלים בענף, כמו דלתות מעץ, פלדה או נפחות, אלא דלתות המשלבות חומרים כמו: בדים, חרוזים, שנדלירים, זהב, כסף ועוד". בעקבות המהלך קובעת החברה יעד בשנת 2007 לכבוש כ-20% נוספים משוק הדלתות. יובל כספין מסר: "הדלתות יעוצבו במגוון רחב של סגנונות שיתאימו לכל בית לכל חלל ולכל טעם, החל מעיצוב דלתות במראה הרומנטי, דרך המראה הגותי והרנסנסי ועד דלתות בסגנון מרוקני, שנות ה-50, קלאסי, מודרני ועוד". לדבריו: "הליין החדש של הדלתות, יכלול בנוסף לצבעים הקלאסיים: לבן, שחור, עץ ואפור גם צבעים לא קונבנציונאליים, דוגמת: דלתות בגווני שמנת, זית, כחול, אדום, ירוק, צהוב, אדום, שחור ועוד". המהלך יגובה בשדרוג ועיצוב מחדש של אולמות התצוגה שיותאמו לקולקציה החדשה ומסע פרסום רחב באמצעות פרסום לין&לין שיערך בשני שלבים: שלב ראשון - טיזר המבשר על המהלך ושלב שני - מסע פרסום רחב היקף, שיחשוף את הקולקציה החדשה. הדלתות יתומחרו כמוצר פרימיום ויעלו יותר מ-20% מהדלתות הסטנדרטיות. מחזור המכירות של החברה נאמד בשנת 2006 ב-35 מיליון שקל והיא מהווה כ-20% משוק הדלתות בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה