מאסטר שף
צילום: עדי אורני
רייטינג

לא כוחות: מאסטר שף עם פי 2 רייטינג וצופים מאשר The voice

מאסטר עם יותר מ-21% מול 10.3% לריאליטי המוזיקלי של רשת. הסדרה תיק נעדר של כאן 11 מסיימת עונה עם נתונים נמוכים
אלכסנדר כץ | (5)

תכנית ריאליטי האוכל מאסטר שף (קשת 12) ממשיכה להוביל בבטחה את הערבים בהן היא משודרת, עם 21.2% בקרב הקהל היהודי ו-540 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

'מאסטר' גם שומרת על פער ענק מתכנית הריאליטי המוזיקלי The voice (רשת) שקיבלה 10.3% (283K). 2 הפרקים האחרונים של הסדרה תיק נעדר (כאן 11) הסתפקו ב-1.6% (41K) ו-2.4% (65K).                     

 

'אנשים' (קשת 12) - 12.1%, 'הישרדות – וילת ההדחה' (רשת 13) - 8.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.3%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.3%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה נתון גבוה של 5.2%,

ובפער של 1.5 נקודות מהעולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.1%, שש עם עודד בן עמי - 8.7%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4%, שש עם אמנון לוי - 6.3%.

כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן וסג''ל - 1.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

העולם היום (כאן 11) הניבה 1.5%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.6%, ואת הרצועה חותמת מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.9%.

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 9%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 10.2%.

לפני החדשות (רשת 13) עם נתון גבוה של 7.4%, אבל ברקוד (רשת 13) יורדת ל-6.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 16.8% (421K),

מול חדשות 13 עם 8.1% (205K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.9% (118K).

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אני 02/07/2019 10:46
    הגב לתגובה זו
    התוכניות הכי טובות יש בכאן 11 ובחינוכית 23. מעניי,ן רציני, תרבותי ובלי פרסומות. תענוג
  • 4.
    נו באמת 01/07/2019 12:07
    הגב לתגובה זו
    יחסי ציבור זה מאוד נחמד, במיוחד כשזה על חשבוננו, אבל מישהו צריך לדעת לעבוד ואת זה דוריה למפל כנראה לא כל כך יודעת. צפיתי בה, די מהר נשברתי, מנומנמת, נראית משועממת, חסרת חיים. מה זה? עם כל הכבוד לקשרים לא צריך גם כישורים? בכלל? בכלל?
  • 3.
    אלעד 01/07/2019 10:22
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג אומר הכל. תאגיד השידור איבד את המעט שהיה לו בעת הקמתו. שיעורי צפייה עלובים, תקציב בלתי הגיוני, שדרים מליגה י"ט, מגישי תכניות הזויים (או מקושרים.... או שניהם...) - הקרקס הזה מגיע לסיומו. אחרי הבחירות, בקיצוץ הגדול בתקציב, הממשלה תניף את הגרזן על התאגיד. תשכחו מ - 750 מיליון השקלים שעומדים לרשותכם כל שנה, ואתם מבזבזים אותם בלי הכרה. הסיפור נגמר, ובצדק.
  • 2.
    קלמן וסגל לא חבל על בכסף?...ועל הזמן היקר? (ל"ת)
    כאן11 מנותקים 01/07/2019 09:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ענת 01/07/2019 09:38
    הגב לתגובה זו
    כך הבטיחו. אבל אצל הרמאים האלה אי אפשר לדעת
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.