רייטינג

יש להם כישרון: 'ישראל גוט טאלנט' הביאה 19% לרשת 13

מדובר על ההשקה הגבוהה ביותר מאז הפיצול. מנגד קיבלה 'מאסטר שף' רייטינג נמוך מאד של 12%. השקת 'חוזרים לחיים' בעשר הסתפקה ב-6.2%
אלכסנדר כץ | (5)

2 השקות נרשמו אמש (יום א') בטלוויזיה - וידה של רשת 13 הייתה על העליונה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי גוט טאלנט (רשת 13) רשמה 19% - ההשקה הגבוהה ביותר מאז הפיצול, מול 12% בלבד למאסטר שף (קשת 12).

 

השקה נוספת הייתה של סדרת הדוקו-ריאליטי חוזרים לחיים (ערוץ עשר), שהסתפקה ב-6.2%. לקט של הערב יהיו כאן (כאן 11) קיבל 2.4%.

 

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 9.7%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) הניבה 6.1%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-5.7%, 'חי בלילה' (קשת 12) ניפקה 5.1%, 'נקסט' (קשת 12) קיבלה 4.2%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 3.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 3%, 'עד כאן' (כאן 11) ניפקה 1.9% ו'הרדאר' (ערוץ עשר) עם 1.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.6%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת)  11.4%,

'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 7.2%,

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 5.5%,

'העולם היום' (כאן 11) הניבה 1.6% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.6%.  

 

בגזרת הבוקר:

'העולם הבוקר' (רשת 13) קיבלה נתון גבוה של 4.4%,

מול 'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 3.3%,

שעקפה את 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 2.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 11.1%

מול אותה מהדורה ברשת עם 10.1%

(בחישוב מצרפי: 21.2%).

חדשות עשר הניבה 7.9%,

ו'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4.6%.

 

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שי 27/02/2018 21:27
    הגב לתגובה זו
    ברצנוי לומר לכם התוכנית טובה מאוד אבל יש לכם שופטת ילדה שלו מבינה בשפוט שום דבר שווה לאפס וצועקת כמו תינוקת. אין שום ידע בשיפוט. מקומה על במה לשיר ולא יותר ממזה. האם מזה אתם עושים ריטינג. הנכדה שלי יותר טובה מימנה ולו צועקת כך כמו . .. עדיף שלו אומר את המיילים תחליפו אותה באחת שמבינה גם באבן ניר ומספריים. הבתם לתוכנית אחת שלו שווה כלום מה שמיה אומרת היא אחריה זה כמו קוף אחרי בן אדם אין לדעה משלה.
  • 4.
    צצ 19/02/2018 18:35
    הגב לתגובה זו
    עד סוף החודש.
  • 3.
    קשת גמרו את הסוס וטוב שכך (ל"ת)
    אליקו 19/02/2018 18:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שמי 19/02/2018 13:33
    הגב לתגובה זו
    ועוד כמה תוכניות ברמה ירודה
  • 1.
    סקרנות נטו. שם מטומטם לתכנית (ל"ת)
    לא יחזיק 19/02/2018 11:04
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.