ג'ילט פיוז'ן עולה על קיר ההלכה

הקיר שייך לחברת ברעם. זהו קמפיין הקירות הראשון לג'ילט בישראל
שרות Bizportal |

חברת "פרוקטר אנד גמבל", המשיקה בימים אלו בישראל את סדרת מוצרי הגילוח החדשה Gillette Fusion, עולה בקמפיין קירות ראשון על קיר ההלכה בתל-אביב, השייך לחברת ברעם.

השלט בגודל 630 מ"ר ממוקם, כאמור, על הקיר בגשר ההלכה ונחשף מדי יום ל-790,000 איש העוברים בנתיבי איילון ועל פני גשר ההלכה.

הסכין החדש של Gillette יתנוסס על גבי הבניין למשך חודש. סיסמת הקמפיין מבית היוצר של פוגל אוגילבי: "ג'ילט פיוז'ן - הגילוח הטוב ביותר אי פעם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה