לגזור, לשמור וליישם: 5 מהלכי הדיגיטל הטובים של 2016
כשאנשי השיווק של חברת Krylon, חברה המוכרת ספריי צבע לשימוש יומיומי, רצו להגדיל את הביקוש למוצר שלהם, הם נתקלו באתגר מאוד משמעותי. פתרון שיווקי בו הם יוצאים מהשיח הפונקציונאלי (שטח כיסוי, איכות הצבע ומגוון) לשיח שונה, אמוציונאלי, מייצר מעורבות, כזה שבסוף היום מבדל אותם מכל השאר.
כמו כל פיצוח אסטרטגי מבריק, המהלך שלהם הכיל התבססות על יצירת אירוע יוצא דופן (מכירת חצר ארצית), תובנה צרכנית (הקושי בלמכור פריטים ישנים), פלטפורמה מתאימה ורלוונטית (פינטרסט) וחיבור רגשי מאחד (תרומה לקהילה)
Krylon 127 Yard Sale from Lauren Cooper on Vimeo.
2. הזווית הקראטיבית | תנו גז על נגן הווידאו זה לא חדש שהפכנו לחסרי סבלנות. גולשים צמאי תוכן הרוצים לקבל את השורה התחתונה ולהתקדם הלאה. על צורך ה"כאן ועכשיו" יש הרבה מותגים המנסים לתת מענה. MINI עשו זאת השנה בדרך מופלאה, מדויקת וקריאטיבית. אז איך משיקים את הגרסה הספורטיבית של המותג? מחברים את הנכס הכי חזק (האצת הרכב) להתנהגות גולשים נפוצה (האצת הגלישה) באמצעות פתרון קל ופשוט - אופציה להריץ סרטוני ווידאו בדפדפן 3. הזווית הטכנולוגית | If you like it then you shoulda put a ring אין רגע מתסכל יותר כמו הרגע, שבו אתם מתיישבים מול הטלוויזיה אחרי יום מפרך, להוטים לצפות בפרק האחרון של משחקי הכס עם גלידה מפנקת ואז נמנעים מכך כי בן הזוג או בת הזוג שלכם מצפים מכם להמתין להם. במקרה הטוב, אתם אכן נמנעים, במקרה הרע, אתם פשוט מתעלמים ומתמודדים עם ההשלכות הקשות בהמשך. Cornetto החליטו לשים לסיטואציה הקשה סוף והם עשו זאת באמצעות פיתוח טכנולוגיה ייחודית שלא רק מאחדת בין בני הזוג אלא גם ממצבת את המותג במקום מאוד ייחודי בקרב הצרכנים שלהם. אז מהיום, הטבעת (של Cornetto) תהפוך אתכם לבני זוג שלמים יותר, זוגיים יותר ומסונכרנים יותר - כמה פשוט (ככה טעים). תשכחו ממטפלת זוגית ושבו לאכול גלידה: 4. הזווית הסושיאלית | טעימה של תוכן בשנה האחרונה חווינו מאות אם לא אלפי סרטוני "טייסטי" למיניהם בשלל מתכונים, טעמים ומרכיבים. התחושה הייתה שזו הדרך האפקטיבית ביותר לייצר מעורבות ולספק ערך לגולשים. התחושה הזו השתנתה אחרי הקמפיין של Knorr, שהוכיחו שלסיפור (אפילו אם הוא טיפה יותר ארוך) ותובנה ששווה לבחון יש ערך מאוד גדול. אז מה עושים? פונים לרווקים/רווקות, ומייצרים דייט ראשון כשהדבר המשותף היחיד בהם הוא הטעם הקולנרי. מסתבר שזה מספיק. והתוכן? עשרות סיפורי דייטים מעניינים, שאלוני אישיות שמגלים על הטעם שלך ובעיקר המון הזדהות. 5. הזווית היח"צנית | להיתקע באמצע שום מקום – ועדיין ליהנות מזה הרבה מותגי רכב מדברים על חווית נהיגה. AUDI R8 לא רק דיברו על החוויה, אלא במהלך ייחודי אפשרו לגולשים לחיות את החוויה. אז בואו נעשה חיבור בין Airb&b המאפשר לכם לשכור בית באמצע שום מקום (אבל ממש באמצע שום מקום) וניתן לכם להתנייד משם באמצעות AUDI R8. מפה הדרך לקריסת האתר של Airb&b ובאזז סביב AUDI R8 מאוד מאוד קצרה. הכותב הוא מנהל אסטרטגיה ותוכן בסוכנות הפרסום הדיגיטלי GO INTERACTION- 3.איצקו אתה גם יפה וגם אופה! (ל"ת)אהוב ליבך 21/12/2016 17:10הגב לתגובה זו
- 2.איצקו מלך! (ל"ת)אלירן ב.י 19/12/2016 09:39הגב לתגובה זו
- 1.ציון האיום 18/12/2016 17:30הגב לתגובה זושלום GO INTERACTION
- תכלס 20/12/2016 16:03הגב לתגובה זוכל הכבוד על העבודה

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
