פירמת תקשורת מארה"ב תחדור לארץ באמצעות אורנשטיין-חושן
Racepoint Global, סוכנות תקשורת בינ"ל המפעילה 9 סניפים ברחבי העולם ומתמחה בתחום הטכנולוגיה, הבריאות והחדשנות, תפעל גם בישראל באמצעות משרד יעוץ מקומי – אורנשטיין חושן OH! של איתמר חושן והדן אורנשטיין.
החברות הודיעו על המהלך שהבשיל לאחר משא ומתן שארך חודשים וכלל ביקור של אורנשטיין וחושן במטה החברה בבוסטון. השותפות צפויה לספק תמיכה ביחסי ציבור ובתקשורת אסטרטגית לחברות המיוצגות על ידי Racepoint, שמעוניינות לאתר פעילויות מחקר ואחרות בישראל, לרכוש חברות ישראליות או להקים שותפויות בישראל – ככל הנראה במגזר הטכנולוגיה. Racepoint, מצידה, תתמוך באינטרסים של חברות ישראליות המיוצגות על ידי OH! שמעוניינות להתרחב לארה"ב, אירופה ואסיה.
Racepoint Global הוקמה על ידי לארי וובר, ממייסדי קבוצת וובר שנדוויק – אחת מחברות ייעוץ התקשורת הגדולות בעולם. Racepoint פועלת בכמה ערים בעולם – בהן סן פרנסיסקו, וושינגטון, לונדון ובייג'ינג. אף שהחברה מתמקדת ביחסי ציבור, היא נמנית על החברות המתמחות ב-Integrated Marketing ומספקות מערך שירותים שיווקיים רחב הכולל תכנון אסטרטגי, ייעוץ שיווקי, ניהול קמפיינים, הפקת תכני ווידאו, גיוס משפיענים, פעילות ברשתות החברתיות, תוכן שיווקי, תקשורת משברית, מדידות ואנליטיקה. לפי פרסומים שונים, בין לקוחותיה כיום חברות ענק שחלקן פעילות גם בישראל, בהן וואווי ופנסוניק.
אורנשטיין חושן OH! מתמחה בניהול משברים ובייעוץ תקשורת אסטרטגי ללקוחות מעולמות הטכנולוגיה, הכלכלה, התשתיות והאנרגיה והמשפט. בין לקוחותיה אפשר למנות את קבוצת טדי שגיא וחברות הקבוצה, ענקית הכרטוס הדיגיטלי Eventim, פלטפורמות המתנות BUYME, פלטפורמת מימון ההמוניםTogether ומשרדי עורכי דין, בהם DLA PIPER, מ.פירון ושות', פרל כהן צדק לצר ברץ, יהודה רוה ושות', שביט בר און גלאון צין ויתקון ושות', זיו שרון ושות', יוסי לוי ושות', ועוד.
חושן ואורנשטיין מסרו: "יותר ויותר מלקוחותינו המתמחים בטכנולוגיה בכלל ובמכשור רפואי בפרט שואפים לצאת את גבולות הארץ, מציבים בפנינו אתגרים שחוצים את גבולות התקשורת הישראלית. אנו גאים לחבור ל-Racepoint על מנת לספק לאותם לקוחות גישה לשירותים שיווקיים ותקשורתיים ברמה הגבוהה ביותר בבירות העסקים והטכנולוגיה הבולטות בעולם. אנו גאים על שהצלחנו ליצור שיתוף פעולה ייחודי אשר יעניק ערך רב ללקוחות שלנו בישראל ומחוצה לה".
לארי ובר, ממייסדי החברה, מסר כי "אני שמח ונרגש מההזדמנות לעבוד עם איתמר חושן והדן אורנשטיין ועמיתיהם ב-OH!. התרשמתי מההצלחות הקודמות שלהם בתל אביב ואני מצפה לשיתוף פעולה משמעותי בין החברות שלנו בעתיד".
- 2.הדובר 11/09/2019 14:52הגב לתגובה זושאפו. מכיר את וובר. רציני ביותר
- 1.דייויד 11/09/2019 11:56הגב לתגובה זונפיחה נוספת מהצמד. תתעסקו בעבודה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
