משדרים פאניקה? כתב חדשות 2 נזרק מטקס שקיים המשרד לביטחון פנים עם המפכ"ל
כתב חדשות ערוץ 2, גלעד שלמור התבקש לפני זמן קצר (יום ה') לעזוב טקס רשמי ופתוח לתקשורת, שבו נושא דברים השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך. מדובר על אירוע שקיים המשרד לביטחון פנים להענקת דרגות משטרה לקצין שב"כ שמונה למפקד את"ל (אגף תמיכה לוגיסטית) במשטרה.
ב'חדשות 2' טוענים כי ההרחקה של שלמור נבעה מסירובו של הכתב להתחייב בפני דוברת המשרד לביטחון פנים טל ימין וולבוביץ' להימנע משאילת שאלות את השר ארדן. לאחר שנועדה עם ארדן, דוברת המשרד דרשה משלמור לעזוב את המקום ונימקה זאת בכך ש"מדובר בפול לערוץ 1", למרות שבתחילה נמסר לכתבים כי האירוע פתוח לסיקור.
כתב ותיק המסקר את תחומי המשטרה והפלילים, אמר הבוקר לאייס כי "במשטרה ובמשרד לביטחון פנים מגלים לחץ והיסטריה מהכתבים ומהתקשורת, ומתברר שאלשיך - שבתחילה נטען שלא מעניין אותו מה כותבים עליו - נלחץ מהדברים בדיוק כמו השר ארדן".
לדברי אותו כתב, ביממה האחרונה מגלה המשטרה פאניקה מוחלטת, בין היתר במסיבת העיתונאים שכינס ניצב אהרון אקסול, בה טען כי החשיפה של כרמלה מנשה על המחדל לכאורה של מוקד 100 בתפיסתו של המחבל נשאת מלחם, היא "סערה בכוס מים". המשטרה גם פרסמה בדף הפייסבוק שלה פוסט על כך שהפרסומים על המחדל בהתנהלות סביב הפיגוע – אינם נכונים.
- מנכ"ל חדשות 2: "מו"לים מכרו את העיתונאים שלהם תמורת כסף"
- רני רהב, המחאה החברתית וקופיקס: יחצנית העל אירינה שלמור מדברת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"הפרסומים אינם נכונים". הפוסט שפורסם בדף המשטרה
"המשרד לביטחון פנים והמשטרה ממש בלחץ, עד כדי שהם זורקים עיתונאי מאירוע פתוח שכל חטאו היה שהוא רצה לשאול שאלות", אמר הכתב לאייס. "כנראה ארדן ואלשיך עדיין לא מבינים את תפקיד התקשורת וחושבים שמדובר בשב"כ שם פועלים בצללים".
ח"כ קסניה סבטלובה, יו"ר שדולת חופש הביטוי והעיתונות בכנסת, מסרה הבוקר כי "בכירי ציבור צריכים לדעת שהם חייבים להיות זמינים ופתוחים לציבור ועיתונות כאן משמשת תפקיד חשוב ביותר בשמירה על הדמוקרטיה שלנו. לפני כחצי שנה בזמן פרישתו של המפכ"ל יוחנן דנינו, עיתונאים לא הורשו לסקר את המסיבה הראוותנית שמומנה מכספי הציבור. תמוה ומקומם שגלעד ארדן שהביע ביקורת נגד דנינו והעדר שקיפות, עתה נוקט באותו אופן ומדיר עיתונאים מטקס שפתוח לתקשורת".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
את תגובתה של דוברת המשרד לביטחון פנים טל ימין וולבוביץ' לא ניתן היה להשיג.
- 8.לא רק להעיף- היה צריך לפטר את הכתב הזה (ל"ת)רועי 31/01/2016 22:50הגב לתגובה זו
- 7.בטחוניסט 30/01/2016 08:01הגב לתגובה זואני חולם חלום רעחפשו ב״כתבי״ הגשש יש כמה מערכונים מתאימים
- 6.ציון 29/01/2016 20:03הגב לתגובה זוהוא בקטע? נראה יאמי
- 5.ארדן הפחדן. תשאל את ביבי (ל"ת)פחדן 29/01/2016 11:48הגב לתגובה זו
- 4.ברי 28/01/2016 22:55הגב לתגובה זוחמאס , חיזבאללה , דאעש , קן צפעונים , משטרררעת ישראל ! הכיצד התמלאו שורות המשטרררע באוסף חורעני , סדיסטי , עבריינים חסרי בינה , וסוטי מין סדרתיים שפלים שהפכו את השורות לשורעות ? הכיצד הפכה המשטרררע לגוף בזוי , אפל , דמוני , שמאוס על האזרחים ? משטרררע מזוהמת שנמנעת מלהתמודד עם עבריינים אמיתיים ומטרידה אזרחים הגונים ! משטרררע שיותר בזויה מביב שופכין של דיר חזירים ! אחד שגם יודע , מהכרות אישית עם תחנת השכונות הרקובה דרום ת-א , שם מקובל לקבל שוחד מעבריינים ולשתף עימם פעולה כנגד אזרחים הגונים ושומרי חוק או יותר נכון העבריינים הם שבעצם מנהלים את התחנה ! ! !
- 3.עיתונאים ושופטים זבל של אנשים. (ל"ת)לילי 28/01/2016 21:01הגב לתגובה זו
- 2.חוסיין אובמה 28/01/2016 18:12הגב לתגובה זוהכתב שכתב את הכתבה כניראה לא בקיא בפרטים כי אחרת איך ניתן להסביר את העובדה שבכותרת הידיעה ציין כי הכתב "ניזרק" ובכותרת המשנה הכתב "הורחק" מידת ידיעתי את העברית אולי אינה גבוהה כשל הכתב. אך למדתי להבחין בין שתי הטענות. על כן אם ברצון התקשורת שהציבור יקח אותה ברצינות מין הראוי כי היא תיקח את עצמה ברצינות.
- 1.עיתונאים קטנים תבינו שהמשטרה נועדה לשמור עלינו -נמאסתם (ל"ת)אמיר 28/01/2016 17:55הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
