הבוררת – עוד לא חסכתם?

תוכן בחסות |

לא יודעים איזו חבילת תקשורת עדיפה?

מבולבלים מכל הדילים שמוצעים בשוק התקשורת?

תנו לבוררת למצוא עבורכם בקלות את המבצע שאתם מחפשים

הכרות עם  האתר שיחסוך לכם הרבה כסף על חבילות התקשורת

מה התכונה הכי ישראלית שיש? כן, כן מיד אחרי חום, אנושיות וכל אלה.. ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים. איך לא יוצאים פראיירים? משווים. אנחנו אוהבים להשוות, לפני קניה אוהבים להשוות. לפני נסיעה אוהבים להשוות. יושבים במטוס ומתים לדעת כמה הנוסע בכיסא מאחור שילם על הכרטיס שלו.

ההשוואה גורמת לנו להרגיש טוב כשהשגנו דיל מעולה ואז אנחנו רצים לספר לחבר'ה או במקרה ההפוך מתבאסים ומנסים לשכוח.

יש מקום אחד שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להוציא יותר מאחרים וזהו תחום התקשורת.

התקשורת בבית על שלל נגזרותיה הפכה כבר מזמן לצורך בסיסי ויומיומי וככזה אין שום סיבה לצאת כאן פראיירים . התניידות מחברה לחברה הפכה לשגרה של ישראלים רבים, לא רק כדי להוזיל בעלויות אלא גם בגלל שרות לקוי וחיובים משתנים.

אחד הכלים החזקים ביותר שנוצרו כאן בשנים האחרונות הוא אתר השוואת מחירי התקשורת הבוררת. 'הבוררת' קצת שונה מאתרי השוואות מחירים סטנדרטיים.

הבוררת היא פשוט אתר השוואה לא מתאמץ. סופסוף נולד בישראל אתר השוואת מחירי תקשורת שלא מחפש לקבל מחמאות על הפצצה ארטילרית במידע. להיפך, יוצרי האתר הבינו שאין לנו זמן לבלבולי מוח מיותרים. אז הכל מונח לרשות הגולשים מבושל ומוכן לשלב הבא. ההחלטה לאן מתניידים. פרקטי ויעיל.

ב'בוררת' הבינו שאם היה לנו זמן מיותר היינו יושבים רבע שעה בממוצע בטלפון עם כל אחת מחברות התקשורת לפני שהיינו עוברים מאחת לאחרת.

לטובת מי  שאין לו זמן, חשק או כח לקרוא מידע אינסופי (ובינינו משעמם טילים), , או בקיצור כל האוכלוסייה, מגיעה הבוררת ונותנת מענה – המידע מוגש בתמציתיות מוקפדת ובצורה סופר ידידותית - בראשי פרקים, על פי המחלקותוהמחיר בגדול ליד כל דיל.

הדילים ממוינים מהזול ליקר. לצד כל דיל גם מספר טלפון למקרה שתרצו לברר פרטים נוספים.

בראש כל דף תמצאו את אזור "בחירת הגולשים", הדילים הפופולריים ביותר.

איזה כיף, מה צריך יותר ?

אתר הבוררת מאפשר לכם לבחור בין כמה אופציות ולהשוות בין מבצעי סלולר, מבצעי אינטרנט או מבצעי טלוויזיה חדשים. קטגוריה נוספת היא מבצעי טריפל למקרה שרציתם הכל במקום אחד.

בכל אחת מהקטגוריות אפשרות לניווט באמצעות סרגל צד מאוד יעיל שימקד אתכם מהר באזור בו נמצאים הדילים ביניהם תרצו להשוות.

מצאתם דיל? אתם בוחרים אם לשלוח פרטים ולחכות שנציגי החברה יצלצלו אליכם או לצלצל מיד אם אתם רוצים מענה מיידי.

אפליקציה לנייד?? לא! אין לבוררת אפליקציה.

ביררנו מדוע אין ובפייסבוק של האתר ענו לנו שהאתר מותאם באופן מלא לגלישה במובייל כך שאין שום תועלת באפליקציה – תכלס צודקים. כמה כבר אנחנו מתניידים בין חברות התקשורת ? פעמיים שלוש בשנה? במקסימום. האתר המותאם לנייד עושה לגמרי את העבודה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אז בדקנו האם האתר שמתיימר לחסוך לנו כסף באמת עומד בציפיות שהוא מייצר.

אנחנו מנויים בבית על yes בטלוויזיה ומשלמים 209 ₪. באינטרנט משלמים 110 ₪ לתשתית בזק במהירות 40 מגה ו-53 ₪ על הספק של בזק בינלאומי.

סך הכל 372 ₪.

כן כן, כבר כאן חברי במערכת הטיחו בפני שאני פראייר גדול אבל אפשרתי ל'בוררת' לעשות את שלה.

בשנייה הראשונה האפשרויות שהוצגו לנו להוזלת שירותי התקשורת אצלי בבית היו מטורפות.

תכל'ס זוגתי ואני התבאסנו לגלות שהשוק הפך תחרותי באופן משמעותי וקצת נרדמנו בשמירה.

על yes לא רצינו לוותר אז נשארנו עם ה209 ₪ אבל באינטרנט ירדנו ל79 ₪ בחודש במהלך אחד. קליק, שליחת פרטים ותוך שניות צילצל הטלפון והמחיר צנח מ-163 ₪ בחודש ל79 ₪!!! אנחנו בדרך לחסוך מעל 1000 ₪ לשנה בזכות התניידות לאינטרנט של אקספון 018 שכלל גם שדרוג למהירות 100 מגה באותו מחיר.

יצא טוב שגם במקום להתנהל עם 3 חברות: yes, בזק ובזק בינלאומי עברנו להתנהל רק מול שתיים כי 018 נותנת לנו גם וגם. יש באזור הזה של מה שנקרא בימינו "רפורמת השוק הסיטונאי" דילים משוגעים של ספקי אינטרנט המציעים אינטרנט ביתי הכולל ספק ותשתית במגוון מהירויות גלישה.

אגב, למי שלא נעול עלyes  כמונו יש אפשרות לחסוך הרבה יותר בעלויות התקשורת.

לדוגמה, מעבר לטריפל של סלקום או של טריפל פרטנר היה מעביר אותנו מרמת מחיר של 372 ₪ בחודש לאזור ה-160-200 ₪ בחודש. 2000 ₪ בשנה שהתפנו להוצאות אחרות בבית.

לאלו מבינינו שאוהבים לדוגמה חברת סלולר במיוחד ורק רוצים לוודא שהם בדיל הנכון עומד לרשותם הסרגל העליון באתר. אם תעבירו את העכבר על כל אחת מהקטגוריות בו יפתח לכם סרגל משני ובו כל החברות בתחום.

לדוגמה לחיצה על הלוגו של HOT MOBILE תעביר אתכם לדף ובו כל הדילים העדכניים של הוט מובייל בלבד לבדיקה מהירה.

האתר מצטיין בעדכון כמעט יומיומי ובדף פייסבוק בו ניתן שירות ייעוץ חינמי לגמרי.

בשעות היום ניתן גם לקבל ייעוץ טלפוני חינם במספר 9824*

לסיכום, תשמרו לכם את הבוררת בפייבוריטס שלכם בדפדפן. אצלי הוא שמור. ובנוסף כדי לא לשכוח שמתי לי תזכורת שתקפוץ כל שלושה חודשים להיכנס לאתר הבוררת ולבדוק מה השתנה. אולי אמצא עוד מקום לקצץ בו.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת

בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
סך הצופים במהדורות החדשות ממשיך לטפס לאיטו, ומתקרב ל-800 אלף צופים. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 11 שיורד מתחת לרף ה-100 אלף צופים. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-372 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.8% ו-198 אלף צופים. חדשות 13 פתחה קצת פער מהמקום הרביעי, ואמש עמדה על 5.1% רייטינג ו-123 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-89 אלף צופים בלבד.


תוכן איכותי בפריים טיים? 

אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים. 


רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.

אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.