נביעות מול תמי 4
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

נביעות Vs אלקטרה ותמי 4: עלתה עם פרסומת חדשה שמלגלגת על איכות ברי המים

במבט על הפרסומת אפשר להעריך שהבריף של נביעות למשרד הסתכם במשפט: "כנסו בהם חזק, איפה שכואב וכמה שיותר מביך". וכך זה גם נראה
משה בנימין | (2)

מותגי ברי המים לא רווים נחת בשבועות האחרונים. תמי 4 נאלצה להתמודד עם תחקירים שמראים שאיכות המים במתקניה עכורים יותר ממי אסלה, ובתגובה עלתה בקמפיין חוצות בולט (באמצעות אדלר חומסקי) תחת הכותרת "להתאהב במים מחדש". אבל זה ממש לא נגמר שם, כי יש מי שידע לנצל את הרגע כדי למנף את עצמו.

נביעות, המתחרה הגדולה של תמי 4 ואלקטרה, הבינה שזה הרגע המתאים ללחוץ (שוב) על הנקודות הכואבות של משווקי ברי המים ואתמול (יום ג') עלתה עם פרסומת חדשה, באמצעות יהושע TBWA, שמציגה את בר המים של אלקטרה (מפוקסל) באופן מביך למדי.

     

בסרטון החדש בכיכובו של אורי גוטליב, נביעות ממשיכה את הקו שלא מהסס לתקוף את ברי המים ישירות, להציג את מתקן המים בטשטוש קל ולצחוק על חשבון איכות המים הירוד שלה לכאורה במתקנים שבהם לא הוחלף הסנן.

התסריט ממקם את גוטליב בבית שכנו, כשהוא עוזר לו להתקים מדף. בסיום העבודה השכן מציע לגוטליב כוס מים וכשזה מזהה שהמים הם מבר מים, גוטליב מחכה להזדמנות שבה שכנו לא מסתכל ושופך את כוס המים לאקוואריום של דג הזהב של המשפחה. בעקבות זאת הדג מת וגוטליב הנבוך מחפש את הדרך החוצה כמה שיותר מהר.

לא צריך להיות נוכח בפגישה בין אנשי יהושע TBWA לאגף השיווק של נביעות כדי להבין את רוח הדברים ובעיקר את הרוח הגבית שהמשרד מקבל מנביעות כדי לצאת בפרסומות שאינן שכיחות בברייק הפרסומות הישראלי. במבט על הפרסומת אפשר להעריך שהבריף של נביעות למשרד הסתכם במשפט: "כנסו בהם חזק, איפה שכואב וכמה שיותר מביך" וכך זה גם נראה, עם הקריצה החביבה והמתבקשת של גוטליב. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ריקו 21/01/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    תחליפו
  • 1.
    זיקו החתיך 20/01/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    חובבנים אתם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.