לא כוחות: מאסטר שף עם פי 2 רייטינג וצופים מאשר The voice
תכנית ריאליטי האוכל מאסטר שף (קשת 12) ממשיכה להוביל בבטחה את הערבים בהן היא משודרת, עם 21.2% בקרב הקהל היהודי ו-540 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
'מאסטר' גם שומרת על פער ענק מתכנית הריאליטי המוזיקלי The voice (רשת) שקיבלה 10.3% (283K). 2 הפרקים האחרונים של הסדרה תיק נעדר (כאן 11) הסתפקו ב-1.6% (41K) ו-2.4% (65K).
'אנשים' (קשת 12) - 12.1%, 'הישרדות – וילת ההדחה' (רשת 13) - 8.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.3%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה נתון גבוה של 5.2%,
ובפער של 1.5 נקודות מהעולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.1%, שש עם עודד בן עמי - 8.7%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4%, שש עם אמנון לוי - 6.3%.
כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן וסג''ל - 1.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
העולם היום (כאן 11) הניבה 1.5%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.6%, ואת הרצועה חותמת מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.9%.
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 9%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 10.2%.
לפני החדשות (רשת 13) עם נתון גבוה של 7.4%, אבל ברקוד (רשת 13) יורדת ל-6.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 16.8% (421K),
מול חדשות 13 עם 8.1% (205K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 3.9% (118K).
- 5.אני 02/07/2019 10:46הגב לתגובה זוהתוכניות הכי טובות יש בכאן 11 ובחינוכית 23. מעניי,ן רציני, תרבותי ובלי פרסומות. תענוג
- 4.נו באמת 01/07/2019 12:07הגב לתגובה זויחסי ציבור זה מאוד נחמד, במיוחד כשזה על חשבוננו, אבל מישהו צריך לדעת לעבוד ואת זה דוריה למפל כנראה לא כל כך יודעת. צפיתי בה, די מהר נשברתי, מנומנמת, נראית משועממת, חסרת חיים. מה זה? עם כל הכבוד לקשרים לא צריך גם כישורים? בכלל? בכלל?
- 3.אלעד 01/07/2019 10:22הגב לתגובה זוהרייטינג אומר הכל. תאגיד השידור איבד את המעט שהיה לו בעת הקמתו. שיעורי צפייה עלובים, תקציב בלתי הגיוני, שדרים מליגה י"ט, מגישי תכניות הזויים (או מקושרים.... או שניהם...) - הקרקס הזה מגיע לסיומו. אחרי הבחירות, בקיצוץ הגדול בתקציב, הממשלה תניף את הגרזן על התאגיד. תשכחו מ - 750 מיליון השקלים שעומדים לרשותכם כל שנה, ואתם מבזבזים אותם בלי הכרה. הסיפור נגמר, ובצדק.
- 2.קלמן וסגל לא חבל על בכסף?...ועל הזמן היקר? (ל"ת)כאן11 מנותקים 01/07/2019 09:45הגב לתגובה זו
- 1.ענת 01/07/2019 09:38הגב לתגובה זוכך הבטיחו. אבל אצל הרמאים האלה אי אפשר לדעת
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
