לא קונדום או פוסטינור: זה היה קמפיין ל'מבנה'
אוטובוס ורוד, שעטוף כולו מהגלגלים ועד לגג פרט לחלון של הנהג, עם כיתוב עצום בלבן שזועק: "הגבר שלך לא זכר?" הוא לא משהו שאפשר לפספס. היום נחשף שהאוטובוס הזה שרבים שיתפו את התמונה שלו בפייסבוק מסתובב ברחבי גוש דן בימים האחרונים - מקדם קמפיין של רשת מתחמי הקניות מבנה שתחילתו בטיזר הזה וסופו בתשובה שתעלה לאוויר במוצ"ש הקרוב בטלוויזיה וברשת.
מאחורי הקמפיין שנחשד כמהלך של מותג קונדומים כלשהו, או של חברת פוסטינור עומד משרד הפרסום True (לשעבר ברזני-לוי). כפל המשמעות הטמון במשפט מדבר על ה"זכר" שלא זכר לקנות מתנות לחג, ולכן חייב פתרון פשוט וזמין בכדי "לתקן" את הטעות.
מריה ברזני-קניגין, סמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי ב-True: "מתחמי הקניות של מבנה מציעים חווית קניות נגישה, מהירה, זמינה, משתלמת ופשוטה. מנקודת המוצא הזו פיתחנו עבור המותג אסטרטגיה פרסומית חדשה, שתכליתה – פשוווווט פשוט פשוט, פשוט להגיע, פשוט להתמצא ופשוט לקנות".
לדברי אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים בקבוצת מבנה: "אחת המטרות ששמנו לעצמנו במהלך הזה הוא לדבר בשפה חדשה, מרעננת ומבודלת מהמתחרים שלנו. במקום עוד חווית קניות גדולה מהחיים, אנחנו מדברים על השופינג שכולנו עושים כל הזמן - ואנחנו רוצים אותו בגובה העיניים, קליל וכייפי. הטיזר, מעבר ליצירת השיח וציפייה לפתרון, הכשיר את הקרקע לשינוי הטון האסטרטגי - פשוט, אמיתי, יומיומי וקליל".
- 14.אלטו האנו 27/12/2016 07:51הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=kEkadcoFC_U&t=0s
- 13.מקלוהן 26/12/2016 09:33הגב לתגובה זואפילו הנפיחות שלי נשמעות הגיוניות יותר
- 12.בדימוס 26/12/2016 09:31הגב לתגובה זוומה זה הדבר הזה שהם מפרסמים?
- 11.מאיפה הנפיצו שם מטומטם כמו "מבנה"??? (ל"ת)נורא 25/12/2016 11:47הגב לתגובה זו
- 10.איה 23/12/2016 07:08הגב לתגובה זוכל הכבוד לרובי, מריה וכל הצוות
- 9.אהוד צלטנר 22/12/2016 20:14הגב לתגובה זוחבר'ה יצירתיים שהצליחו להפוך דבר משמים לחלוטין לנושא שיחה. כל הכבוד לכל הצוות ב true.
- 8.איףףףףף (ל"ת)XOX 22/12/2016 16:37הגב לתגובה זו
- 7.קיסר הקריאייטיב 22/12/2016 16:21הגב לתגובה זואני לוקח את האריות שלי ועוזב לחו"ל אתם גרועים
- אייל 25/12/2016 08:42הגב לתגובה זוישיבת קריאטיב: טוב, המותג הוא קניונים. איזה נושא משעמם... בואו נעשה לו פרסומת משעממת שתתאים לערכי המותג! כזה?!
- 6.חמי 22/12/2016 15:24הגב לתגובה זוחבל על הזמן, הכסף והאינטיליגנציה של מי שנחשף לזה
- 5.המשרד הכי כייפי בעולם הפרסום (ל"ת)אחת 22/12/2016 14:38הגב לתגובה זו
- 4.שי 22/12/2016 13:59הגב לתגובה זומשרד שכיף לאהוב אותו וכיף לפרגן לו. רובי מקסים!
- 3.באמת התגעגעתי לשנות ה-90 (ל"ת)שושו 22/12/2016 12:55הגב לתגובה זו
- 2.יוסי 22/12/2016 12:00הגב לתגובה זוכבוד למשרד פרסום יצירתי! למנהלת שיווק קבוצתי תותחית ולאנשים שחושבים מחוץ לקופסא!
- לא, זה לא המנכ"ל כתב את זה.. מה פתאום (ל"ת)פיכס 22/12/2016 16:38הגב לתגובה זו
- אם היית מכיר את המנכ״ל, היית יודע שהוא לא כתב את זה (ל"ת)רובי 23/12/2016 09:10
- 1.אחלה קמפיין לפוסטינור (ל"ת)כל הכבוד 22/12/2016 11:40הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.