יואב צוקר
צילום: אביב חופי
פרסום ראשון

מלפיד לכחלון? צוקר במו"מ להצטרף לצוות האסטרטגיה של המועמד הלוהט

איש הפרסום שליווה לפני שנתיים את יאיר לפיד, כשניהל את זניט דיגיטל מקבוצת פובליסיס, ניהל מגעים עם אנשיו של כחלון להצטרף כיועץ דיגיטל
משה בנימין | (2)

בשבועות האחרונים, בזמן שהאנרגיות של שרי הממשלה והעומד בראשה הופנו למלחמות פנימיות, כיפופי ידיים והצבות אולטימטום, יש מי שמשך בחוטים מאחורי הקלעים - אחד המועמדים הבולטים לבחירות הקרובות: השר לשעבר משה כחלון. לאייס נודע כי כחלון פנה לאיש הפרסום בדיגיטל, יואב צוקר, במטרה לשלבו בצוות שילווה את המפלגה בבחירות.

בתחילת חודש אוקטובר פרש צוקר מתפקידו כמנכ"ל זניט דיגיטל, לאחר 7 שנים בקבוצה שכיום מוחזקת על ידי פובליסיס העולמית. חודש לאחר מכן צוקר כבר התמקם בכסא החדש שלו כשותף בסטארט-אפ הישראלי Otonomic - חברה המאפשרת ליצור אתר בלחיצת כפתור על בסיס עמוד הפייסבוק.

כזכור, בבחירות האחרונות לכנסת, לפני כשנתיים, שימש צוקר כחבר בצוות שליווה את יאיר לפיד ומפלגת יש עתיד לצד אנשי באומן בר ריבנאי ובראשם יורם באומן שנחשב לאחד מיועציו הבכירים של לפיד.

על רקע זה הגיעה אל צוקר הפנייה מצד אנשיו של כחלון שהחלו בבניית הכוורת כבר לפני מספר שבועות. אנשיו של כחלון ביררו עם הפרסומאי לגבי תכניותיו העתידיות והאפשרות שישתלב במערך של כחלון כיועץ דיגיטלי.

את כחלון מלווה כבר שנים נדב שיינברגר, עוד מהתקופה בה נכנס כחלון למשרד התקשורת בשנת 2009, ושיינברגר עזב את חדשות 10 כדי לשמש כיועצו התקשורתי של השר. מאז פרש כחלון מהפוליטיקה לפני כמעט שנתיים, המשיך שיינברגר ללוות אותו ולייעץ לו תקשורתית, והוא למעשה הדובר הלא רשמי של כחלון והמפלגה העתידית.

במקביל למגעים עם צוקר, אל שיינברגר הצטרף לאחרונה זוהר סוסנקו, שישמש כמנהל הדיגיטל של המפלגה המתגבשת. סוסנקו שימש עד כה כמנהל הדיגיטל של עיריית תל אביב, יחידה אותה הקים בדוברות העירייה בשנת 2010. סוסנקו היה במהלך שירותו הצבאי כתב פלילים בגל"צ בשנים 2005 עד 2008, ולאחר מכן כתב מוניציפאלי בשרון של מעריב במשך שנתיים, לפני שהצטרף לעירייה.

לאייס נודע עוד, כי שם נוסף שהוזכר לאחרונה כיועץ פרסום ללוות את מפלגתו המתגבשת של כחלון הוא אילון זרמון, שליווה בבחירות הקודמות את חבר הכנסת חיים אמסלם, לאחר שפרש מש"ס ורץ לכנסת תחת השם עם שלם.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

עד למועד פרסום הידיעה לא התקבלו תגובות מיואב צוקר ונדב שיינברגר, דוברו של משה כחלון.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    משרדי הפרסום נתנו שרותי סטודיו ולא ייעוץ בכיר (ל"ת)
    בלון נפוח 11/12/2014 18:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שי 05/12/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    פאתטי
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.