איתמר חושן, לארי וובר הדן אורנשטיין
צילום: יחצ

פירמת תקשורת מארה"ב תחדור לארץ באמצעות אורנשטיין-חושן

ההסכם בין Racepoint Global להדן אורנשטיין ואיתמר חושן, יאפשר לחברות שעובדות עם Racepoint תמיכה בכניסה לפעילות בישראל, ולחברות ישראליות אפשרות להתרחב לחו"ל
אלכסנדר כץ | (2)

Racepoint Global, סוכנות תקשורת בינ"ל המפעילה 9 סניפים ברחבי העולם ומתמחה בתחום הטכנולוגיה, הבריאות והחדשנות, תפעל גם בישראל באמצעות משרד יעוץ מקומי – אורנשטיין חושן OH! של איתמר חושן והדן אורנשטיין.

 

החברות הודיעו על המהלך שהבשיל לאחר משא ומתן שארך חודשים וכלל ביקור של אורנשטיין וחושן במטה החברה בבוסטון. השותפות צפויה לספק תמיכה ביחסי ציבור ובתקשורת אסטרטגית לחברות המיוצגות על ידי Racepoint, שמעוניינות לאתר פעילויות מחקר ואחרות בישראל, לרכוש חברות ישראליות או להקים שותפויות בישראל – ככל הנראה במגזר הטכנולוגיה. Racepoint, מצידה, תתמוך באינטרסים של חברות ישראליות המיוצגות על ידי OH! שמעוניינות להתרחב לארה"ב, אירופה ואסיה.

 

Racepoint Global הוקמה על ידי לארי וובר, ממייסדי קבוצת וובר שנדוויק – אחת מחברות ייעוץ התקשורת הגדולות בעולם. Racepoint פועלת בכמה ערים בעולם – בהן סן פרנסיסקו, וושינגטון, לונדון ובייג'ינג. אף שהחברה מתמקדת ביחסי ציבור, היא נמנית על החברות המתמחות ב-Integrated Marketing ומספקות מערך שירותים שיווקיים רחב הכולל תכנון אסטרטגי, ייעוץ שיווקי, ניהול קמפיינים, הפקת תכני ווידאו, גיוס משפיענים, פעילות ברשתות החברתיות, תוכן שיווקי, תקשורת משברית, מדידות ואנליטיקה. לפי פרסומים שונים, בין לקוחותיה כיום חברות ענק שחלקן פעילות גם בישראל, בהן וואווי ופנסוניק.

 

אורנשטיין חושן OH! מתמחה בניהול משברים ובייעוץ תקשורת אסטרטגי ללקוחות מעולמות הטכנולוגיה, הכלכלה, התשתיות והאנרגיה והמשפט. בין לקוחותיה אפשר למנות את קבוצת טדי שגיא וחברות הקבוצה, ענקית הכרטוס הדיגיטלי Eventim, פלטפורמות המתנות BUYME, פלטפורמת מימון ההמוניםTogether  ומשרדי עורכי דין, בהם DLA PIPER, מ.פירון ושות', פרל כהן צדק לצר ברץ, יהודה רוה ושות', שביט בר און גלאון צין ויתקון ושות', זיו שרון ושות', יוסי לוי ושות', ועוד.

 

חושן ואורנשטיין מסרו: "יותר ויותר מלקוחותינו המתמחים בטכנולוגיה בכלל ובמכשור רפואי בפרט שואפים לצאת את גבולות הארץ, מציבים בפנינו אתגרים שחוצים את גבולות התקשורת הישראלית. אנו גאים לחבור ל-Racepoint על מנת לספק לאותם לקוחות גישה לשירותים שיווקיים ותקשורתיים ברמה הגבוהה ביותר בבירות העסקים והטכנולוגיה הבולטות בעולם. אנו גאים על שהצלחנו ליצור שיתוף פעולה ייחודי אשר יעניק ערך רב ללקוחות שלנו בישראל ומחוצה לה".

 

לארי ובר, ממייסדי החברה, מסר כי "אני שמח ונרגש מההזדמנות לעבוד עם איתמר חושן והדן אורנשטיין ועמיתיהם ב-OH!. התרשמתי מההצלחות הקודמות שלהם בתל אביב ואני מצפה לשיתוף פעולה משמעותי בין החברות שלנו בעתיד".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הדובר 11/09/2019 14:52
    הגב לתגובה זו
    שאפו. מכיר את וובר. רציני ביותר
  • 1.
    דייויד 11/09/2019 11:56
    הגב לתגובה זו
    נפיחה נוספת מהצמד. תתעסקו בעבודה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.