מי גנב לבאומן בר ריבנאי את היונים של ביטוח ישיר? צפו בפרסומת שהעתיקה ללא בושה
במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי התעוררו בוקר אחד בהיר וגילו שהיונים שלהם, המככבות בפרסומות ביטוח ישיר - 'יונה' ו'יוניאל' זכו לחיקוי, שלא לומר גניבה ברורה. מותג המזון הבריטי Birds eye המייצר ומשווק מזון קפוא מזה עשרות שנים, העלה בתחילת השנה פרסומת, עליה נודע למשרד לאחרונה, ובה מופיעות 2 יונים שזהות בגודל, בצורה ובאישיות ליונים של באומן.
יש לציין כי בהתאם לשמו, מותג המזון הבריטי משתמש כבר שנים ביונים/ציפורים בפרסומות שלו. עם זאת בשנים עברו הסגנון היה שונה, הציפורים היו רבות, קטנות ולא מדברות. בפרסומת החדשה, קווי הדמיון רבים וקרובים מאוד ליונים של באומן וביטוח ישיר. מדובר ב-2 יונים בלבד, האחת גבוהה ורזה, רכרוכית ולא חכמה במיוחד ולצידה יונה נמוכה יותר, שמנמנה, גברית וחסרת סבלנות. האינטראקציה בין היונים, כמו גם האופי והתפקיד אותו הן ממלאות יורת ממזכירות את 'יונה' ו'יוניאל'.
לפי ערוץ היוטיוב של המותג, יונה אחת נקראת Mr. Beakman (מר מקור בתרגום חופשי), המשמשת כ"קצינת נוצות ראשית" ב-Birds eye ולצידה Bill, העוזר/ת בעלת "מוח הציפור".
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרסומות ביטוח ישיר תחת הקו הקריאייטיבי של היונים עלו לראשונה בשנת 2012. את היונים שכבשו את הברייק בישראל מדובבים אלי פיניש וטל פרידמן והסדרה בכיכובם ככוללת כבר למעלה מ-10 פרסומות שונות. לצורך ההשואה - הנה אחת מהפרסומות של ביטוח ישיר - במצעד הגאווה.
- 5.אורן 09/06/2016 07:32הגב לתגובה זו??
- 4.עמית 25/05/2015 13:15הגב לתגובה זוhttp://xdesktopwallpapers.com/wp-content/uploads/2011/04/Flying-Birds-in-Rio-Movie.jpg
- 3.הגר 25/05/2015 11:38הגב לתגובה זוזה שוולט דיסני עדיין לא תבעו אותם ואת ביטוח ישיר זה עניין של זמן....אבל כמובן שיוסי לובוטון מת על הודעות לעיתונות זה הלינק האמיתי https://www.youtube.com/watch?v=Qw69fdJwT8w
- 2.https://www.youtube.com/watch?v=Ee2EzWdO-oo (ל"ת)פוטייטו פוטאטו 21/05/2015 19:34הגב לתגובה זו
- 1.me 21/05/2015 18:20הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=ntJDiCZpJyE
- אבי 21/05/2015 18:31הגב לתגובה זואת היונים מגן החיות. ליצן
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
