ובלי קשר לחוסר הוודאות ברשות השידור: הכתב הכלכלי של ערוץ 1 דודי נסים פורש
דודי נסים, הכתב לענייני כלכלה של ערוץ 1, החליט לפרוש - כך נודע לאייס. נסים הודיע בשבוע שעבר למנהלת חטיבת החדשות אילה חסון על החלטתו לעזוב, והוא יסיים את תפקידו בסוף השבוע הבא. בשלב זה טרם מונה לו מחליף.
נסים (38) החליט לפרוש מעולם התקשורת, לטובת יזמות עסקית. הוא חותם 15 שנה בתחום, ב-7 השנים הראשונות ככתב פלילים בידיעות אחרונות - בחלקם לצידו של בוקי נאה, וב-8 השנים האחרונות בערוץ 1. עד לפני שנה שימש ככתב משטרה, אולם אז בעקבות סבב מינויים במערכת החדשות, הופקד על התחום הכלכלי במקומו של יאיר ויינרב, ששודרג לתחום המדיני.
נסים חתם על פרישה מרצון – אותה תכנית שמופעלת בתקופה האחרונה ברשות השידור לטובת פרישה מוקדמת של עובדים במסגרת הליך פירוקה ופתיחת תאגיד שידור חדש.
לאייס אישר נסים את הפרטים, ואמר: "אני עצוב מאד לעזוב את המקצוע ולהיפרד מחבריי ברשות השידור, ונרגש לקראת ההזדמנות החדשה שנקרתה בדרכי".
- 3.עשה בשכל. מי שיחכה לא יקבל כלום (ל"ת)חוטים 27/09/2015 23:36הגב לתגובה זו
- 2.צופה תוהה 22/09/2015 11:56הגב לתגובה זוכנראה שלא השאיר חותם וחסרונו לא יורגש...
- 1.קבנוס 02/09/2015 14:05הגב לתגובה זודודי המון בהצלחה תחסר לנו מאד. אחד האנשים האיכותיים והמקצועיים שהיו פה. צנוע, מקצועי ובלי רוח וצלצולים. ביי אחי, בהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
