משה שמיר מ-PassportCard נבחר לאיש השיווק של יולי

החברה שינתה את מאזן הכוחות בשוק ביטוחי הנסיעות עם פעילות ברשתות בה הוצגו סיפורים אנושיים של לקוחות, שהובילו להזדהות של גולשים ולחשיפת סיפורים רבים
כתבי אייס | (1)

משה שמיר, סמנכ"ל השיווק של חברת PassportCard, שתפסה את המקום השני בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל נבחר לאיש השיווק של איגוד השיווק הישראלי ביולי. ועדת השיווק של האיגוד בחרה בשמיר, סמנכ"ל השיווק של סוכנות הביטוח PassportCard בזכות המהלך השיווקי של החברה ש"שינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוח הנסיעות לחו"ל והפך את החברה לשחקן מס' 2 בגודלו בשוק".

שוק ביטוחי הנסיעות בשנת 2015 מוערך בכ-130 מליון דולר, כשהוא שוק ותיק ומסורתי המאופיין בהרגלים קבועים ובריכוזיות. עם זאת, בשנים האחרונות החל להשתנות השיח, כשחלק מהמתחרים זיהו את התחום כפוטנציאל לשימור לקוחות וחשיפה ללקוחות חדשים.

PassportCard, המציעה רכישת פוליסת ביטוח לנסיעות לחו"ל שתשולם במקום במקרה הצורך, בכרטיס הנאסף בנתב"ג ושהכיסוי הביטוחי ישולם באמצעותו, ביקשה להעלות את החשיפה למותג תוך הצגת הצעת הערך שהמותג מעניק לצרכנים, וכן להגדיל את נתח השוק תוך העצמת מקומם של סוכני הביטוח כגורם מקצועי חיוני מול הלקוח. עוד לפני עליית הקמפיין, פעלה החברה ליצירת תדמית אוהדת בפני שני לקוחותיה המרכזיים – צרכני הביטוחים וסוכני הביטוח שעובדים עם החברה.

החברה יצרה פעילות ברשתות החברתיות בה הוצגו סיפורים אנושיים של לקוחות, שהובילו להזדהות של גולשים ולחשיפת סיפורים רבים. במקביל, קיימה החברה כנס ל-700 הסוכנים של החברה והשיקה קמפיין מקיף, שכלל שלטי חוצות בפריסה ארצית עם מסרים משלימים ופעילות בדיגיטל, וייצרה העדפה למותג בקרב הלקוחות, שכזכור לא היו בעלי ההעדפות בתחום. המהלך של החברה שינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל, כשהחברה הופכת לשחקן השני בגודלו בשוק, שלא רק הגדילה את היקף המכירות וההכנסות, אלא גם הביאה לשינוי בהתנהגות הצרכנית.   

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רשע פשע 08/08/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    שהרימו את הקמפיין הענק?
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.