X פקטור עונה 2
צילום: יח"צ
רייטינג

חלש חלש ונתחלש: אף תכנית של ערוץ 10 לא עוברת את קו ה-10%, נתון פושר ל-X פקטור

אוגוסט הלוהט לקראת סיום ובערוצים המסחריים כבר מזיעים מרוב דאגה. ערוץ 10 רשם את אחד מערביו החלשים אי פעם עם לוח שידורים שלם שלא חצה את קו ה-10% וברשת, X פקטור מתקשה להמריא לכיוון קו ה-30%
משה בנימין | (1)

ימים בודדים לפני שהזאטוטים ובני הנוער שבים מחופשת הקיץ לבית הספר, אוגוסט מכה בפעם האחרונה בערוצים המסחריים עם נתוני רייטינג חלשים מאוד. בערוץ 10 לדוגמה, אף תוכנית לא חצתה את קו ה-10%, כולל החדשות. בערוץ 2, ריאליטי המוסיקה של רשת הסתפק בנתון פושר למדי שעמד על 25% בלבד. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נדחית עד השעה 2 בלילה.

בערוץ 10 'עושות חשבון' קיבלה אתמול רייטינג של 7.6%, 'נשים' הסתפקה ב-4.3% בלבד ו'הצינור' עם 4.9%. 

בגזרת הפרה-פריים: 5 עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 7.5%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 7.6%, גיא פינס (ערוץ 10) עם 7.3%, מהדורה ראשונה (חדשות 2) עם 7.2%, עושים סדר (רשת, ערוץ 2) עם 6.2%, שש (חדשות 2) עם 9.6%, הכל מתחיל בחינוך (רשת, ערוץ 2) עם 8.9%, תכנית חסכון (חדשות 2) עם 11.1%.

ראש בראש בחדשות: מהדורת חדשות 2 מובילה בפער ניכר עם 20.9% מול 8.6% נמוך של חדשות 10. מבט בערוץ 1 עם 4%. 

ברצועת הלילה: היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.6%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 5%, פינס לילה (ערוץ 10) עם 3.7%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 9.3%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ירון גלבוע 10/09/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    כשמעמידים את בר רפאלי כאייטם של צפייה , מובן מאליו שאחוזי הריטינג יהיו נמוכים את מי היא מעניינת בכלל. יש יפות, וחכמות ממנה. אז בבקשה להתחיל להשקיע בתכניות של איכות ולא של זבל הנקרא בר רפאלי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.