מאסטר שף עונה 3 שופטים
צילום: יח"צ
רייטינג

'מאסטר-שף' ניצחה את הרייטינג; הכדורגל ממשיך לעניין מעט מאד צופים

התחקיר של המקור על "תורתו-אומנותו" רשם 11% נאים מאד, מול כמעט 29% לתחרות הבישולים של 'קשת'. פינס צמוד למהדורה המוקדמת של 'חדשות 2'
אלכסנדר כץ | (1)

אחרי הביקורת הקטלנית שקיבלה הגרסה הישראלית של 'נשואים פלוס', הפרק אמש (יום ג') בוטל, ודווקא בגלל האירועים החדשותיים - ביטול הבחירות וההחלטה על הקמת ממשלת אחדות ליכוד-קדימה. ולמרות זאת, 'קשת' ממשיכה לקבל נתוני צפייה נאים במיוחד.

על פי נתוני רייטינג ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מאסטר-שף ילדים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 28.5%, ו'איזה יום' (קשת, ערוץ 2) אחריה רשמה 12.1%.

'המקור' (ערוץ 10) של דרוקר ורוזנטל בתחקיר על "תורתו-אומנותו" עם 11% נאים מאד, ומשחק ליגת העל בכדורגל בין הפועל תל אביב למכבי נתניה (ערוץ 1) רשם רק 6.6%.

שידור חוזר של 'מישהו בבית' (ערוץ 10) קיבלה 4.2%, מהדורת הלילה של 'גיא פינס' (ערוץ 10) עם 5.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זינקה ל-9.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זינקה עוד יותר עם 9.6%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) הניבה 7.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'חדשות 2' שידרה מהדורת חדשות מוקדמת שרשמה10%, אליה נצמדה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 9.8%. למרות הביקורות הנלהבות, 'בוא לאכול איתי' (ערוץ 1) עדיין חלשה מאד עם 1.4%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    צופה מאוכזב 09/05/2012 13:41
    הגב לתגובה זו
    הירידה ברייטינג של משחקי הכדורגל בערוץ אחד נובעת רק משיבוצו של יורם ארבל במקום עמית הורסקי: הרמה גבוהה, את המתח אפשר לחתוך בסכין,כל העוסקים בענף הם ענקי הדור משכמם ומעלה ולכן המסקנה ברורה:שיחזירו את עמית הורסקי שדר ענק!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.