ג'ילט פיוז'ן עולה על קיר ההלכה
הקיר שייך לחברת ברעם. זהו קמפיין הקירות הראשון לג'ילט בישראל
חברת "פרוקטר אנד גמבל", המשיקה בימים אלו בישראל את סדרת מוצרי הגילוח החדשה Gillette Fusion, עולה בקמפיין קירות ראשון על קיר ההלכה בתל-אביב, השייך לחברת ברעם.
השלט בגודל 630 מ"ר ממוקם, כאמור, על הקיר בגשר ההלכה ונחשף מדי יום ל-790,000 איש העוברים בנתיבי איילון ועל פני גשר ההלכה.
הסכין החדש של Gillette יתנוסס על גבי הבניין למשך חודש. סיסמת הקמפיין מבית היוצר של פוגל אוגילבי: "ג'ילט פיוז'ן - הגילוח הטוב ביותר אי פעם".