האוטובוס הורוד
צילום: יח"צ

לא קונדום או פוסטינור: זה היה קמפיין ל'מבנה'

מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום True. כפל המשמעות הטמון במשפט מדבר על ה"זכר" שלא זכר לקנות מתנות לחג, ולכן חייב פתרון פשוט וזמין בכדי "לתקן" את הטעות
משה בנימין | (17)

אוטובוס ורוד, שעטוף כולו מהגלגלים ועד לגג פרט לחלון של הנהג, עם כיתוב עצום בלבן שזועק: "הגבר שלך לא זכר?" הוא לא משהו שאפשר לפספס. היום נחשף שהאוטובוס הזה שרבים שיתפו את התמונה שלו בפייסבוק מסתובב ברחבי גוש דן בימים האחרונים - מקדם קמפיין של רשת מתחמי הקניות מבנה שתחילתו בטיזר הזה וסופו בתשובה שתעלה לאוויר במוצ"ש הקרוב בטלוויזיה וברשת.                   

מאחורי הקמפיין שנחשד כמהלך של מותג קונדומים כלשהו, או של חברת פוסטינור עומד משרד הפרסום True (לשעבר ברזני-לוי). כפל המשמעות הטמון במשפט מדבר על ה"זכר" שלא זכר לקנות מתנות לחג, ולכן חייב פתרון פשוט וזמין בכדי "לתקן" את הטעות. 

מריה ברזני-קניגין, סמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי ב-True: "מתחמי הקניות של מבנה מציעים חווית קניות נגישה, מהירה, זמינה, משתלמת ופשוטה. מנקודת המוצא הזו פיתחנו עבור המותג אסטרטגיה פרסומית חדשה, שתכליתה – פשוווווט פשוט פשוט, פשוט להגיע, פשוט להתמצא ופשוט לקנות". 

לדברי אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים בקבוצת מבנה: "אחת המטרות ששמנו לעצמנו במהלך הזה הוא לדבר בשפה חדשה, מרעננת ומבודלת מהמתחרים שלנו. במקום עוד חווית קניות גדולה מהחיים, אנחנו מדברים על השופינג שכולנו עושים כל הזמן - ואנחנו רוצים אותו בגובה העיניים, קליל וכייפי. הטיזר, מעבר ליצירת השיח וציפייה לפתרון, הכשיר את הקרקע לשינוי הטון האסטרטגי - פשוט, אמיתי, יומיומי וקליל". 

 

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    אלטו האנו 27/12/2016 07:51
    הגב לתגובה זו
    https://www.youtube.com/watch?v=kEkadcoFC_U&t=0s
  • 13.
    מקלוהן 26/12/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    אפילו הנפיחות שלי נשמעות הגיוניות יותר
  • 12.
    בדימוס 26/12/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    ומה זה הדבר הזה שהם מפרסמים?
  • 11.
    מאיפה הנפיצו שם מטומטם כמו "מבנה"??? (ל"ת)
    נורא 25/12/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    איה 23/12/2016 07:08
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לרובי, מריה וכל הצוות
  • 9.
    אהוד צלטנר 22/12/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה יצירתיים שהצליחו להפוך דבר משמים לחלוטין לנושא שיחה. כל הכבוד לכל הצוות ב true.
  • 8.
    איףףףףף (ל"ת)
    XOX 22/12/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    קיסר הקריאייטיב 22/12/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    אני לוקח את האריות שלי ועוזב לחו"ל אתם גרועים
  • אייל 25/12/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    ישיבת קריאטיב: טוב, המותג הוא קניונים. איזה נושא משעמם... בואו נעשה לו פרסומת משעממת שתתאים לערכי המותג! כזה?!
  • 6.
    חמי 22/12/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    חבל על הזמן, הכסף והאינטיליגנציה של מי שנחשף לזה
  • 5.
    המשרד הכי כייפי בעולם הפרסום (ל"ת)
    אחת 22/12/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שי 22/12/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    משרד שכיף לאהוב אותו וכיף לפרגן לו. רובי מקסים!
  • 3.
    באמת התגעגעתי לשנות ה-90 (ל"ת)
    שושו 22/12/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יוסי 22/12/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    כבוד למשרד פרסום יצירתי! למנהלת שיווק קבוצתי תותחית ולאנשים שחושבים מחוץ לקופסא!
  • לא, זה לא המנכ"ל כתב את זה.. מה פתאום (ל"ת)
    פיכס 22/12/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
  • אם היית מכיר את המנכ״ל, היית יודע שהוא לא כתב את זה (ל"ת)
    רובי 23/12/2016 09:10
  • 1.
    אחלה קמפיין לפוסטינור (ל"ת)
    כל הכבוד 22/12/2016 11:40
    הגב לתגובה זו