שוב נתון חד-ספרתי לרשת בפריים: רק 9.9% להישרדות
הישרדות (רשת) חזרה למחוזות החד-ספרתיים עם 9.9%, מול 19% לרוקדים עם כוכבים (קשת).
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) רשמה 12.7%, חי בלילה (קשת) קיבלה 8.4%, הצינור (רשת) ניפקה 4.9%, בזמן שעבדתם (קשת) רשמה 4.8%, היום שהיה (רשת) זכתה ב-4% והלילה עם דורין אטיאס (רשת) הסתפקה ב-1.4%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.7%
העולם הבוקר (רשת) - 2.5%
פרה-פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 7.9%, שש עם - 8.8%, תכנית חיסכון - 13.9%
רשת: חמש - שרון גל - 4.5%, שש - 4.6%, מדד ישראל - 5.1%%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 18.7%
חדשות 13 - 7.5%
תגיות
- 6.קזי 17/03/2022 23:12הגב לתגובה זוהתנהגות גסה , כוחנית , וולגרית , חסרת נימוס , חסרת צניעות , נחסרת חן וחסרת כל זכר ליופי נשי. פשוט בהמה שבאה לרמות , לשקר , לסכסך ולהרוס כל אגנדה לחברות , הוגנות ויושר והכל בשם העצמה נשית כי אמא שלה המזדיינת הייתה אישה חלשה. הדבר הנורא שיתר הנשים יישרו איתה קו כי היא פשוט הפכה לגשר עבורה להגעה לגמר ולסיכוי להרביץ מיליון בלי לעבוד יותר מדי קשה.
- 5.איך אפשר לצפות בייצור הזה 17/03/2022 13:27הגב לתגובה זואיך אפשר לצפות בייצור הזה
- 4.אטיאס (ל"ת)17/03/2022 12:31הגב לתגובה זו
- 3.גם ככה תוכנית ירודה בלי שום ערך מוסך . עוד תוכנית 17/03/2022 12:31הגב לתגובה זוגם ככה תוכנית ירודה בלי שום ערך מוסך . עוד תוכנית ברייטינג ככזה נמוך עדיף מסך שחור עדיך יותר ערוץ ההסטוריה . ועוד שותים מייסרים גם ככה יש לנו נוער סטלן .
- 2.התוכנית של אטיאס בלתי אפשרי לראות פשוט עוד תוכנית 17/03/2022 12:28הגב לתגובה זוהתוכנית של אטיאס בלתי אפשרי לראות פשוט עוד תוכנית ירודה . ועוד שותים מייסרים גם ככה יש לנו נוער סטלן . זה באמת לא מוסיף
- 1.נמאס מערוי התעמולה והטראש 11-13 (ל"ת)רק ערוץ 14 17/03/2022 10:07הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
