
כבר שכחנו איך זה נראה: השקה גבוהה ל'מאסטר-שף' עם 30.5%
העונה החמישית (לא כולל עונת VIP ועונת ילדים) של מאסטר שף הושקה אתמול (יום ד') עם נתון שבטלוויזיה המסחרית כבר שכחו איך הוא נראה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של קשת ניפקה 30.5%. פרק ההשקה של העונה הקודמת – ביוני 2015 עמד על 30.7%, ממוצע אותה עונה עמד על 30% והגמר בו ניצח מסמיליאנו די-מטאו ניפק 35.2%, נמוך מגמר העונה שלפני כן - עם 42.7% בו ניצחה נוף עתאמנה אסמעיל. מנגד קיבל משחק היורוליג בכדורסל של מכבי תל אביב על גלאטסראיי (ערוץ הספורט) כ-6%, נתון דומה לרייטינג שמשחקי מכבי מקבלים בפלטפורמה החדשה שלהם, נמוך מזה שהיורוליג קיבל כאשר שודר בערוץ 10.
בערוץ 10 שיבצו את 'אמריקה בוחרת' עם 7.3% מול השקת העונה החדשה של 'מאסטר שף'. הכי טעים בעולם (קשת, ערוץ 2) עם 16.5%, סלפי (ערוץ 10) עם 5.3%, הצינור (ערוץ 10) עם 3.7%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 6.8%, אנשים (ש.ח, קשת, ערוץ 2) עם 7.5%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 5.4%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 6.2%.
ראש בראש בפרה פריים: לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 7.1%, שש (חדשות 2) עם 10.3%, גיא פינס (ערוץ 10) עם 7.7%, אנשים (קשת, ערוץ 2) עם 12%, תכנית חסכון (חדשות 2) עם 14.5%. בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון נאה מאד של 22.5%, מול 8.4% בלבד ל'חדשות 10'. ב'מבט' (ערוץ 1) צפו רק 2.9%.