גט בדרך לנאסד"ק לפי שווי של 1.2-1.4 מיליארד דולר
חברת גט הישראלית שמספקת שירותי מוניות ומשלוחים עומדת להתמזג עם ספאק בוול סטריט לפי שווי של 1.2-1.4 מיליארד דולר. החברה תשלים עוד לפני המיזוג גיוס מגופים מוסדיים של עד 200 מיליון דולר כדי לעבות את ההון העצמי. זו לא הפעם הראשונה שהחברה מכוונת לנאסד"ק. כבר שנתיים-שלוש שמדברים על זה, אך נראה שהפעם בזכות הספאקים והיכולת לדלג על הנפקה במסלול הרגיל, הסיכויים גדולים.
הבעיה היא שהמשקיעים דרך הספאק סובלים מהפסדים כבדים והמיזוגים האלו הפכו לפחות אטרקטיביים בחצי השנה האחרונה. זו הסיבה שגט עורכת גיוס מקדים שיבטא מעבר לאמון בחברה גם הזרמת כספים במקרה שמשקיעי הספאק יחליטו לסגת מהעסקה.
גט, הוקמה לפני 10 שנים על ידי דב וייסר ורועי מור, וגייסה עד היום 900 מיליון דולר. בין המשקיעים בה - המיליארדר לן בלווטניק וקונצרן הרכב פולקסווגן. גט לא הצליחה בשנים האחרונות להגדיל את שוויה למרות הגאות בשוק הטכנולוגיה ולמרות שערכן של חברות שפועלות בתחומים משיקים וקרובים לפעילותה זינק במאות אחוזים.
הפעילות של גט מתרכזת בישראל, בריטניה ורוסיה כשבישראל היא סוג של מונופול. החברה עברה על פי הידוע לרווחיות תפעולית בשנה שעברה, למרות הקורונה, כשעל פי ההערכות הפעילות החזקה היא הפעילות בשוק הישראלי.
- איך נגיע לעבודה ב-2040? שיחה עם מומחים מהאקדמיה
- במיליארד דולר: ג'ובי תספק מוניות מעופפות לסעודיה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בתקופת הקורונה החברה ביצעה מספר שינויים לרבות הפחתה של התשלומים לנהגי המוניות וכן הפחתה של העמלה בגין נסיעות עסקיות. לאחרונה החזירה החברה את התשלום המלא וגם הפכה את הנסיעות העסקיות לאטרקטיביות יותר לנהגי המוניות.
על פי ההערכות בארץ יש מעל 20 אלף מוניות כאשר מעל חצי מהם מחוברים לשירות של גט. חברת יאנגו הרוסית ניסתה להיכנס לפעילות בשוק המקומי ולהתחרות בגט, אך גט מרושתת עמוק אצל הציבור ואצל נהגי המוניות והיא נחלה כישלון.
- 5.דנה מאור 10/10/2021 20:22הגב לתגובה זוכנוסעת די קבועה של גט לדעתי זו חברה ששינתה את פני התחבורה בישראל, כמה קל להזמין מונית בלחיצת כפתור, לחשוב שפעם היינו מרימים יד ומקווים שמישהו שיעצור לנו.
- 4.מתן34 10/10/2021 19:52הגב לתגובה זושאפו לגט שמביאה לנו כבוד ועומדת בנס"דק לצד חברות גדולות כמו וייז ומובילאיי.
- 3.ממש בדיחה 10/10/2021 15:43הגב לתגובה זוומנפיקים 1.2 מיליארד דולר מסקנה. חברה כושלת- והפסדים אצלה זה כבר הרגל אזזזזזזז. שלא יעבדו עליכם
- 2.יאיר 10/10/2021 15:42הגב לתגובה זותקשיבו טוב אם לא גט לא ידע איך הייתי גומר את החודש החברה היחידה שעשתה כאן קצת סדר בענף וחיסלה סופית את המונופול או שעדיף לקרוא לזה קרטל של התחנות אנשים שוכחים מה היה כאן לפני
- 1.חיים 10/10/2021 08:36הגב לתגובה זועושקים את נהגי המוניות
- מונופול דורסני (ל"ת)עוזי 10/10/2021 09:46הגב לתגובה זו
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH
בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.
הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.
ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.
המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.
- פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
