פירמת תקשורת מארה"ב תחדור לארץ באמצעות אורנשטיין-חושן
Racepoint Global, סוכנות תקשורת בינ"ל המפעילה 9 סניפים ברחבי העולם ומתמחה בתחום הטכנולוגיה, הבריאות והחדשנות, תפעל גם בישראל באמצעות משרד יעוץ מקומי – אורנשטיין חושן OH! של איתמר חושן והדן אורנשטיין.
החברות הודיעו על המהלך שהבשיל לאחר משא ומתן שארך חודשים וכלל ביקור של אורנשטיין וחושן במטה החברה בבוסטון. השותפות צפויה לספק תמיכה ביחסי ציבור ובתקשורת אסטרטגית לחברות המיוצגות על ידי Racepoint, שמעוניינות לאתר פעילויות מחקר ואחרות בישראל, לרכוש חברות ישראליות או להקים שותפויות בישראל – ככל הנראה במגזר הטכנולוגיה. Racepoint, מצידה, תתמוך באינטרסים של חברות ישראליות המיוצגות על ידי OH! שמעוניינות להתרחב לארה"ב, אירופה ואסיה.
Racepoint Global הוקמה על ידי לארי וובר, ממייסדי קבוצת וובר שנדוויק – אחת מחברות ייעוץ התקשורת הגדולות בעולם. Racepoint פועלת בכמה ערים בעולם – בהן סן פרנסיסקו, וושינגטון, לונדון ובייג'ינג. אף שהחברה מתמקדת ביחסי ציבור, היא נמנית על החברות המתמחות ב-Integrated Marketing ומספקות מערך שירותים שיווקיים רחב הכולל תכנון אסטרטגי, ייעוץ שיווקי, ניהול קמפיינים, הפקת תכני ווידאו, גיוס משפיענים, פעילות ברשתות החברתיות, תוכן שיווקי, תקשורת משברית, מדידות ואנליטיקה. לפי פרסומים שונים, בין לקוחותיה כיום חברות ענק שחלקן פעילות גם בישראל, בהן וואווי ופנסוניק.
אורנשטיין חושן OH! מתמחה בניהול משברים ובייעוץ תקשורת אסטרטגי ללקוחות מעולמות הטכנולוגיה, הכלכלה, התשתיות והאנרגיה והמשפט. בין לקוחותיה אפשר למנות את קבוצת טדי שגיא וחברות הקבוצה, ענקית הכרטוס הדיגיטלי Eventim, פלטפורמות המתנות BUYME, פלטפורמת מימון ההמוניםTogether ומשרדי עורכי דין, בהם DLA PIPER, מ.פירון ושות', פרל כהן צדק לצר ברץ, יהודה רוה ושות', שביט בר און גלאון צין ויתקון ושות', זיו שרון ושות', יוסי לוי ושות', ועוד.
חושן ואורנשטיין מסרו: "יותר ויותר מלקוחותינו המתמחים בטכנולוגיה בכלל ובמכשור רפואי בפרט שואפים לצאת את גבולות הארץ, מציבים בפנינו אתגרים שחוצים את גבולות התקשורת הישראלית. אנו גאים לחבור ל-Racepoint על מנת לספק לאותם לקוחות גישה לשירותים שיווקיים ותקשורתיים ברמה הגבוהה ביותר בבירות העסקים והטכנולוגיה הבולטות בעולם. אנו גאים על שהצלחנו ליצור שיתוף פעולה ייחודי אשר יעניק ערך רב ללקוחות שלנו בישראל ומחוצה לה".
לארי ובר, ממייסדי החברה, מסר כי "אני שמח ונרגש מההזדמנות לעבוד עם איתמר חושן והדן אורנשטיין ועמיתיהם ב-OH!. התרשמתי מההצלחות הקודמות שלהם בתל אביב ואני מצפה לשיתוף פעולה משמעותי בין החברות שלנו בעתיד".
- 2.הדובר 11/09/2019 14:52הגב לתגובה זושאפו. מכיר את וובר. רציני ביותר
- 1.דייויד 11/09/2019 11:56הגב לתגובה זונפיחה נוספת מהצמד. תתעסקו בעבודה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
