אחרי שנתיים וחצי - yes בולמת נפילה ומגדילה היקף לקוחות
הכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו בכ-375 מיליון שקל, המהווה יציבות בהשוואה לרבעון קודם, שבו עמדו על נתון זהה. בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד אז עמדו ההכנסות על 416 מיליון שקלים, מדובר בירידה של כ- 9.9%. עיקר הירידה כתוצאה מקיטון במצבת הלקוחות ומירידה בהכנסה ממוצעת למנוי.
ההכנסה הממוצעת למנוי ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמה בכ-215 שקל לעומת כ-214 שקל ברבעון הקודם, ולעומת כ- 229 שקל ברבעון השני אשתקד, קיטון של כ- 6.1%. הירידה החדה לפני 3 חודשים נבעה מהוזלת מחיר המנוי הבסיס בצורה משמעותית.
ההפסד התפעולי ברבעון השני של שנת 2018 הסתכם בכ-17 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של כ-49 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד. עיקר הירידה נובע מהקיטון בהכנסות, עדכון הפרשה לתביעות ועליה בהוצאות התוכן. ההפסד הנקי של החברה ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-10 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-151 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דוחות yes חותמים את עונת הדוחות של חברות הטלוויזיה הישראליות. התברר כי חברות הטלוויזיה המוזלת סלקום TV ופרטנר TV חצו יחדיו את רף 300 אלף בתי האב - 200 אלף לסלקום ו-100 אלף לפרטנר, נכון לשבועיים האחרונים. בדוחות מספר המנויים היה נמוך במקצת מרף 300 אלף: לסלקום היו 195 בסוף יוני, ואילו לפרנטר עם 83 אלף (בשבועות מאז סוף הרבעון השני ועד לפרסום הדוחות, הצטרפו ל-2 החברות כ-20 אלף מנויים במצטבר).
רן גוראון, מנכ"ל yes: "החברה מציגה היום הישג מרשים המצביע על כך שהאסטרטגיה אותה השיקה החברה בתחילת השנה עם מהלך ULTIMATE yes לצד שירות STINGTV, נשאה פרי. סל המוצרים אותו מציעה היום חברת yes הוא המוביל בשוק הטלוויזיה וכולל תוכן מקורי ובינלאומי פורץ דרך וזוכה פרסים, חדשנות מוצרית ושירות לקוחות מצטיין, וכל זאת תחת מותג שנבחר רק לאחרונה במקום הראשון במדד המותגים מכל חברות התקשורת".
- 2.תרשמו ההפסד הנקי ולא ההפסד הקי (ל"ת)מאור 23/08/2018 13:06הגב לתגובה זו
- 1.חבל שלא מציינים כמה לקוחות יש ל STINGTV (ל"ת)רז 23/08/2018 10:14הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.