נביעות Vs אלקטרה ותמי 4: עלתה עם פרסומת חדשה שמלגלגת על איכות ברי המים
מותגי ברי המים לא רווים נחת בשבועות האחרונים. תמי 4 נאלצה להתמודד עם תחקירים שמראים שאיכות המים במתקניה עכורים יותר ממי אסלה, ובתגובה עלתה בקמפיין חוצות בולט (באמצעות אדלר חומסקי) תחת הכותרת "להתאהב במים מחדש". אבל זה ממש לא נגמר שם, כי יש מי שידע לנצל את הרגע כדי למנף את עצמו.
נביעות, המתחרה הגדולה של תמי 4 ואלקטרה, הבינה שזה הרגע המתאים ללחוץ (שוב) על הנקודות הכואבות של משווקי ברי המים ואתמול (יום ג') עלתה עם פרסומת חדשה, באמצעות יהושע TBWA, שמציגה את בר המים של אלקטרה (מפוקסל) באופן מביך למדי.
בסרטון החדש בכיכובו של אורי גוטליב, נביעות ממשיכה את הקו שלא מהסס לתקוף את ברי המים ישירות, להציג את מתקן המים בטשטוש קל ולצחוק על חשבון איכות המים הירוד שלה לכאורה במתקנים שבהם לא הוחלף הסנן.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התסריט ממקם את גוטליב בבית שכנו, כשהוא עוזר לו להתקים מדף. בסיום העבודה השכן מציע לגוטליב כוס מים וכשזה מזהה שהמים הם מבר מים, גוטליב מחכה להזדמנות שבה שכנו לא מסתכל ושופך את כוס המים לאקוואריום של דג הזהב של המשפחה. בעקבות זאת הדג מת וגוטליב הנבוך מחפש את הדרך החוצה כמה שיותר מהר.
לא צריך להיות נוכח בפגישה בין אנשי יהושע TBWA לאגף השיווק של נביעות כדי להבין את רוח הדברים ובעיקר את הרוח הגבית שהמשרד מקבל מנביעות כדי לצאת בפרסומות שאינן שכיחות בברייק הפרסומות הישראלי. במבט על הפרסומת אפשר להעריך שהבריף של נביעות למשרד הסתכם במשפט: "כנסו בהם חזק, איפה שכואב וכמה שיותר מביך" וכך זה גם נראה, עם הקריצה החביבה והמתבקשת של גוטליב.
- 2.ריקו 21/01/2016 11:20הגב לתגובה זותחליפו
- 1.זיקו החתיך 20/01/2016 16:39הגב לתגובה זוחובבנים אתם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
