משה שמיר מ-PassportCard נבחר לאיש השיווק של יולי
משה שמיר, סמנכ"ל השיווק של חברת PassportCard, שתפסה את המקום השני בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל נבחר לאיש השיווק של איגוד השיווק הישראלי ביולי. ועדת השיווק של האיגוד בחרה בשמיר, סמנכ"ל השיווק של סוכנות הביטוח PassportCard בזכות המהלך השיווקי של החברה ש"שינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוח הנסיעות לחו"ל והפך את החברה לשחקן מס' 2 בגודלו בשוק".
שוק ביטוחי הנסיעות בשנת 2015 מוערך בכ-130 מליון דולר, כשהוא שוק ותיק ומסורתי המאופיין בהרגלים קבועים ובריכוזיות. עם זאת, בשנים האחרונות החל להשתנות השיח, כשחלק מהמתחרים זיהו את התחום כפוטנציאל לשימור לקוחות וחשיפה ללקוחות חדשים.
PassportCard, המציעה רכישת פוליסת ביטוח לנסיעות לחו"ל שתשולם במקום במקרה הצורך, בכרטיס הנאסף בנתב"ג ושהכיסוי הביטוחי ישולם באמצעותו, ביקשה להעלות את החשיפה למותג תוך הצגת הצעת הערך שהמותג מעניק לצרכנים, וכן להגדיל את נתח השוק תוך העצמת מקומם של סוכני הביטוח כגורם מקצועי חיוני מול הלקוח. עוד לפני עליית הקמפיין, פעלה החברה ליצירת תדמית אוהדת בפני שני לקוחותיה המרכזיים – צרכני הביטוחים וסוכני הביטוח שעובדים עם החברה.
החברה יצרה פעילות ברשתות החברתיות בה הוצגו סיפורים אנושיים של לקוחות, שהובילו להזדהות של גולשים ולחשיפת סיפורים רבים. במקביל, קיימה החברה כנס ל-700 הסוכנים של החברה והשיקה קמפיין מקיף, שכלל שלטי חוצות בפריסה ארצית עם מסרים משלימים ופעילות בדיגיטל, וייצרה העדפה למותג בקרב הלקוחות, שכזכור לא היו בעלי ההעדפות בתחום. המהלך של החברה שינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל, כשהחברה הופכת לשחקן השני בגודלו בשוק, שלא רק הגדילה את היקף המכירות וההכנסות, אלא גם הביאה לשינוי בהתנהגות הצרכנית.
- 1.רשע פשע 08/08/2017 11:26הגב לתגובה זושהרימו את הקמפיין הענק?
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
