טקס האפי 2016
צילום: אייס

תחרות האפי: 107 עבודות הוגשו - אדלר ומקאן ראש בראש

שלב ההגשות הסתיים עם 70 מפרסמים ועמותות ו-18 משרדי פרסום, שביניהם שניים שעבורם זו הפעם הראשונה בתחרות. אדלר חומסקי ומקאן תל אביב עם מספר זהה של הגשות ואחריהם ראובני פרידן
משה בנימין | (1)

שלב הגשת העבודות לתחרות האפי 2017, שתיערך בחודש יולי, הסתיים עם סיכום סופי של 107 עבודות שיתחרו ב-19 קטגוריות. הרשימה סופית כוללת 70 מפרסמים, חברות ועמותות ו-18 משרדי פרסום. בין המפרסמים הבולטים ביותר השנה: תנובה, שטראוס, קימברלי קלארק, מזרחי טפחות, לאומי קארד, יוניליוור, בנק הפועלים, HOT, אסם ועוד.

שני משרדי הפרסום שבשנים האחרונות שולטים ביד רמה בתחרות- אדלר חומסקי ומקאן תל אביב - ממשיכים את היריבות המסורתית, ומוצאים עצמם השנה שוב בקרב צמוד עם 23 הגשות לכל משרד, שמהווים יחד כמעט 50% מההגשות. במקום השלישי ניצב ראובני פרידן עם 15 הגשות ובמקום הרביעי באומן בר ריבנאי עם 9 הגשות. השנה מצטרפים לתחרות שני משרדים חדשים שעבורם זו פעם ראשונה: True (ברזני לוי לשעבר) עם העבודה ל"קווי לילה" בקטגוריית רכב ותחבורה וגרייט דיגיטל עם העבודה לקליק בקטגוריית מוצרי מזון. 

לקטגוריית ה-Effie Platinum שבוחנת הישגים שיווקיים ופרסומיים לאורך פרק זמן שבין 3-5 שנים, הוגשו 12 עבודות. אדלר חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן שמיר סמסונוב וראובני פרידן בולטים עם 2 הגשות כל אחד.  

לקטגוריית "מהלכים מבוססי Big Data" שהושקה השנה הוגשו 4 עבודות: מקאן עם עבודות לאל-על וקימברלי קלארק ואדלר עם עבודות לבזק ובזק 144. הקטגוריות הבולטות השנה הן קטגוריית חברות ומוצרים דיגיטליים עם 11 עבודות; קטגוריית מוצרי מזון עם 11 עבודות, קטגוריית משקאות עם 7 עבודות, תקשורת ומדיה ו-Media Innovation עם 6 עבודות כל אחת וכמו כן קטגוריות טואלטיקה ופארם ושירותים נופש ופנאי עם 6 עבודות כל אחת.

 

כמידי שנה, את הליך השיפוט יוביל סגל המונה כ-60 שופטים, בתוכם מנהלי שיווק, פרסומאים, ואנשי אקדמיה. ההליך יכלול שני שלבים בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, וצפייה באלמנטים הקריאייטיביים שליוו את המהלך, כאשר גם השנה ישפטו העבודות בשלב השני בפורמט של שיפוט פרונטלי שהושק בשנה שעברה ואומץ בחום. 

בסוף הסבב הראשון יוחלט על העולים לגמר ובקרב העולים לגמר ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, כמו גם הזוכה הגדול בפרס ה- Grand Effie - מהלך השיווק והפרסום של השנה.

כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד המונה מנכ"לים בכירים במשק בלבד, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה-Effie Platinum. הציון שיעניקו צוות המנכ"לים הבכירים יהווה 50% מסך הציון הכולל.   

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שי 04/05/2017 08:37
    הגב לתגובה זו
    107 עבודות? 107 מהלכים אפקטיביים בשנה האחרונה? אולי 7... וגם זה מוגזם. משרדי הפרסום ממשיכים לבזבז זמן וכסף על התפל - בואו ניקח כמה נתונים, נתפור אסטרטגיה לאחור, נכתוב הכל יפה ונגיש אפי שניה לפני שהלקוח עוזב אותנו על הכישלון של המהלך. פחחח
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״