מי גנב לבאומן את היונים של ביטוח ישיר
צילום: צילום מסך, יוטיוב
TV

מי גנב לבאומן בר ריבנאי את היונים של ביטוח ישיר? צפו בפרסומת שהעתיקה ללא בושה

מותג מזון בריטי בשם Birds eye עלה לפני מספר חודשים בפרסומת בה מככבים 2 יונים שנראות, נשמעות ומתנהגות אחד לאחד כמו היונים המוכרות של ביטוח ישיר 
משה בנימין | (6)

במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי התעוררו בוקר אחד בהיר וגילו שהיונים שלהם, המככבות בפרסומות ביטוח ישיר -  'יונה' ו'יוניאל' זכו לחיקוי, שלא לומר גניבה ברורה. מותג המזון הבריטי Birds eye המייצר ומשווק מזון קפוא מזה עשרות שנים, העלה בתחילת השנה פרסומת, עליה נודע למשרד לאחרונה, ובה מופיעות 2 יונים שזהות בגודל, בצורה ובאישיות ליונים של באומן.

יש לציין כי בהתאם לשמו, מותג המזון הבריטי משתמש כבר שנים ביונים/ציפורים בפרסומות שלו. עם זאת בשנים עברו הסגנון היה שונה, הציפורים היו רבות, קטנות ולא מדברות. בפרסומת החדשה, קווי הדמיון רבים וקרובים מאוד ליונים של באומן וביטוח ישיר. מדובר ב-2 יונים בלבד, האחת גבוהה ורזה, רכרוכית ולא חכמה במיוחד ולצידה יונה נמוכה יותר, שמנמנה, גברית וחסרת סבלנות. האינטראקציה בין היונים, כמו גם האופי והתפקיד אותו הן ממלאות יורת ממזכירות את 'יונה' ו'יוניאל'. 

לפי ערוץ היוטיוב של המותג, יונה אחת נקראת Mr. Beakman (מר מקור בתרגום חופשי), המשמשת כ"קצינת נוצות ראשית" ב-Birds eye ולצידה Bill, העוזר/ת בעלת "מוח הציפור".

 

פרסומות ביטוח ישיר תחת הקו הקריאייטיבי של היונים עלו לראשונה בשנת 2012. את היונים שכבשו את הברייק בישראל מדובבים אלי פיניש וטל פרידמן והסדרה בכיכובם ככוללת כבר למעלה מ-10 פרסומות שונות. לצורך ההשואה - הנה אחת מהפרסומות של ביטוח ישיר - במצעד הגאווה. 

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אורן 09/06/2016 07:32
    הגב לתגובה זו
    ??
  • 4.
    עמית 25/05/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    http://xdesktopwallpapers.com/wp-content/uploads/2011/04/Flying-Birds-in-Rio-Movie.jpg
  • 3.
    הגר 25/05/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    זה שוולט דיסני עדיין לא תבעו אותם ואת ביטוח ישיר זה עניין של זמן....אבל כמובן שיוסי לובוטון מת על הודעות לעיתונות זה הלינק האמיתי https://www.youtube.com/watch?v=Qw69fdJwT8w
  • 2.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ee2EzWdO-oo (ל"ת)
    פוטייטו פוטאטו 21/05/2015 19:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    me 21/05/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    https://www.youtube.com/watch?v=ntJDiCZpJyE
  • אבי 21/05/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    את היונים מגן החיות. ליצן
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.