כוכבי הברנז'ה ברשתות החברתיות: והשבוע - אליאב אללוף מגיע ל'רק רשת'
הסטטוסים הכי מצחיקים, הבלוגים הכי שווים, והתמונות מהארוחה האחרונה שלנו בחו"ל. ובכלל - למה אנחנו צריכים לחשוף את עצמנו בפייסבוק? תכנית הווידאו השנייה של אתר אייס רק רשת, בהגשתה של ליטל שמש, תאחר היום (יום ה') את אליאב אללוף, מנטור מדיה חברתית ומייסד Outcome! Media.
עוד בתכנית היום: הפרסומאי אדי גארטסמן ממליץ על הסטטוסים של אודי אביטל והדר מרקס, חשבונות האינסטגרם של מוטי רייף ויעל רגב, הבלוג של יאנה חייטוביץ', וגם על השיח על קפה ברשתות החברתיות, מבדיקה שערכה VIGO מקבוצת יפעת עבור 'רק רשת'. תיהנו.
- 10.חיתוך green screen גרוע. (ל"ת)אריאל 24/03/2014 14:29הגב לתגובה זו
- 9.שמישהו יתן להם כסא. ומעצב גרפי. (ל"ת)שולחן 17/03/2014 22:35הגב לתגובה זו
- 8.יואב 16/03/2014 18:17הגב לתגובה זועם אפס לקוחות של מי הוא מנטור? אולי בדמיון מודרך
- 7.אליהו 16/03/2014 16:08הגב לתגובה זואחד האנשים היותר אמינים ובעיקר - היותר מעניינים שהכרתי בחיי. בעיקר בביצה של היום, שכל אחד מגדיר את עצמו כמישהו שמבין ולא מבין כלום. כשמו כן הוא. אלוף.
- 6.הגורו 14/03/2014 06:26הגב לתגובה זואיזה יצור
- 5.. 13/03/2014 20:16הגב לתגובה זו.
- 4.הליטל הזו מהמממת!! התאהבתי בה בדייט בחשכה (ל"ת)13/03/2014 19:58הגב לתגובה זו
- 3.והשאלה היא: האם לייקים שווה כסף? (ל"ת)אייל 13/03/2014 16:43הגב לתגובה זו
- 2.בנצי 13/03/2014 16:37הגב לתגובה זווליטל שמש מדברת עם הידיים. בזבוז זמן
- 1.ג'רי 13/03/2014 15:39הגב לתגובה זומדובר באדם טוב לב ומקצוען אמיתי. כל הכבוד לו

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7