מכרז הענק של הרכבת: הדיה זכתה בזיכיון ותשווקו בבלעדיות
רכבת ישראל ממשיכה לבסס את מערך הפרסום שלה. החברה בחרה בחברת שילוט החוצות הדיה, בתום מכרז עליו התמודדו בין היתר חוצות זהב ועוד. המכרז הוא ל-6 שנים, עם אופציה ל-6 שנים נוספות, ומורכב מעתה, בנוסף לאמצעי המדיה הקבועים כמו שילוט מואר ומדבקות, גם ממגוון אמצעי מדיה פרסומית דיגיטלית, בה השקיעה הרכבת כ-20 מיליון שקלים.
חברת הרכבת נכנסת לעולמות הפרסום הדיגיטלי ומקימה מערכת מסכים דיגיטליים מתקדמים, לפרסום רב ערוצי בתחנות הרכבת. לקבוצת הדיה ניסיון רב בעולמות הפרסום הדיגיטלי ובפיתוח טכנולוגיות ואמצעי מדיה מתקדמים לתקשורת אפקטיבית ויצירת חוויית לקוח במרחבים קמעונאיים מגוונים.
מערך הפרסום של הרכבת הכולל כ-1,600 שטחי פרסום מסורתיים בכ-63 תחנות ושיווק, מכירה וניהול מערכת הפרסום הדיגיטלית בכ-16 תחנות גדולות, על גבי מגוון מסכים דיגיטליים ואלקטרוניים בגדלים שונים. היקף המכרז מוערך בכ-100 מיליון שקלים, וזאת בנוסף להשקעה הכספית באמצעי פרסום דיגיטליים שנאמדת כאמור בכ-20 מיליון שקלים.
הדיה שילוט חוצות מחזיקה בבעלותה זיכיונות למספר שלטי ענק בציר איילון ובצמתים מרכזיים בתל אביב, מערך שילוט עירוני במספר ערים וזיכיון הפרסום בקניון האופנה גינדי TLV. בקבוצת הדיה פעולות מספר חברות, בהן 'הדיה' לשיווק, פרסום ומיתוג נקודות מכירה, ו'הדיה שילוט חוצות'. בקבוצה עובדים כ-120 עובדים.
- המבוטחת הודתה ששיקרה - וזכתה בכיסוי ביטוחי
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתן גל, מנכ"ל הדיה שילוט חוצות, מסר: "זכייתה של הדיה בזיכיון ניהול הפרסום הדיגיטלי מהווה עבור לקוחותינו פלטפורמה נוספת ומשמעותית לתקשורת חווייתית עם קהל הנוסעים. מדובר בפרויקט מאתגר ואנו נמשיך להשקיע את כל המשאבים הנדרשים בכדי להעניק למפרסמים ששותפים אתנו בדרך את הנראות, הבולטות והשירות הטובים ביותר ולהמשיך לבסס את הפרסום ברכבת ישראל כמדיה מובילה, אפקטיבית והכרחית לפרסום עצמתי, חווייתי ובגובה העיניים".
- 4.גיא אור פרסוםבדיגיטל 30/06/2018 10:28הגב לתגובה זוממה שידוע לי רכבת ישראל באמת דרשה שהחברה שתתמודד על המכרז החזיקה ביותר מ-40 מסכי שילוט דיגיטלי בשנים שלפני 2016( לא יודע אם בכלל יש חברה כזו בגלל שתחום הפרסום במסכים דיגיטלים די חדש ואין המון חברות שממש מכרו פרסום על גבי מסכים כמו בדרישה ) חברת הדיה לא מכרה פרסום על גבי מסכים בשנים שהרכבת דרשה, מעניין מה עומד מאחורי כל זה. צפוי להיות מעניין ??
- בן אליהו 15/12/2018 19:38הגב לתגובה זויש את חברת נון סטופ מדיה שבשהת 2015 כבר הייתה עם 100+ מסכים בארץ ויש גם את גרין דיגיטל עם 100+ מסכים זה שתי החברות הגדולות בשוק הפרסום על מסכים (חוץ מחברת ctv שלא יכולים להתמודד בגלל שהם מבצעים את התשתית של העבודה)
- 3.דוד 28/06/2018 00:02הגב לתגובה זודרישה למכרז הרכבת היה להיות בעל ניסיון מלפני 31/05/2016 בהפעלת ומכירת שטחי פרסום במסכים דיגיטלים ביותר מ -40 נקודות שונות, האם יש לה דבר כזה? בין תנאי הסף להתמודדות במכרז, יידרשו המתמודדים להציג ניסיון בהפעלת פרסום חוצות וכן ניסיון בפעילות פרסום על גבי מסכים דיגיטליים - בין בעצמם ובין באמצעות חברה קשורה/ קבלן משנה – בארץ או בחו"ל."
- 2.בהצלחה תותחים! (ל"ת)כפיר 26/06/2018 09:51הגב לתגובה זו
- 1.מפרסם ברכבת 25/06/2018 20:09הגב לתגובה זומתן, אתה תותח !!!! תמשיך לעשות את מה שאתה עושה כי אתה עושה את זה מעולה !!! כל הכבוד לכם מחכים לקמפיין הבא.....
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
