הבוררת – עוד לא חסכתם?

תוכן בחסות |

לא יודעים איזו חבילת תקשורת עדיפה?

מבולבלים מכל הדילים שמוצעים בשוק התקשורת?

תנו לבוררת למצוא עבורכם בקלות את המבצע שאתם מחפשים

הכרות עם  האתר שיחסוך לכם הרבה כסף על חבילות התקשורת

מה התכונה הכי ישראלית שיש? כן, כן מיד אחרי חום, אנושיות וכל אלה.. ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים. איך לא יוצאים פראיירים? משווים. אנחנו אוהבים להשוות, לפני קניה אוהבים להשוות. לפני נסיעה אוהבים להשוות. יושבים במטוס ומתים לדעת כמה הנוסע בכיסא מאחור שילם על הכרטיס שלו.

ההשוואה גורמת לנו להרגיש טוב כשהשגנו דיל מעולה ואז אנחנו רצים לספר לחבר'ה או במקרה ההפוך מתבאסים ומנסים לשכוח.

יש מקום אחד שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להוציא יותר מאחרים וזהו תחום התקשורת.

התקשורת בבית על שלל נגזרותיה הפכה כבר מזמן לצורך בסיסי ויומיומי וככזה אין שום סיבה לצאת כאן פראיירים . התניידות מחברה לחברה הפכה לשגרה של ישראלים רבים, לא רק כדי להוזיל בעלויות אלא גם בגלל שרות לקוי וחיובים משתנים.

אחד הכלים החזקים ביותר שנוצרו כאן בשנים האחרונות הוא אתר השוואת מחירי התקשורת הבוררת. 'הבוררת' קצת שונה מאתרי השוואות מחירים סטנדרטיים.

הבוררת היא פשוט אתר השוואה לא מתאמץ. סופסוף נולד בישראל אתר השוואת מחירי תקשורת שלא מחפש לקבל מחמאות על הפצצה ארטילרית במידע. להיפך, יוצרי האתר הבינו שאין לנו זמן לבלבולי מוח מיותרים. אז הכל מונח לרשות הגולשים מבושל ומוכן לשלב הבא. ההחלטה לאן מתניידים. פרקטי ויעיל.

ב'בוררת' הבינו שאם היה לנו זמן מיותר היינו יושבים רבע שעה בממוצע בטלפון עם כל אחת מחברות התקשורת לפני שהיינו עוברים מאחת לאחרת.

לטובת מי  שאין לו זמן, חשק או כח לקרוא מידע אינסופי (ובינינו משעמם טילים), , או בקיצור כל האוכלוסייה, מגיעה הבוררת ונותנת מענה – המידע מוגש בתמציתיות מוקפדת ובצורה סופר ידידותית - בראשי פרקים, על פי המחלקותוהמחיר בגדול ליד כל דיל.

הדילים ממוינים מהזול ליקר. לצד כל דיל גם מספר טלפון למקרה שתרצו לברר פרטים נוספים.

בראש כל דף תמצאו את אזור "בחירת הגולשים", הדילים הפופולריים ביותר.

איזה כיף, מה צריך יותר ?

אתר הבוררת מאפשר לכם לבחור בין כמה אופציות ולהשוות בין מבצעי סלולר, מבצעי אינטרנט או מבצעי טלוויזיה חדשים. קטגוריה נוספת היא מבצעי טריפל למקרה שרציתם הכל במקום אחד.

בכל אחת מהקטגוריות אפשרות לניווט באמצעות סרגל צד מאוד יעיל שימקד אתכם מהר באזור בו נמצאים הדילים ביניהם תרצו להשוות.

מצאתם דיל? אתם בוחרים אם לשלוח פרטים ולחכות שנציגי החברה יצלצלו אליכם או לצלצל מיד אם אתם רוצים מענה מיידי.

אפליקציה לנייד?? לא! אין לבוררת אפליקציה.

ביררנו מדוע אין ובפייסבוק של האתר ענו לנו שהאתר מותאם באופן מלא לגלישה במובייל כך שאין שום תועלת באפליקציה – תכלס צודקים. כמה כבר אנחנו מתניידים בין חברות התקשורת ? פעמיים שלוש בשנה? במקסימום. האתר המותאם לנייד עושה לגמרי את העבודה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אז בדקנו האם האתר שמתיימר לחסוך לנו כסף באמת עומד בציפיות שהוא מייצר.

אנחנו מנויים בבית על yes בטלוויזיה ומשלמים 209 ₪. באינטרנט משלמים 110 ₪ לתשתית בזק במהירות 40 מגה ו-53 ₪ על הספק של בזק בינלאומי.

סך הכל 372 ₪.

כן כן, כבר כאן חברי במערכת הטיחו בפני שאני פראייר גדול אבל אפשרתי ל'בוררת' לעשות את שלה.

בשנייה הראשונה האפשרויות שהוצגו לנו להוזלת שירותי התקשורת אצלי בבית היו מטורפות.

תכל'ס זוגתי ואני התבאסנו לגלות שהשוק הפך תחרותי באופן משמעותי וקצת נרדמנו בשמירה.

על yes לא רצינו לוותר אז נשארנו עם ה209 ₪ אבל באינטרנט ירדנו ל79 ₪ בחודש במהלך אחד. קליק, שליחת פרטים ותוך שניות צילצל הטלפון והמחיר צנח מ-163 ₪ בחודש ל79 ₪!!! אנחנו בדרך לחסוך מעל 1000 ₪ לשנה בזכות התניידות לאינטרנט של אקספון 018 שכלל גם שדרוג למהירות 100 מגה באותו מחיר.

יצא טוב שגם במקום להתנהל עם 3 חברות: yes, בזק ובזק בינלאומי עברנו להתנהל רק מול שתיים כי 018 נותנת לנו גם וגם. יש באזור הזה של מה שנקרא בימינו "רפורמת השוק הסיטונאי" דילים משוגעים של ספקי אינטרנט המציעים אינטרנט ביתי הכולל ספק ותשתית במגוון מהירויות גלישה.

אגב, למי שלא נעול עלyes  כמונו יש אפשרות לחסוך הרבה יותר בעלויות התקשורת.

לדוגמה, מעבר לטריפל של סלקום או של טריפל פרטנר היה מעביר אותנו מרמת מחיר של 372 ₪ בחודש לאזור ה-160-200 ₪ בחודש. 2000 ₪ בשנה שהתפנו להוצאות אחרות בבית.

לאלו מבינינו שאוהבים לדוגמה חברת סלולר במיוחד ורק רוצים לוודא שהם בדיל הנכון עומד לרשותם הסרגל העליון באתר. אם תעבירו את העכבר על כל אחת מהקטגוריות בו יפתח לכם סרגל משני ובו כל החברות בתחום.

לדוגמה לחיצה על הלוגו של HOT MOBILE תעביר אתכם לדף ובו כל הדילים העדכניים של הוט מובייל בלבד לבדיקה מהירה.

האתר מצטיין בעדכון כמעט יומיומי ובדף פייסבוק בו ניתן שירות ייעוץ חינמי לגמרי.

בשעות היום ניתן גם לקבל ייעוץ טלפוני חינם במספר 9824*

לסיכום, תשמרו לכם את הבוררת בפייבוריטס שלכם בדפדפן. אצלי הוא שמור. ובנוסף כדי לא לשכוח שמתי לי תזכורת שתקפוץ כל שלושה חודשים להיכנס לאתר הבוררת ולבדוק מה השתנה. אולי אמצא עוד מקום לקצץ בו.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14
רייטינג

האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?

התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים 

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה  ו-50 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.

בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג ו-36 אלף צופים בלבד.

הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.