
אחרי שנתיים וחצי - yes בולמת נפילה ומגדילה היקף לקוחות
הכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו בכ-375 מיליון שקל, המהווה יציבות בהשוואה לרבעון קודם, שבו עמדו על נתון זהה. בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד אז עמדו ההכנסות על 416 מיליון שקלים, מדובר בירידה של כ- 9.9%. עיקר הירידה כתוצאה מקיטון במצבת הלקוחות ומירידה בהכנסה ממוצעת למנוי.
ההכנסה הממוצעת למנוי ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמה בכ-215 שקל לעומת כ-214 שקל ברבעון הקודם, ולעומת כ- 229 שקל ברבעון השני אשתקד, קיטון של כ- 6.1%. הירידה החדה לפני 3 חודשים נבעה מהוזלת מחיר המנוי הבסיס בצורה משמעותית.
ההפסד התפעולי ברבעון השני של שנת 2018 הסתכם בכ-17 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של כ-49 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד. עיקר הירידה נובע מהקיטון בהכנסות, עדכון הפרשה לתביעות ועליה בהוצאות התוכן. ההפסד הנקי של החברה ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-10 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-151 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
דוחות yes חותמים את עונת הדוחות של חברות הטלוויזיה הישראליות. התברר כי חברות הטלוויזיה המוזלת סלקום TV ופרטנר TV חצו יחדיו את רף 300 אלף בתי האב - 200 אלף לסלקום ו-100 אלף לפרטנר, נכון לשבועיים האחרונים. בדוחות מספר המנויים היה נמוך במקצת מרף 300 אלף: לסלקום היו 195 בסוף יוני, ואילו לפרנטר עם 83 אלף (בשבועות מאז סוף הרבעון השני ועד לפרסום הדוחות, הצטרפו ל-2 החברות כ-20 אלף מנויים במצטבר).
רן גוראון, מנכ"ל yes: "החברה מציגה היום הישג מרשים המצביע על כך שהאסטרטגיה אותה השיקה החברה בתחילת השנה עם מהלך ULTIMATE yes לצד שירות STINGTV, נשאה פרי. סל המוצרים אותו מציעה היום חברת yes הוא המוביל בשוק הטלוויזיה וכולל תוכן מקורי ובינלאומי פורץ דרך וזוכה פרסים, חדשנות מוצרית ושירות לקוחות מצטיין, וכל זאת תחת מותג שנבחר רק לאחרונה במקום הראשון במדד המותגים מכל חברות התקשורת".
- 2.תרשמו ההפסד הנקי ולא ההפסד הקי (ל"ת)מאור 23/08/2018 13:06הגב לתגובה זו
- 1.חבל שלא מציינים כמה לקוחות יש ל STINGTV (ל"ת)רז 23/08/2018 10:14הגב לתגובה זו